Joo voin sen tuosta vaihtaa. MINÄ KYSYN, miksi Ferrarin pitäisi joustaa, miksi Ferrarin pitäisi kärsiä siintä, että Bridgestonen renkaat kestävät ja Michelinin eivät. Michelin ei ole oppinut mitään viime vuodesta. Miksi Ferrarin pitäisi menettää pisteitä sen takia, että he tekivät joltain osin onnistuneen rengassopimuksen japanilaisen Bridgestone-rengastoimittajan kanssa? En tarkoita tällä sitä, että Ferrarin kuuluisi iloita huutelemalla varikolla:"Lällällää kannattiko ottaa Bridgestonet?!!". Minusta olisi ollut silti väärin, jos Michelin olisi saanut luvan rakentaa Ferrarin niin haluamatta shikaanin radan ovaaliosuudelle sillä rangaistuksella, että he menettäisivät kaikki pisteet. Myöskään FIA:n niskaan en p*skaa kaada, jos Michelinillä ei yksinkertaisesti voida tehdä vuodessa sen verran kehitystyötä, että turvallisuusaukot voidaan täyttää, niin ei heitä varten voi eikä saa rakentaa mitään sitä varten, että heidän renkaansa kestäisivät. Minä olen valmis kaatamaan loan ranskalaistoimittaja Michelinin niskaan. Michelin ohjasi F1:n niin sanotusti päin seinää. Itse en pitäisi ollenkaan varmana, että Michelin jatkaa enää pitkää aikaa F1:ssä. Tai jos kohta on ykkösiä missä jatkaa :( . Bernie Ecclestonen tekemä kova työ, että F1 saataisiin suosioon myös Amerikoissa, rusentui tähän. Veikkaisin, että paljon ei väkeä ole ensi vuonna Indianapolis Motor Speedwaylla. Ei herneitä.
Tero