Kirjoittaja Aihe: Gran Turismo 4  (Luettu 38601 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa OttoL

  • Veteraani
    • Profiili
Gran Turismo 4
« : 06.06.05 - klo: 09.42 »
Pelaako kukaan tätä peliä täälä? Ja kuinka monta prossaa ootte ajanu sitä?

Poissa Olbe

  • Veteraani
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #1 : 06.06.05 - klo: 10.46 »
kyllähän tota aina sillontällön tulee ajettu... ja tottakai ratilla ja polkimilla, istuimena microauton jakkara ;)

olisko jotain 15% pelattu...
Junnumestari 2007

Poissa Jose.92

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/rctaipalsaari
Gran Turismo 4
« Vastaus #2 : 06.06.05 - klo: 11.39 »
Pystyykö noita gran turismoja pelaamaan läpi? Tuntuu melkein mahdottomalta. Itselläni on se kolmonen ja olen vielä ekassa sarjassa. Pelannut vissiin kolme vuotta.
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!

Poissa .21

  • Veteraani
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #3 : 06.06.05 - klo: 11.50 »
Kauanhan se kestikin ennenkuin tästäkin tehtiin topicci. No eipä se mitään parempi myöhään kun ei milloinkaan. Ja itse asiaan olen turismo sarjaa pelannut aina sen ykkös osasta lähtien, ja nykyistä versiota on tahkottu noin 65 % niissä 24 h kisoissa pari kiekkaa itse ajanut ja loput hoitanut b-spec. Tänne voisitte laittaa omat aikanne nyrren radasta sekä millä autolla, ainiin ja parhaimmat autothan ovat toyota 88-cv minolta, sauber c9, gran turismo formula, audi R8.

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #4 : 06.06.05 - klo: 11.51 »
Lainaus käyttäjältä: "Jose.92"
Pystyykö noita gran turismoja pelaamaan läpi? Tuntuu melkein mahdottomalta. Itselläni on se kolmonen ja olen vielä ekassa sarjassa. Pelannut vissiin kolme vuotta.


100% saa kun voitat kaiken ja ajat lisensseistä kultaa (ei taida vähempi riittää).. Ja peli menee "läpi" (eli saat nähdä loppuvideon), kun ajat jonkun isomman world cupin tms. (en muista, mikä oli gt3:ssa). Itellä gt4:ssä ~40%, älyttömän hieno peli, valitettavasti vaan nuo aiemmat gt:t tuppaa oleen turhia uuden myötä..
Lahti Rock City

Poissa .21

  • Veteraani
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #5 : 06.06.05 - klo: 11.53 »
Lainaus käyttäjältä: "hellgren"
Lainaus käyttäjältä: "Jose.92"
Pystyykö noita gran turismoja pelaamaan läpi? Tuntuu melkein mahdottomalta. Itselläni on se kolmonen ja olen vielä ekassa sarjassa. Pelannut vissiin kolme vuotta.


100% saa kun voitat kaiken ja ajat lisensseistä kultaa (ei taida vähempi riittää).. Ja peli menee "läpi" (eli saat nähdä loppuvideon), kun ajat jonkun isomman world cupin tms. (en muista, mikä oli gt3:ssa). Itellä gt4:ssä ~40%, älyttömän hieno peli, valitettavasti vaan nuo aiemmat gt:t tuppaa oleen turhia uuden myötä..


Onkohan noin että lisenssien mitalin väri vaikuttaa prosentteihin? taitaa vain vaikuttaa minkä auton siitä voitat. :wink: yhden loppuvideon näkee jo kun on pelattu 50 %

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #6 : 06.06.05 - klo: 11.59 »
Lainaus käyttäjältä: ".21"
Onkohan noin että lisenssien mitalin väri vaikuttaa prosentteihin? taitaa vain vaikuttaa minkä auton siitä voitat. :wink: yhden loppuvideon näkee jo kun on pelattu 50 %


Juu ei ole mulla varmaa tietoo, veikkasin vain :wink: Varman päälle ku pelaa ni ajaa kultaa :D Mutta siis eikös tuo loppuvideo ole tuon yhden kisan takana, prosenteista riippumatta? Vai näkeekö loppuvideon 50% kohdalla, vaikka ei olisi professional-tason world-cuppiin kajonnut?
Lahti Rock City

Poissa .21

  • Veteraani
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #7 : 06.06.05 - klo: 12.07 »
Lainaus käyttäjältä: "hellgren"
Lainaus käyttäjältä: ".21"
Onkohan noin että lisenssien mitalin väri vaikuttaa prosentteihin? taitaa vain vaikuttaa minkä auton siitä voitat. :wink: yhden loppuvideon näkee jo kun on pelattu 50 %


Juu ei ole mulla varmaa tietoo, veikkasin vain :wink: Varman päälle ku pelaa ni ajaa kultaa :D Mutta siis eikös tuo loppuvideo ole tuon yhden kisan takana, prosenteista riippumatta? Vai näkeekö loppuvideon 50% kohdalla, vaikka ei olisi professional-tason world-cuppiin kajonnut?


aivan eli siellä professional tasolla näkee vikan kisan jälkeen tuon videon.

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Gran Turismo 4
« Vastaus #8 : 06.06.05 - klo: 14.05 »
Pitkään olin sieltä mieltä että en koskaan pleikkaria osta, mutta sitten kun kauppaan tuli hyllyihin tuo PS2 Slim + GTA4 combo niin herkistyin moisen ostamaan sekä sitten siihen ohelle tuon triple packin. Aikaa ei ole kovin paljoa ollut pelata, joten tällä hetkellä taidan olla jossain 20% paikkeilla. Loistava peli kuitenkin ja ehdottomasti suosittelen kaikille! :mrgreen:

Poissa OttoL

  • Veteraani
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #9 : 06.06.05 - klo: 14.11 »
Mites ootte pärjänny GT3:ssa? ite en oo paljoo jaksanu pelata sit mutta on sitä kuitenkin tullut pelattua

Poissa OttoL

  • Veteraani
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #10 : 06.06.05 - klo: 14.12 »
Lainaus käyttäjältä: ".21"
Kauanhan se kestikin ennenkuin tästäkin tehtiin topicci. No eipä se mitään parempi myöhään kun ei milloinkaan. Ja itse asiaan olen turismo sarjaa pelannut aina sen ykkös osasta lähtien, ja nykyistä versiota on tahkottu noin 65 % niissä 24 h kisoissa pari kiekkaa itse ajanut ja loput hoitanut b-spec. Tänne voisitte laittaa omat aikanne nyrren radasta sekä millä autolla, ainiin ja parhaimmat autothan ovat toyota 88-cv minolta, sauber c9, gran turismo formula, audi R8.


Ja olisit itsekkin voinut aloittaa tämän ketjun, kun sitä niin odotit  :wink:

Poissa Stumpelo

  • Veteraani
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #11 : 06.06.05 - klo: 15.25 »
Eikös gt3 oo ps1? no ma oon menny yhe ps1 oman gt läpi! mul on autotalli täynnä  :D
jepajee

Poissa Jose.92

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/rctaipalsaari
Gran Turismo 4
« Vastaus #12 : 06.06.05 - klo: 15.36 »
En tiiedä mulla se kolmonen on ainakin pleikkari kakkosella
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!

Poissa .21

  • Veteraani
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #13 : 06.06.05 - klo: 16.06 »
Lainaus käyttäjältä: "hyper-pappa"
Lainaus käyttäjältä: ".21"
Kauanhan se kestikin ennenkuin tästäkin tehtiin topicci. No eipä se mitään parempi myöhään kun ei milloinkaan. Ja itse asiaan olen turismo sarjaa pelannut aina sen ykkös osasta lähtien, ja nykyistä versiota on tahkottu noin 65 % niissä 24 h kisoissa pari kiekkaa itse ajanut ja loput hoitanut b-spec. Tänne voisitte laittaa omat aikanne nyrren radasta sekä millä autolla, ainiin ja parhaimmat autothan ovat toyota 88-cv minolta, sauber c9, gran turismo formula, audi R8.


Ja olisit itsekkin voinut aloittaa tämän ketjun, kun sitä niin odotit  :wink:


No olenkin kirjoitellut toisella foorumilla tästä pelistä. Tiedoksi vain että kun luulee että classic car kisa on vaikea niin käykääpä kokeilemassa opel speedster cuppia, vaikka virität auton crediteillä ihan tappiin niin eikös niillä tietokone vastustajillakin ole lähes samat tehot. Pieni vinkki niille jotka ei tätä tiennyt, jos haluaa talliinsa muutaman "erikois" auton niin kannattaa odottaa kunnes pelissä on päivä 694 jolloin käytettyjen autojen kauppoihin tulee useista kisa autoista BLACK EDITIONIT näissä onkin sitten jo vakio tehot ihan toista luokkaa.  :wink: Ja se vielä jos on muisti kortilla gran turismo kolmosesta säilynyt tallennukset niin pystyt siirtämään neloseen yhden kerran 100000 credittiä jos vain vanhoilla tallennuksilla on credittejä.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #14 : 06.06.05 - klo: 17.14 »
Kolmonen on kakkosen peli... Kaikki muut on väännetty läpi paitsi tuo uusin GT4...
Kolmosta tullu tahkottua niin törkeesti että an oo voittajaani kohdannut.
Kavereitten kannssa välillä oluen ääressä väännetty kunno GP:t ja välillä tahkotaan jotain rataa ihan vaan sillä periaatteella että kuka saa nopeimman kierroksen kirjattua... Tietysti saa säätää niin paljon kun vaan tarpeekseen näkee (eli tuntikausia), mutta auto on tietysti kaikilla sama.

Kun eka GT tuli niin olin vielä täysin pleikkaria vastaan, mutta kun ekankerran tuota ykköstä kokeilin niin seuraavana päivänä mulla olikin jo oma pleikka. Ja sen jälkeen oon jokaisen GT:n hommannu ennakkotilauksena.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #15 : 06.06.05 - klo: 17.16 »
.21
Ei saa huijata.
Ite ne pitää ajamalla tienata ne creditit.

Poissa .21

  • Veteraani
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #16 : 06.06.05 - klo: 17.28 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
.21
Ei saa huijata.
Ite ne pitää ajamalla tienata ne creditit.


Tottahan tuokin mutta pääsee ainakin vähän nopeammin vauhtiin. Toinen vaihtoehtohan on ajaa miljoona kertaa jotakin family cuppia 50 heppasella kipolla.  :mrgreen: Eikös se legendaarinen aloitus auto ole joko toyota spinter trueno tai skyline GT-R V-Spec R34 onko kukaan päässyt kokeilemaan sitä toyota 7 autoa kiinnostaisi tietää paljon saapi kulkemaan. Tässä nelosessa en ole kokeillut mitä kolmosessa pystyi ainakin tekemään eli autoa pystyi säätämään niin että sai kelattua mittariin yli 2000 Kmh  :shock: isolla ovaalilla.

Poissa Pahalainen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/pahalainen
Gran Turismo 4
« Vastaus #17 : 06.06.05 - klo: 17.43 »
Lainaus
Eikös se legendaarinen aloitus auto ole  toyota spinter trueno


Samalla autolla mekin alotettiin GT1:ssä, GT2:ssa ja GT3:ssa.
 Trueno kun on halpa virittää ja muutenkin hyvä auto. GT3 on kyllä ihan huippu, vaikkakin se Special Stage lisenssi on hieman vaikeahko. Kolmosessa saa ainakin Suzuki Escudo Pikes Peak:n ja Ford GT40:n täysin viritettynä keulimaan. GT3:ssa ne Formulat on parhaimpia, ja kun vaan pääsis siihen Formula Grand Prixiin ajamaan kisoja :)

PS. GT4 vielä hankkimatta.

PS2. Aika putkimaista tekstiä  :roll:
Savolaeset jyrree!

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #18 : 30.06.05 - klo: 23.52 »
Nyt tuli tenkkapoo... Millä autolla pääsisi Gran Turismo nelosessa Spider & Roadster kisaan? En nimittäin keksinyt mitään mitä yrittää eikä oikee nuita vähiä rahojakaan viitsisi turhaan kuluttaa.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #19 : 01.07.05 - klo: 00.05 »
No joku avo kuten luokan nimestä voisi päätellä.
Eli siis rättikattonenkin käy.

En nyt muista pystykö nelosessa kattomaan millä autolla mihinkin kisaan pääsee, mut kolmosessa oli ainakin se info kohta jossa oli listattu kaikki hyväksytyt autot.

Kato onko siinä kisassa joku kohta mistä näkee sen tiedot.

Poissa OttoL

  • Veteraani
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #20 : 01.07.05 - klo: 12.12 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
No joku avo kuten luokan nimestä voisi päätellä.
Eli siis rättikattonenkin käy.

En nyt muista pystykö nelosessa kattomaan millä autolla mihinkin kisaan pääsee, mut kolmosessa oli ainakin se info kohta jossa oli listattu kaikki hyväksytyt autot.

Kato onko siinä kisassa joku kohta mistä näkee sen tiedot.


Kaikissa kisoissa näkyy mitkä autot käy...

Poissa OttoL

  • Veteraani
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #21 : 01.07.05 - klo: 12.15 »
Jos haluu hyvin rahaa helpolla niin kannattaa mennä special conditions ja sieltä se toiseksi ylin kilpailu josta voittaa auton ja kun myy sen ni saa muistaakseni 269.000+ ne voitot mitkä tuli niistä kahesta kisasta missä voitti sen auton.

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #22 : 01.07.05 - klo: 21.05 »
Mutta nehän voi ajaa vaan kerra sillee että saa sen auton, vai?

PS: Plaah... Ärsyttäviä noi 24 tunnin kisat. :(

Poissa .21

  • Veteraani
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #23 : 01.07.05 - klo: 21.49 »
Lainaus käyttäjältä: "Sakkeri91"
Mutta nehän voi ajaa vaan kerra sillee että saa sen auton, vai?

PS: Plaah... Ärsyttäviä noi 24 tunnin kisat. :(


Mitäs ärsyttävää niissä on. Opetat nyt vain sen B-spec driverin pysymään radalla, itsellä taisi olla lähemmäs viikon pleikkari yhtäsoittoa päällä. aamuisin ajoin kuskin ykköseksi ja sen jälkeen automaatti päälle. Eihän tässä pelillisesti mitään järkeä ole mutta haluaisin nähdä kun japanilainen pelisuunnittelija ajaa tuon vuorokauden putkeen. Rupeaa olemaan kohta loppu suoralla peli ~74 %

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #24 : 01.07.05 - klo: 23.42 »
No se kun polttelis päästä ajaa mutta tohon nyypuurrinkiiinki kyllästyin jo lisenssien ajossa :D
Niin ja mä oon tahkonnu varmaa 26% läpi

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Gran Turismo 4
« Vastaus #25 : 01.07.05 - klo: 23.47 »
Vanha Nürrehän on ehdottomasti pelin paras rata, mallinnettu viimeisen päälle tarkasti. Tuonne kun pääsisi oikeasti ajamaan  :wink:

Poissa .21

  • Veteraani
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #26 : 01.07.05 - klo: 23.54 »
Lainaus käyttäjältä: "Heuli"
Vanha Nürrehän on ehdottomasti pelin paras rata, mallinnettu viimeisen päälle tarkasti. Tuonne kun pääsisi oikeasti ajamaan  :wink:


Samaa mieltä ehdottomasti pelin haasteellisin rata, luin jostakin että jollakin suomalaisella kaverilla on maailman ennätys nyrren radalla jotakin 5 min +-10s (siis pelissä) Heuli kyllä kelpaisi pelkkä kyytikin pari kertaa radan ympäri. Pelissä on muuten yksi vanha auto ja mielkoisella moottorilla varustettuna, 29 litrainen v12 Jay leno.

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #27 : 02.07.05 - klo: 00.20 »
Joo mutta se on KUULEMMA todellla huono ajaa eikä kulje mihinkään.
Muuten kertokaapas jätkät millä autolla ajelette?

Poissa OttoL

  • Veteraani
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #28 : 02.07.05 - klo: 02.47 »
Lainaus käyttäjältä: "Sakkeri91"
Joo mutta se on KUULEMMA todellla huono ajaa eikä kulje mihinkään.
Muuten kertokaapas jätkät millä autolla ajelette?


Mä ajelen muun muassa Cadillac Cien:llä (mikä lie) joitakin kisoja kun sekin tuli ostetuksi...

Poissa .21

  • Veteraani
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #29 : 02.07.05 - klo: 18.06 »
Lainaus käyttäjältä: "Sakkeri91"
Joo mutta se on KUULEMMA todellla huono ajaa eikä kulje mihinkään.
Muuten kertokaapas jätkät millä autolla ajelette?


Jos tarkoitat tuota Jay Lenoa niin en kirjoittanut sen takia että olisi hyvä ajaa. Sakkeri jos haluat hyvän kisa auton niin aja endurance kilpailuista El Capitan noin 2 tunnin kilpailu, voitto autona Toyota 88C-V (minolta) on pelin top ten autoja, ja kun ostat siihen vielä sen isoimman turbon niin johan rupeaa äänetkin miellyttämään. Tällä autolla päihität mennen tullen special conditioni osiossa viimeisen kisan jossa vastassa on Mazda 787B jonka myös voitat itse jos ja kun päihität sen.