Kirjoittaja Aihe: Gran Turismo 4  (Luettu 38611 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #90 : 01.04.06 - klo: 21.53 »
Ah, totta. Ei muista enää, kun on tuosta niin kauan.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa Olbe

  • Veteraani
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #91 : 01.04.06 - klo: 21.56 »
Pääsee  8)   Ja kiitoksia vaan vastauksesta, täytyy joku ilta pelailla pikkuveljen kanssa  :)
Junnumestari 2007

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #92 : 01.04.06 - klo: 22.04 »
Lainaus käyttäjältä: ".21"


Jos ei löydy tallista niin kyllä mielestäni jollain nissanilla tai mazdalla pitäisi aika helposti pärjätä. Perhana omaani olen pelannut 83% mutta nuo ralli kisat on jumalauta niin syvältä että en niitä pääse läpi vaikka kuinka reenaa.



Sama vika.

Muuten peli on aivan loistava. Toi ralliosuus on ihan hirveetä driftinkii vailla minkäälaista kontrollia autoon.
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa Viltzu

  • Tulokas
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/putte-possu
Gran Turismo 4
« Vastaus #93 : 02.04.06 - klo: 08.54 »
Lainaus käyttäjältä: ".21"
Lainaus käyttäjältä: "Sami L"
Kiskase El Capitan enduranssi, saat Minolta Toyotan, eikös sillä pitäs toi kisakin jo rupee taittumaan. Ei jaksa tarkistaa onko kisaan jotain autorajoituksia, mut jos ei ole ni Minoltal pystyt voittamaan.


Ei taida vielä olbe päästä endurance kilpailuihin ennekuin on professional pelattu.


Kyllä pääsee kunhan on pelannu 25% nii pääsee enduranceihin :D
Show mielessä!!!!!!!
 Hobbyzone Minimauler

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #94 : 02.04.06 - klo: 12.30 »
Minulla olisi enää ajamatta muutamia pikkukisoja jotka vaatisi vain viitseliäisyyttä, kummatkin De La Sarthen 24h endurancet ja viimeinen driving mission. Ei pysty, ei kykene, ei riitä kunto.

Nimim: 95% läpi.

Poissa .21

  • Veteraani
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #95 : 02.04.06 - klo: 20.11 »
Lainaus käyttäjältä: "Sakkeri91"
Minulla olisi enää ajamatta muutamia pikkukisoja jotka vaatisi vain viitseliäisyyttä, kummatkin De La Sarthen 24h endurancet ja viimeinen driving mission. Ei pysty, ei kykene, ei riitä kunto.

Nimim: 95% läpi.



Sakkeri laitahan muisti korttisi postissa tulemaan tänne, voin vaikka maksaa siitä että saisi jollain konstilla nuo ralli kisat läpi. :mrgreen:

Poissa Viltzu

  • Tulokas
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/putte-possu
Gran Turismo 4
« Vastaus #96 : 03.04.06 - klo: 18.58 »
Sanokaas kumpi on parempi,Toyota GT-One vai Nissan R390GT1?On kyllä parempikin auto (formula). :)
Show mielessä!!!!!!!
 Hobbyzone Minimauler

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #97 : 08.04.06 - klo: 15.15 »
Lainaus käyttäjältä: ".21"
Lainaus käyttäjältä: "Sakkeri91"
Minulla olisi enää ajamatta muutamia pikkukisoja jotka vaatisi vain viitseliäisyyttä, kummatkin De La Sarthen 24h endurancet ja viimeinen driving mission. Ei pysty, ei kykene, ei riitä kunto.

Nimim: 95% läpi.



Sakkeri laitahan muisti korttisi postissa tulemaan tänne, voin vaikka maksaa siitä että saisi jollain konstilla nuo ralli kisat läpi. :mrgreen:



Yks pikkuvinkki, elä ainakaan yritä ajaa niitä millään Escudolla, itse ajoin sillä Subarun prototyypillä.

Poissa .21

  • Veteraani
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #98 : 10.04.06 - klo: 17.23 »
Lainaus käyttäjältä: "Sakkeri91"
Lainaus käyttäjältä: ".21"
Lainaus käyttäjältä: "Sakkeri91"
Minulla olisi enää ajamatta muutamia pikkukisoja jotka vaatisi vain viitseliäisyyttä, kummatkin De La Sarthen 24h endurancet ja viimeinen driving mission. Ei pysty, ei kykene, ei riitä kunto.

Nimim: 95% läpi.



Sakkeri laitahan muisti korttisi postissa tulemaan tänne, voin vaikka maksaa siitä että saisi jollain konstilla nuo ralli kisat läpi. :mrgreen:



Yks pikkuvinkki, elä ainakaan yritä ajaa niitä millään Escudolla, itse ajoin sillä Subarun prototyypillä.


Kiitos vinkistä täytyy jossain kohtaa kokeilla, sain muuten vihdoin ja viimein ajettua viimeisen endurance kilpailun läpi tosin suurimmaksi osaksi sen hoiti B-Spec kuski. Eli siinähän on ollut ongelma/bugi että b-spec kuski suoralla menettää totaalisesti hallinnan ja auto jää moneksi sekunniksi jurnuttamaan kaidetta päin, näin ainakin minulla. Piruuttani uhrasin 4,5000000 crediittiä pescarolo playstation editioniin ja sillä jostain kumman syystä tietokonekin osasi ajaa :roll: . Mutta kyllä oli jo aikakin onnistua kun varmaan noin 150 kertaa yritin sitä kisaa kaikilla mhadollisilla autoilla ja säädöillä.  :mrgreen:

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #99 : 11.04.06 - klo: 20.59 »
Itselläni on myös sama ongelma De La Sarthen endurancejen kanssa, pitää sitten itsekkin kait laittaa se Peskaroolo :D

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #100 : 18.04.06 - klo: 19.35 »
Hyvä ostos oli tuo Pescarolo, nyt on 5h ajettu ensimmäisestä De La Sarthen kilpailusta, eroa toisena tulevaan ei vielä ole edes kierrosta mutta kasvaa kokoajan. :D Kiitos ja kumarrus.

Viltzu, mielestäni Nissan

PS. Menee järki näiden 24h kisojen kanssa! :|

PS2. Herra .21, tuo sun Pescarolo oli aika kallis näköjään, minulla se maksoi vain 4,5 miljoonaa crediittiä, ei 45 miljoonaa  :wink: (Jokasanaan tarttuja, tiedän :D )

Poissa Olbe

  • Veteraani
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #101 : 18.04.06 - klo: 20.13 »
kertokaas nyt taas tyhmälle, miten saan tietokoneen ajaan ? Ei tosiaan huvittas ite ajaa tota 24h....  :roll:
Junnumestari 2007

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #102 : 18.04.06 - klo: 20.55 »
Kun menet varikolle, se kysyy mitkä renkaat autoon vaihdetaan, tankataanko ja tätä rataa, niistä valikoista se alimmainen on se millä se valitaan että jatkatko itse ajoa varikkokäynnin jälkeen vaiko B-spec.

Jos taas haluat että B-spec aloittaa kisan (Ja ajaa myös loppuun, riippuu sinusta) niin kisan valikossa mistä pääsee säätämään autoa ja näin on sen napin vieressä mistä pääset ajamaan sellainen nappi missä on siniset kuulokkeet, siitä B-spec aloittaa kisan ilman että sinä joudut ajamaan ollenkaan.

Poissa .21

  • Veteraani
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #103 : 18.04.06 - klo: 21.45 »
Lainaus käyttäjältä: "Sakkeri91"


PS2. Herra .21, tuo sun Pescarolo oli aika kallis näköjään, minulla se maksoi vain 4,5 miljoonaa crediittiä, ei 45 miljoonaa  :wink: (Jokasanaan tarttuja, tiedän :D )



Ai sä otit sen halvemman version. :D  Semmoinen vinkki mitä itse piti tyhmänä kokeilla että anna suosiolla sen koneen ajaa loppuun ellet välttämättä halua viimeistä kierrosta ajaa, rupesin itse siinä 23 tunnin kohdalla ite ajamaan ja jostain kumman syystä oli mahottoman vaikea pitää autoa radalla. Tiedä vaikka olisi hieman mallinnettu niin että noissa kisoissa autotkin hieman "kuluu" tai sitten bugi. :roll:

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #104 : 18.04.06 - klo: 23.47 »
Ei minusta, vasta ajoin 2 varikkokäyntiä niin auto tuntuu taipuvan paremmin mitä enemmän sillä on ajettu. :D ( 11,5h ajettu tuota kisaa)

Hauskaa kun ajaa niin tankki on punaisella ja takarenkaat vasta keltaisella kun menee varikolle, oisko vähän liian kovat renkaat alla? :D
Formulalla kun mennään varikolle niin voi vaihtaa usein vain renkaat ja jättää tankkaamatta aina joka toisella varikkokäynnillä

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #105 : 08.05.06 - klo: 23.27 »
Täytyy kyllä allekirjoittaa tuo Maisteri "kaksykösen" lausahdus että ajettavuus huononee mitä enemmän autolla on ajettu, Pescarolollani on ajettu se yksi 24h endurance ja nyt kun yritin vähän aikaa sitten sitä toista De La Sarthea niin ei siitä tullut mitään, auton vakaus suoralla oli tipotiessään, R8:a B-spec ei osannut ajaa ollenkaan... Pitää vissiin kerätä taas uudet 4,5 milliä ja ostaa toinen Pescarolo.

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #106 : 09.05.06 - klo: 11.20 »
Käy vahvistehitsaamassa viripajalla rungon saumat. Se joku rigidity-juttu.
allekiroitus

Poissa V6

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #107 : 11.05.06 - klo: 19.22 »
Hmm.... 24tuntii pleikkarin edessä voisi olla ihan jees! Itse olen vetäny kaikki GT:t läpi kultaisie lisensseinee, mutta 4 pitäisi vielä hankkia! Pitääks pleikan olla päällä koko ajan niis 24tunnin kisoissa? Jos  tarvii nii pitäis hankkii samantien uus pleikka :mrgreen:

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #108 : 12.05.06 - klo: 11.05 »
Kokoajan pitää olla päällä, et voi jättää kisaa kesken ja ajaa viikonpäästä eteenpäin :D

Poissa V6

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #109 : 12.05.06 - klo: 15.28 »
Hmm.... Pitää ostaa vissii uus pleikka! :lol:

rc-juhis

  • Vieras
Gran Turismo 4
« Vastaus #110 : 20.06.06 - klo: 13.56 »
jees.olen tuota kyseistä peliä pelaillut tässä jokusen aikaa ja 21.9% pelattu. nyt vaan ei enää keksi mitä kilpailuja ajais :|

huiput mitä olen saanut isolla ovaalilla saanut ajettua on 481.6 km/h

onkos joku muu tuollaisia saanut aikaiseksi?

Poissa Erkhart

  • Veteraani
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #111 : 02.07.06 - klo: 16.27 »
mä olen päässyt muistaakseni joku 501km/h. En nyt muista mikä auto oli, mutta ainakin otin kaikki pyöränkulmat nolliin, downforcet minimiin, auto mahdollisimman tonttiin, ja sitten just oikeet välitykset.
Hpi nitro rs4 3, Micro

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #112 : 02.07.06 - klo: 20.48 »
Itellä on huiput Tojotan 88C-V autolla 537.46km/h :D

Poissa Enigma

  • Jäsen
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #113 : 06.07.06 - klo: 16.59 »
Ite ajanu jotain 87% läpi. Noi jotkut driving missionit tuntuu ihan mahdottomilta! Ajokorteista 2 ekaa kullalla. Molemmat Circuit de la sarthen 24h ajamatta. Kerran jätettiin ajaan mutta semmonen uulla alkava kova ääninen juttu pysäytti ajon  :evil:  Ja ne opelin kisat aika pahoja   :shock: Muuten, mistä saa daihatsu midgetin? Paljos teillä muuten on rahaa  :D
Protech enigma xs

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #114 : 07.07.06 - klo: 21.58 »
Miksi olen jostain muualtakin lukenut että opeliksin kisat ois jotenki vaikeempia  :roll: Ei ne nyt minusta sen vaikeampia ollut kuin muutkaan.  :|

Midgetin saa Midget II Race:sta, Daihatsun kisoja.

Rahaa on melkein 2 miljoonaa, vaihtelee :D

Minulla enää ajamatta se toinen De La Sarthe ja viimeinen Driving mission.

Poissa Enigma

  • Jäsen
    • Profiili
Gran Turismo 4
« Vastaus #115 : 07.07.06 - klo: 23.02 »
Juu, kyllähän sen midgetin sieltä saa mutta millä sinne kisoihin pitäis mennä?  :shock:  Mulla rahaa 14 miljoonaa, pitäis varmaan tuhlata kun ei sillä mitään tee
Protech enigma xs

Poissa -ruokkiz-

  • Tulokas
    • Profiili
skyline 2000 gt-r 73
« Vastaus #116 : 11.08.06 - klo: 15.24 »
mistä kisasta saa skyline 2000 gt-r vm.73 kun en täältä apua löytänyt niin pakko kysyä

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Gran Turismo 4
« Vastaus #117 : 03.05.07 - klo: 19.18 »
Mietin vain että miten pääsee Daihatsu Midget II Raceen kun ei mistään voi ostaa eikä voittaa ko. autoa?

Poissa juzo

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Gran Turismo 4
« Vastaus #118 : 03.05.07 - klo: 22.09 »
Ite bongasin tuon auton käytettyjen autojen listalta. Ja oisko ollu late 90´s mistä tuon ostin
Omat enkat on 541km/m autona Toyota minolta, kiva ku kyseinen auto keulii siin nopeudes :p
"jotain epämääräistä"

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Gran Turismo 4
« Vastaus #119 : 03.05.07 - klo: 22.35 »
eteen lisää tai taakse vähemmän downforca, ehkä taakse löysempää jousta ja edestä jonki verran maavaraa pois.  :wink: