Kirjoittaja Aihe: Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä  (Luettu 159906 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #930 : 23.02.06 - klo: 19.36 »
Eiköhän tästä hommat etene jo aikas helpolla. Niin ja Monster kisan suunnittelut aloitettu jo tutun ja turvallisen Hobbylinnan kanssa :D .

T:Rami

sori oli hieman OT  :wink:
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #931 : 23.02.06 - klo: 23.19 »
Näistä keskidiffillisistä vielä, Tamiyan Terra Crusher keskidiffillisenä. http://tamiya.com/english/products/43501terra_crusher/terra_crusher.htm
Tera-Crusher vaihteisto


Duratrax Warhead on myös keskidiffillinen, autohan on saman ikäinen kuin Revokin, eli suhteellisen uusi.
http://www.rcuniverse.com/magazine/article_display.cfm?article_id=625
Warhead vaihteisto

XTM Mammoth on myös keskidiffillinen....
Niin kuin keskidiffin saa myös uuteen T-Maxxiinkin, sekä "vanhaan" päivitettyyn 2.5R malliin että uuteen 3.3 malliin (Kummassakin Revon vaihteisto).
Suuntaus on aika selvä keskidiffin osalta, ainut uudempi Monster Truck ilman keskidiffiä taitaa tällä hetkellä olla LST.
Savagehan on vanha malli vaikka päivittyi juuri X mallilla, myöskin Kyoshon Mad Force on periaatteessa Mad Amour...
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #932 : 23.02.06 - klo: 23.32 »
Ei noi muovirattaalliset vaihteistot kestäkkään ilman diffiä :mrgreen:

ps. ei sen puoleen, voi olla ettei LSTn takadiffikään kestä mun tulevaa
konetta ilman keskidiffiä, mutta se jää nähtäväksi ja on sääntöjen sisällä :wink:

Tankin voi ilmeisesti tehdä/vaihtaa billet/viritelmä malliseksi, kunhan
tilavuus on yhteensä se 175cc tai alle??? :roll:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa JK Nitro

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #933 : 24.02.06 - klo: 17.55 »
Mitä noista muista ns. monstereista hehkuttamaan keskidiffistä, esim. XTM Mammoth ja Duratrax Warhead ovat littupohjaisia autoja ja näin eivät voisi osallistua monsteri-luokan kisaan, Arena Truckkiin kylläkin, sori ei mene sinnekään, ei niissä ole 1/8 tyylinen 1-vaihdesysteemi.

Ei kyllä mene jakeluun, miksi meillä ei voisi olla omat säännöt, mitä noitten norjalaisten säännöt meitä liikuttaa? Se, että säännöt olisivat jonkun jenkkiyhteisön sopimat ja norjalaisten muokkaamat, eivät voi määrätä meidän sääntöjä. Johan sieltä AKK:stakin oli kerran sanottu, että se olisi suositus, ei pakko.

Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"
EDIT. Kun nuo säännöt kirjoitin ja postasin sekä foorumille että AKK:lle, (Klo 3 iltapäivällä) ei Revo 3.3 ollut hajuakaan maailmalla, ensimmäiset tiedot ilmaantui jenkkifoorumeillekin vasta 14 tuntia sen jälkeen (Kello 2 jälkeen seuraavana yönä).


Radio Control Zonessa oli tuon threadin aloitus kellonaika 21.2.2006 3.28 PM, ja tuon foorumin kello on meidän aikaa 7 tuntia perässä, niin mites se aika nyt sitten menikään?

No, ompahan noita "vapaita kisoja" tulossa, johon ei tarvitse mennä häviämään sääntöjen takia.

Tää homma haisee.....pahasti palaneelta.

Ehkä otan tämän asian turhan henkkilökohtaisesti, mutta minulla on täysi oikeus mielipiteeseeni. Kummastuttaa sekin, josta aiemmin mainitsinkin, että sääntökeskustelun alkutaipaleella, ei Genesistä olisi hyväksytty ilman keskidiffin lukkopalaa ja keskidiffi olisi ehdottomasti kielletty. Ja nyt kun keskidiffi on Revoon tulossa, koska jenkeissä kilpailu ilmeisen kovaa ja sääntöjä muokattu, niin täällä koko talven ajan säännöistä keskusteltu, lyödään ne lukkoon ennätysajassa, eikä mitään mutinoita ilmesty.
Arrow Shark - Flying Dragon/Quickdraw, pojalla LiPotettu/harjaton Traxxas Stampede XL-5 ja NQD Speedstorm

Poissa JK Power

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #934 : 24.02.06 - klo: 18.04 »
Niin, siitähän se taisi siellä liikkeelle lähteä kun TNX menestyi jopa liian hyvin...

Niihin ruvettiiin kai pulttailee TerraCrusherin keskidiffillisiä vaihdelaatikoita ja
Traxxas päätti antaa samalla mitalla takaisin kun Revon myynti ja suosio sekä menestys notkahti liikaa heidän makuunsa.
What the Hell! Who put that rock there!

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #935 : 24.02.06 - klo: 18.08 »
Lainaus käyttäjältä: "JK Nitro"
Radio Control Zonessa oli tuon threadin aloitus kellonaika 21.2.2006 3.28 PM, ja tuon foorumin kello on meidän aikaa 7 tuntia perässä, niin mites se aika nyt sitten menikään?

Tää homma haisee.....pahasti palaneelta.


Juurikin niin, 3 PM on jenkeissä ILTAPÄIVÄLLÄ (AM on aamupäivä).
Jenkkillässä kun on iltapäivä on meillä yö jo pitkällä.........
Enkä ole todellakaan seurannut jenkkien foorumeita silmä kovana keskellä yötä... seuraavana paivänä vasta itsekkin tiesin tältä foorumilta Revo topicista!
Jenkit olivat itse tiukentaneet RcPro Series sääntöjä ko kohdalla että keskidiffi pitää olla vaihteiston kuorien sisällä, aiemmin tuota "pakkoa" ei ollut.

EDIT. Eikä tuota puhtaaksi kirjotettu sekunnissa ennen postausta, näistä säännöistä oli keskusteltu AKK:n yhteyshenkilöiden kanssa jo ennemmin (Siis ennen foorumille postausta).
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa JK Nitro

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #936 : 24.02.06 - klo: 18.15 »
Jos tällä linjalla säännöt tulevat voimaan, saavat Revoilijat pitää hyvänään koko SM-luokan minun puolestani (kenellekään ei henkilökohtaisesti, Revo on hyvä auto, se ei sääntöjä pilaa, vaan sääntöjen tekijät ja niiden hyväksyjät).

JK Nitro ja JK Power (luvalla) kuittaa tämän aiheen osalta, kunnes järki putoaa jonkun päähän.
Arrow Shark - Flying Dragon/Quickdraw, pojalla LiPotettu/harjaton Traxxas Stampede XL-5 ja NQD Speedstorm

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #937 : 24.02.06 - klo: 18.27 »
Näyttikin liian hyvältä niin kauan kunnes Traxxas teki ja julkaisi MT auton liki mittatilaustyönä, olihan jopa neljännes vuorokautta kaikki tyytyväisiä sääntöihin.
Näitä sääntöjä vatovottiin KAHDEKSAN KUUKAUTTA, eikä läheskään täydellistä yhteisymmärrystä saatu (Kuin tuoksi neljännesvuorokaudeksi).
Eikä myöskään AKK voi odottaa sääntöjä loputtomiin....
Oli miten oli, Traxxas toi uuden auton markkinoille, ja jos tämä julkistus olisi tapahtunut myöhemmin sama kohu säännöistä silti olisi noussut.
Aimemmin säännöissä otettiin huomioon vain Suomesta saatavat mallit, silloin ei esim keskidiffi ongelmaa edes ollut.
Sen jälkeen haloo nousi että "tuontiautolla" ei välttämättä voisi osallistua kilpailuun, nyt kun otettiin myös muualla myytävät autot huomioon (Joissa osassa on keskidiffit) on sekin sääntö huono!
Souda sitten tässäkin ristiaallokossa.....  :?
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #938 : 24.02.06 - klo: 18.38 »
Ajakee pojat, ajakee.Taidanpa kruisalla tällä menolla huvikseni paikallisella radalla.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #939 : 24.02.06 - klo: 19.05 »
Ottakaa vaan noi mun ehdottamat, viilataan vaan tankkikoko ja mitat kohdilleen niin ei tartte joka kerta säätää sääntöjä kun uusi malli tulee markkinoille. Ei jää sitten jokaisen oma suosikkiauto sääntöjen ulkopuolelle kun uusia malleja satelee markkinoille.

Loppupeleissä kuitenkin paremmuus ratkaistaan ajamalla...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #940 : 24.02.06 - klo: 19.32 »
Ei me voida enään mitään "ottaa", ne oli "muut" jotka ottivat ja me otettiin mitä saatiin!
Sanon nyt vielä kerran että meillä ei enään ollut "vapaat kädet" sääntöjen suhteen, siksi tätä asiaa on turha enään jatkaa.
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #941 : 24.02.06 - klo: 20.00 »
Kyl on hienoo kun on hienoo...   :mrgreen:, jos kerran tää asia on tullut loppuun käsiteltyä niin lukkoon vaan...  ;) Mut siis mulle on oikeastaan ihan sama mitä säännös lukee MT luokkaa en edes ajatellut ajavani...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #942 : 24.02.06 - klo: 21.19 »
Lopputulos:

Viritetään kaikki automme niinku huvittaa ja ajellaan "pikkukisoja"
ilman virallisia sääntöjä!

O.S .30...  :)  Jaaha tolla valmistajalla olis .32........ 8)
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa JK Power

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #943 : 24.02.06 - klo: 21.45 »
Voidaanhan me omia kisoja ajella ihan noilla virallisilla säännöillä pikku muutoksilla:

MT:hen

-No 1/8 converted buggies
-No 2- or 4-wheel drive 1:10 stadium style trucks (eli tyyliin asson RC10GT tai losin XXX-NT tai HPI MT2)(this includes CEN MT2 type trucks).
-Transmission - - - - - - - - - - - - - - - - - - Must be multi speed gear reduction. Diffs inside the transmission NOT allowed.

Niin monsut pysyy monsuina.

ps:mun puolest Gensu ja Nemesis(k.diffi+ISO motti) on tervetullut silti ison painonsa vuoksi...

AMT:hen

-Types of trucks include: 1:8 converted buggies,OFNA Dominator, Mammoth and Hot Bodies Lightning type monster trucks,4-wheel drive 1:10 stadium style trucks (this includes CEN type trucks).

-No 1:10 scale style 2WD stadium trucks allowed !!!(eli tyyliin asson RC10GT tai losin XXX-NT)

-Transmission/diff - - - - - - - - - - - - - - - - - - No restriction (jotta kaaikki
pääsee mukaan)

NE NUBZITHAN TÄNNE SALLItAAN!! JA MIKÄMIKÄMOOTTORIT!!  :twisted:

Kellä rahkeit järjestää!!! Heh!! Pondereitahan meil jo on!!!  :wink:

Halukkaita???  :mrgreen:
What the Hell! Who put that rock there!

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #944 : 24.02.06 - klo: 21.56 »
Eipä ulvilassa oo ennenkään paljo sääntöjä ollu monsukisoissa eikä
muualla suomessa oo vielä pelkkiä monsterikisoja ollukkaan!
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #945 : 24.02.06 - klo: 22.53 »
Selasin (etsin siis) foorumeilta ja valmistajilta tietoa keskidiffeistä eri autoissa.
Losi LST:essää on kulmavaihteessa (Moottori ja vaihteisto poikittain) pelkkä spooli diffin tilalla, tilaa ja paikka on jätetty (Ilmeisesti etu/takadiffi käy). http://www.teamlosi.com/ProdInfo/Files/LOSB0010-manual1.pdf
Tamiyan TNX:ässä käyttävät Terra-Crusherin diffiä ja osittain vaihteiston osia (Kuoret ainakin). http://tamiya.com/english/products/43501terra_crusher/terra_crusher.htm
Ja Tamiyan Terra-Crusher:issa on keskidiffi, niin kuin edellä tuli ilmi.
Savageen on asennettu keskidiffiä, esim yksi artikeli siitä löytyy Savage-Central.com sivustolta. http://www.savage-central.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=38623&start=20&postdays=0&postorder=asc&highlight=
Traxxasin T-Maxxiin (Niin kuin Revoonkin) saa tätä nykyä mutta vaatii vaihteiston vaihdon, uusissa on Revon vaihteisto (Vaatii tosin peruutusvahteen poiston).
Duratraxxin Warheadissa on vakiona, jopa kasitoiminen (Saa lukittua tarvittaessa). http://www.warheadmt.com/
Niin kuin Cen:in Genesiksessä ja Nemesiksessä (Vaikka eivät painon ja liian ison koneen takia luokkan sovillaan).
Asson Factory Team Monster GT:eessä on foorumin mukaan keskidiffi, tavallisessa ilmeisestikkin ei (Vaikea tarkistaa kun "asson" sivulla manuskan kohdalla lukee coming soon vaikka auto on vanha). http://www.teamassociated.com/shusting/CatalogHub/kitspecs_mgt/mgt_kits.htm
Sama koskee Thunder Tiger EK4, siinä ilmisemmin on keskidiffi kun siihen myydään EK4 Centre Diff Mount PD0574, olisin varmistanut mutta www.thundertiger.com.tw ei avaudu (No konekoon puolesta ei sovi luokkaan).
Ofnan kummassakin monsterissa on keskidiffi....
Ainut auto ilmeisesti mihin ei keskidiffiä saa muuta kuin vaihtamalla vaihteiston on Mad Force ja Mad Amour, niissähän on avonainen vaihteisto (Kyoshon USA-1 on keskidiffi).
Eli tuosta kun katsoo monsujen ikäjärjestystä huomaa että uusissa joko on keskidiffi tai mahdollisuus keskidiffiin, poikkeuksena vahin eli T-Maxx johon nyt myös saa päivityksen jälkeen (Savagehan on toisiksi vanhin mitä listassa on vielä myynnissä olevia).
Puuttuiko jotain myynnissä / tuotannosa olevia malleja?

EDIT. Eipä se keskidiffi Savageenkaan vaikea laittaa ole, tilaa näköjään on juuri riittävästi http://www.hpiracing.com/graphics/instr/savage25/S25_P29.jpg
LISÄÄ EDITTIÄ. Näköjään "huvikseen" on Savage X:ään jätetty tilaa tuonne vaihteiston ulostuloakselin oikeaan päätyyn, HPI:llä on joko ylimääräistä muovia tai sunnittelija on ollut "pienissään" ja viivain vähän heilahtanut.
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #946 : 24.02.06 - klo: 23.05 »
Väh... Paljon puhuut, mutta asiaa! :shock:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #947 : 25.02.06 - klo: 23.43 »
Mää oon nyt sitä mieltä, että surkeat säännöt. Paremmat olisi sellaiset, joissa salllittaisiin vain Team Losi LST, pakollisina varusteina ahdin ja sellainen kori kuin minun autossani on, samoin renkaat. Muutenkin ne voisi kaikki olla samanlaisia. Eli, yksinkertaiset säännöt, autojen tulee olla juuri samanlaisia kuin minun autoni :cry:

Eiköhän tämä riitä tästä sääntöväännöstä. Asia alkaa olla aika pihvi, eli AKK haluaa yhteneväiset säännöt muiden kanssa, eli asia on sikäli selvä. Ketä ei ne miellytä, järjestää omat kisat, omilla säännöillä. Silloin saa kieltää tai sallia ne, mitkä itseään eniten hyödyttää.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #948 : 26.02.06 - klo: 00.25 »
Yhdyn edelliseen puhujaan (noin niinku kuvainnollisesti :wink: )

ps. remmiahdinkaan ei taida olla kielletty :mrgreen:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #949 : 26.02.06 - klo: 00.32 »
On se. Heti kun ostin ahtimen, pyysin Hermannia lisäämään sen kiellettyjen listalle. Tai ainakin sen pitäisi olla kielletty. Ainakin Englannin-kielisessä versiossa se on kielletty.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #950 : 26.02.06 - klo: 00.39 »
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"
9.3 ENGINE SPECIFICATIONS

9.3.2 No forced aspiration systems, liquid cooling systems or fuel pressurization systems (other
than by means of exhaust pressure applied directly to the vehicle?s fuel tank) are allowed.

.28 OPEN .284ci ? 4.66cc 9.0mm

9.3.6 For .12 ROAR/IFMAR class engines the maximum number of ports including the exhaust
port is FOUR.

Siinähän se seisoo ylimpänä ainakin ROAR säänöissä.

Eihän meillä oo näitä kahta alempaa tai varsinkaan alinta rajotusta???
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #951 : 26.02.06 - klo: 00.48 »
Joo, ROAR:illa on ne metanolikäyttöisten polttomoottoriautojen "yleisäännöissä" jo, siis kaikissa ROAR luokissa kielletty.
Enpäs muuten huomannut katsoa lukeeko se AKK:n pienoisautoilusäännöissä, jos ei niin sittenhän varmaan saa vaikka M8 krossarinkin ahtaa (Veikkaampa että lukee).......
Kumma juttu vaan että kaksi Ulvilan kisaa ajettiin ilman sääntöjä ja kukaan ei valittanut mistään, autothan oli täysin "villejä"......
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #952 : 26.02.06 - klo: 00.53 »
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"

d. .28 OPEN .284ci ? 4.66cc 9.0mm

9.3.6 For .12 ROAR/IFMAR class engines the maximum number of ports including the exhaust
port is FOUR.

Kuinkas nämä??? Kun on just uus 8 porttinen kone tulossa!!! :shock:

Edit:
On sen verran "suppeemmat" ja selkeemmät säännöt meillä
(edellisellä sivulla lopullinen), että ei näytä olevan noita rajotuksia.
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #953 : 26.02.06 - klo: 01.12 »
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"

d. .28 OPEN .284ci ? 4.66cc 9.0mm

9.3.6 For .12 ROAR/IFMAR class engines the maximum number of ports including the exhaust
port is FOUR.

Kuinkas nämä??? Kun on just uus 8 porttinen kone tulossa!!! :shock:

Edit:
On sen verran "suppeemmat" ja selkeemmät säännöt meillä
(edellisellä sivulla lopullinen), että ei näytä olevan noita rajotuksia.

Joo, meillähän koneet luokittelee tietääkseni EFRA, ei ROAR (Vaikka EFRA:n säännöt on joissakin tapauksessa yhteneviä ROAR:in kanssa).
Se on eri juttu vaatiiko AKK myös "meidän luokkaan" noudattamaan EFRA:n moottorisääntöjä.
ROAR säännöissähän on myös kaasuttimen kurkun maksimi halkaisja....
Niin kuin edellä kirjoitinkin, nuo on "yleisääntöjä" metanolikäyttöisille ROAR luokitelluille autoille.
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #954 : 26.02.06 - klo: 01.36 »
-VOI HITSIN HITSI
-NO
-VOI HITSIN HITSI!
-NO MIKÄ NYT!
-EIKÄKÖ NYHÄN MÄ VASTA HOKASIN!!!

TOSSAHAN SE LUKEEKIN ETTÄ .12 KOKOISILLA KONEILLA max 4-porttia  :oops:

Pitää vissiin mennä nukkumaan jo ettei tartte enempää turhia jauhaa :lol:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #955 : 26.02.06 - klo: 01.50 »
ROAR Monster Truck säännöissä oli muuten vielä viikolla viittaus ROAR:in moottorisääntöihin (Oli oma kohta moottorista Monster Truck luokassa), ilmeiseti niitä ei enään tarvitse heilläkään noudattaa Monster Truck luokassa?
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #956 : 26.02.06 - klo: 09.16 »
Ei hitsi vieköön, kunnon vääntöä enkä ole edes puhumassa täällä.

Mitä minä sanoin, ei noita USA sääntöjä kannata katsoa vaan muokataan ne säännöt Suomen olosuhteisiin hyviksi eikä mitään muumaalaisia sääntöjä.

Jerzi

PS Luulen ja uskon että sen verran rc-tietoa meiltä löytyy jo pikku hiljaa :wink:
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa moukari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Racers Group Finland
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #957 : 06.03.06 - klo: 10.53 »
Nonii nyt alkaa taas hiillostus nemesiksestä tuolla kisoissa testattu revon kanssa kilpailu kykyinen auto! eli onko jollain jotain sitä vastaan jos ajaisin monsu luokassa?

P.S Hoke mitä mieltä oot nopeus eroista eiks vois ajaa kisaa helposti totatakin autoa vastaan ei ollu ylivoimanen tai liian iso vai? tää on sen takia hokelle koska se ajo revoa ja  ajettiin aika monta läppii peräkkäin ja suut kävi kummallaki nii perkuleesti hyvin  välillä kyllä hiillostus toimi ja meni pasmat sekaisin ;)
Racers Group Finland
  -Panolin 2T öljyt-

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #958 : 06.03.06 - klo: 17.01 »
Ei varmaan mutta säännöt on mitkä on :mrgreen:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa kaide

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://Kaide.gfoto.com
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #959 : 07.03.06 - klo: 13.13 »
mistä/millon tulee tieto truggy kisojen ajankohdat ja montako tulee?
sillä kyllä se ulvilan laina revo reissu oli niin magee, vaikka vajaa kuntoisella joutu ajaa.. siispä kierrän ensikesän truggy kisat myös.. :mrgreen: