Kirjoittaja Aihe: Käyettyjä autoja, mistä?  (Luettu 1304 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa joonazan

  • Tulokas
    • Profiili
Käyettyjä autoja, mistä?
« : 27.06.05 - klo: 11.49 »
Niin olen yrittänyt etsiä 1-2 ZaBoonia, mutta ei tunnu löytyvän. Elikkä tänne suomalaisia sivuja missä myydään käytettyjä rc-autoja. Itse en ole löytänyt, kuin huuto.netin. Ja jos joku löytäisi edes yhden zaboonin hintaluokkaan 100€, niin olisin kiitollinen. Eli tänne kauppojen nettisivuja!
Aihe voi olla hieman turha, mutta älkää nyt hermostuko.

Jos jollain teistä on myytävänä ZaBoon niin laittaa YV:tä tai kirjoittaa suoraan tänne jos voi myydä.

Laitan vielä ostetaan osastolle ilmoisuksen jossa kerron mitä tulisi olla mukana ym.

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Käyettyjä autoja, mistä?
« Vastaus #1 : 27.06.05 - klo: 12.52 »
Esimerkiksi Hobbylinnassa ja täällä myynti palstalla on välillä myynnissä Zabooneja :wink:  Tuli mieleen just että mun eka auto oli Zaboon :mrgreen:
- Tapsa

Poissa joonazan

  • Tulokas
    • Profiili
Käyettyjä autoja, mistä?
« Vastaus #2 : 27.06.05 - klo: 14.10 »
Jos ei kerta käytettyjä ZaBooneja ole missään, niin olisiko mitään vastavaa 4wd ja sellaista jota edelleen myydään kaupoissa myynnissä missään? Mieluiten hinta saisi olla 0-130€.

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Käyettyjä autoja, mistä?
« Vastaus #3 : 27.06.05 - klo: 15.16 »
Myyntipalstalla voi satunnaisesti bongata Schumacherin tai Losin nelkkukrossareita. Maltti on valttia ja nuo ovat myös laadultaan aivan eri luokkaa kuin Zaboon.
---

Poissa SlidSlide

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rc Formula OffRoad Finland
Käyettyjä autoja, mistä?
« Vastaus #4 : 27.06.05 - klo: 17.44 »
mullakin olis myynnissä xx4 ja vauhtia riittää jos sitä kaipaat. Ota yhteyttä yv:llä (yksityisviestillä)