Suojaan balansointiliittimet lialta, jotta balansoinnin tarkat volttimäärät saapus "mittarille".
Noista 5A, 5C akuista:
Ei ole 25A lataavaa lipochargeriakaan, mutta kyllä kehtaan niille ICE:n täyttä 8A tehowa tunkea sen keskialueensa minkä huoliikaan. Ittekseenhän se sitten lähempänä tyhjää, ja täyttä himmaa.
Alijännitteseen karkaaminen yheltä kennolta on riesa, kun kennot on keskenään eri lämpösessä oikeestaan aina. Pehmike allaankin pohja jäähdyttää, mutta toinen saa olla hohkassa koneen vieressä. Ainakin eri puolet mun akuista on eri lämpöset, ja se vaihtuu panemalla akun johto eteenpäin välillä.
Jos
täytyy jonain talvena pistää ulkoilut tauolle, ni vikan säilö-latingin nimellisännitteensä (3,7V/kenno) voinen antaa vaikka 3A teholla.