olen vaihtanut laatikkoon pari hammaspyörää.. pitäis olla kunnossa.. mitä ne diffit on??
Mene radalle silloin kun siellä on kuskeja ja kysy niiltä, koska nyt vika voi olla periaatteessa missä tahansa?
Onko ihan normaalia että kun olen kasannut kytkimen, niin moottorin kierto kanki tulee ulos kytkimestä 2 milliä . Entä mitä teen, jos kytkin ruuvi on liian pitkä mennäkseen kokonaan kiinni kierto kankeen, pitääkö ruuvia lyhentää rautasahalla
Meinasin ensin samaa kuin Mika että what the ... mutta -> "kytkin_ruuvi on liian pitkä" tajusin että kiertokangen pää tulee 2mm yli kytkinkellosta ja ulommasta laakerista.
Katso että kytkinkellon helma ei hankaa vauhtipyörään tai ota mihinkään kiinni. Mikäli ottaa, laita sopiva paksuus simmiprikkoja sisemmän laakerin ja vauhtipyörän mutterin väliin, jolloin koko kytkinkello siirtyy laakereineen ulommas.
Mikäli kytkinkello ei ota kiinni helmastaan ja pääsee pyörimään vapaasti, en näe haitaksi laittaa vaan riittävä määrä prikkoja tuonne ulomman laakerin ja kytkinkellon lukitusruuvin väliin, mutta sen kokoisia prikkoja etteivät ota laakerin ulkokehään tai kytkinkelloon kiinni, vaan koskevat ainoastaan laakerin sisäkehään, koska muuten ne ahdistavat kytkinkellon toimintaa ja sorvautuvat jossain vaiheesssa pois.
- Hount