Polttiksissa:
mitä kireämpi kone, sitä enempi säätö vaatii moottoriosaamista.
(kisakoneet maksaa, kuluu)
Todella ison tehon sähkövehkeissä:
akku/nopari/kone setti maksaa, mutta sitten moottorin luonne on niin äkäinen, että joutuu usein vahvistamaan liki koko voimansiirtolinjankin.
Sähkönsiirtolinjassakin joutuu joko olemaan järkeä, tai neuvoja/-jia.
Teoreettista tehoa saa enempi, mutta sitä kuluu akkujen painolisään, jollet tingi ajoajan pituudesta per "tankillinen" sähköä.
Kiihdytys kovaa, huippunopeutta saa, osaamista tarvitaan sähkö/voimansiirto puolilla.
(hutisäätö voi haukata aimo palan kerralla lompakosta)
siis antoisampaa
PS
ei ole kerrostalossa 1-luokan tulenarkaa polttoainetta, mutta lipo-sack on..