Ongelmia taas...
Eli sellaista että auton tehot välillä "aaltoilevat". Välillä tuntuu että ruutia on mukavasti ja esim. 2min päästä auto taas "hyytyy" (pudottaa tehoja n.30%) hetkellisesti tai pidemmäksi aikaa (5sekuntia -> 1 minuutti).
Moottorina lrp:n 9,5kääntönen eraseri, ja radiona 27mhz kyosho.
Akkuina gm:n 5000mah 2s lipot.
Ideoita?
Samantapaista ongelmaa selvitettiin tänään samaisesta moottorityypistä.
Moottorin pääty oli löysällä....siis se, missä on sensorin johto.(kolme ruuvia)
Ruuvit näyttävät olevan kiinni, mutta moottorin rakenteessa on jotain, mitä sisällä liikkuu, eli se osa mihin ruuvit kiristetään.
Päätyyn on tehty syvennys laakerille, eli kun päädyn avaa, niin laakeri jää joko päätyyn, tai vapaaksi roottorin akselille.
Siksi on syytä hakea se päädyn kiristys varoen.
Tämänpäiväisessä moottorissa oli myös yksi moottorille menevä johto tinattu huonosti, ja se ilmeisesti aiheutti tehojen katoamisen, varsinkin suoralle kiihdytettäessä.
Toin auton kotiin, ja juotin johdot kunnolla, ja ainakin pöydällä käytettäessä tuntui pelaavan, eikä moottori enää lämmennyt juurikaan.
Tiistaina autoa palautettaessahan sen sitten näkee paremmin.