Traxxasissa tuskin vakiona mitkään liukulaakerit on, joten niistä ei varmaan huolta.. kannattaahan se tietysti käsin renkaita pyöritellä ja todeta, että ne rullaa suht normaalisti ( vetävällä akselilla toki vastusta on - mutta ettei se pyörä ihan jumi.. ).
Suurempi todennäköisyys jumituksille löytyy liikaa kiristetystä moottorin pinjonin ja spurrin suhteesta ( eli ne kaksi ekaa ratasta moottorilta päin katsottuna, pieni ensin ja sitten isompi.. ne ei saa olla liian tiukalla toisiinsa - jos, niin löysää motin kiinnitysruuveja ja tuikkaa vaikka sanomalehden sivun pala rattaiden väliin ja kiristä sitten - ei mene liian tiukalle..)
Tuo moottorin "tulikuumus" on vähän suhteellinen käsite - jos se sormea polttaa, niin ei vielä välttämättä ole epänormaalia - hommaat semmosen infrapunalämpömittarin, sillä on helppo seurailla lämpöjä mm. tuosta ja miksei vaikka saunasta, jääkaapista ja omasta päästä, jos sieltä vaikka joskus savu nousee
![smiley :smiley:](https://rc10.fi/Smileys/default/smiley.gif)
Jos sen koneen lämpö on jotain vaikka 60-80°C, niin ihan ok - sormea polttaa kyllä varmasti
![wink :wink:](https://rc10.fi/Smileys/default/wink.gif)