Kirjoittaja Aihe: kokemuksia harjattomista moottoreista!  (Luettu 611647 kertaa)

0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Janezki

  • KUArc
    • Profiili
    • RC videot
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #660 : 20.10.07 - klo: 03.41 »
Jahas, Castlelta on tulossa jotain muutakin uutta. 1/10 luokan budjettisäädin?

Poissa arion

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #661 : 20.10.07 - klo: 10.51 »
Mitä nyt multa on löytynyt BK wanderer 6XL ja feigao 8XL (jonka piti olla tosin wanderer), niin huomasin aivan selvän eron. Tuo Wanderer 6XL antaa mainiosti vauhtia ja tehoja ja ehkä jopa liikaakiin 14.8v LiPoilla, mutta kun vaihdoin tilalle tuon feigayn 8XL koneen niin vauhti oli aivan onnetonta, ymmärrän kyllä sen että vauhti vähenee jonkin verran mutta muutos oli hyvin radikaali tuohon wandereriin, luulin että moottorista löytyisi edes vääntöä niin ei kyllä löytynyt vääntöä edes sen vertaa mitä 6XL koneesta saisi. Ja nuohan moottorit ovat aivan eri hintaluokissa kun vertailet esim. rc-monsterissa noiden hintoja, feigaon saa päälle 50USD hinnalla ja wandereria vähintään 90USD hintaan, eli hintaero on suuri. Johtunee siitä että noissa on myös eri speksit - feigao on tyyliin 80A kone ja wanderer tyyliin 120A kone, selittää mielestäni paljon. Feigao sopii ehkä kevyisiin 1/8 polttismodifioigin ja joihinkin sähkömonstereihin mutta en suosittele käytettäväksi E-Maxxia raskaampiin autoihin, koska se vaan ei anna tarpeeksi tehoja ulos ainakaan mun käyttöön. Yhtäkään feigaota en aijo enää ostaa, tästälähtien vähintään wandereita jos joitakin halpiskoneita.
Kysyppä BK:n pojilta mistä niiden koneet tulee. Totta hitossa 6XL ja 8XL välillä on melkoinen ero. Jos tavaat koneiden speksejä, niin syykin on selvä. BK vaihtoi vuonna nakki ja vasara moottoreihinsa parempia laakereita, mutta that's it. Samaa kamaa, itsellä ollut
molempia 7XL versioina ja molemmat ihan yhtä huonoja verrattuna Lehnereihin ja NEUn koneisiin.

EDIT: Kyllä nuo Mikellakin on tismalleen saman hintaisia http://www.rc-monster.com/proddetail.php?prod=BKWAND_XL&cat=20
« Viimeksi muokattu: 20.10.07 - klo: 10.55 kirjoittanut arion »

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #662 : 20.10.07 - klo: 11.44 »
Jaa, nuo laakeritkin voi selittää paljon mutta todellakin nuo koneet ovat ihan eri sarjaa, muuta en voi sanoa. Laakerit voi toki tehdä suuren eron mutta kuitenkin. Huomannut olet kai myös sen että jos tilaat tuolta tuosta Nemesis/Feigao/wanderer hässäkästä moottorin, että se moottori mikä sieltä sit loppujen lopuksi tulee tuolla hinnalla on sitten oikeastaan aina Feigao ? Mä tilasin tuosta valikosta moottorin odottaen WANDERERIA, mutta sain FEIGAON. Eli, kyllä mä valitettavasti tiedän itsekkin jotain noista moottoreista. Miksi feigaossa ei ole liittimiä ja wanderereissa on aina liittimet, sanoppas se ? En edelleenkään usko todellakaan että nuo moottorit olisivat samoja. Saattavat tulla samalta tehtaalta, siitä en mene sanomaan, mutta ihan eri kamaa nuo moottorit on, kv lukematkin heittää feigaon ja wandererin vastaavilla käämityksillä pahasti. Feigao on kyllä halpa perusmoottori jonka voi heittää edelleenkiin kevyeeseen monsteriin/modifikaatio polttikseen, mutta suurempiin autoihin en sitä suosittele.
- Tapsa

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #663 : 20.10.07 - klo: 11.52 »
Olipa kerran kaunis kesäpäivä. Ajelin melko tyytyväisenä mun revollani tietämättä siitä että tuo mun feigao olisi totaallisen surkea kone. Ajelin nurmikolla hieman ja pian ajovirheen jälkeen auto tyssäsikin pieneen kuopan reunaan, korkeutta noin pari senttiä. Siitä yritin päästä ylös revolla ja ei, revo ei kiivennyt sitä ylös tuon moottorin takia vaan päätti sitten sulattaa moottorin piuhojen päältä kutistesukat rusinaksi ja sulatti samalla akkujen päältä hieman kutistesukkaa, jonka jesi huomasi ensimmäisenä kun akut olivat vaihtaneet omistajaa ja kulkeutuneet hänelle. Tuossa hieman laadun näytettä sullekkin, en ole koskaan nähnyt mitään noin surkeaa esitystä, mun tamiya frogkin pystyy parempaan 20 vuotta vanhalla MABUCHIN koneella, ja nuo akutkin mitä mun revossa oli antoivat yhteensä 200A jatkuvaa virtaa...
- Tapsa

Poissa arion

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #664 : 20.10.07 - klo: 17.26 »
Jaa, nuo laakeritkin voi selittää paljon mutta todellakin nuo koneet ovat ihan eri sarjaa, muuta en voi sanoa. Laakerit voi toki tehdä suuren eron mutta kuitenkin. Huomannut olet kai myös sen että jos tilaat tuolta tuosta Nemesis/Feigao/wanderer hässäkästä moottorin, että se moottori mikä sieltä sit loppujen lopuksi tulee tuolla hinnalla on sitten oikeastaan aina Feigao ? Mä tilasin tuosta valikosta moottorin odottaen WANDERERIA, mutta sain FEIGAON. Eli, kyllä mä valitettavasti tiedän itsekkin jotain noista moottoreista. Miksi feigaossa ei ole liittimiä ja wanderereissa on aina liittimet, sanoppas se ? En edelleenkään usko todellakaan että nuo moottorit olisivat samoja. Saattavat tulla samalta tehtaalta, siitä en mene sanomaan, mutta ihan eri kamaa nuo moottorit on, kv lukematkin heittää feigaon ja wandererin vastaavilla käämityksillä pahasti. Feigao on kyllä halpa perusmoottori jonka voi heittää edelleenkiin kevyeeseen monsteriin/modifikaatio polttikseen, mutta suurempiin autoihin en sitä suosittele.
Edelleen omasta kokemuksesta sanon, että samoja koneita ovat. Kv arvojen ero selviää kun lueskelet speksejä, Feigao ilmoittaa arvonsa kuormittamattomana. Nyt sitten faktaa kehiin seuraavaksi eikä mitään MuNaVaTi(tm) (Mun Naapurin Vaimo Tietää), tätä olen sinulta pyytänyt, kiitos.

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #665 : 20.10.07 - klo: 17.44 »
Siinä on Feigaon XL koneiden arvot.
http://www.feigao.de/upload/pdf/datenblatt54084xxXL.pdf

Niinkuin huomaa myös 6XL kone menee yli sadan amppeerin, joten noita mutuja vähän korjatakseni.
Eli ei voi verrata eri lankamäärän omaavia keskenään.
Itse myös käyttänyt Wanderer 6XL ja Feigao 8XL koneita ja kyllähän niissä yllättävän suuri ero kierroksissa käytännössä on, mutta kierroksethan ei vaikuta vääntöön, joten en lähtis väittämään Wandererin paremmuutta.

Molemmat "halpis" koneita ja tuntuu aika herkkiä ottamaan lämpöä.
Wandererille tosiaan plussaa mukana olevien liittimien takia.

Seuraavana itselle tulee Hyper 8.siin Neu kone, vaikka hinta on aika suolainen.

Nyt pitäis viikonlopun aikana saada testattua Feigaon 7L kone tuossa pikku Honkkarissa ja tästä lisää tietoa myöhemmin.

Axial SCX 10 TR

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #666 : 20.10.07 - klo: 20.24 »
Siis tapsa...koita nyt edes pikkusen...6Xl ja 8XL on specseissä niin iso ero että miten voinet olettaa että samoilla akuilla/V määrillä saisit saman vauhdin yms kuin 6XL koneella  :shock:..Ja mitä tuohon tinojen sulamiseen tulee niin empähän sano mitään.Itellä feigao 7XL ja akkuina 2*2s sarjassa eli se 14.8V ja venomin smart temppi koneessa kiinni..sen ilmoittamat max lämmöt ollu tähän asti n.60'c...ei paljoo tinat sula.Akkuina maxampsit,2s2p 8000mah.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #667 : 20.10.07 - klo: 20.41 »
Mä en puhunut ainoastaan nopeudesta, sä et ollut näkemässä silloin kun ajoin... Sanon heittämällä että 6XL koneella kulki reippaasti 70km/h, mutta 8XL koneella hyvä kun meni edes puolet tuosta, ottaen huomioon senkin että akut olivat vielä täydemmät kuin 6XL koneella ajettaessa, akut olivat täydet. Vääntöä ei löytynyt oikeastaan YHTÄÄN verrattuna 8XL koneeseen. 6XL koneella jopa löytyi vääntöäkin, ihmeellistä mutta mun tapauksessani totta. Lienee jokin sekundamalli ollut tuo mun feigao, mutta mulla oli tasan tuollainen tilanne enkä asialle voi mitään muuta kuin olla ostamatta enää yhtäkään feigaota jatkossa. Duster, nuo "mutut" eivät ole ihan mutujakaan, mun revoni ei kiivennyt FEIGAON 8XL koneella noin pari senttiä korkeasta kumpareesta ylös, PISTE. Katsoin noi speksit ja kyllä tuon 8XL koneen tehot ovat sitä 80A luokkaa, kuten sanoinkin, eli en ollut väärässä.
« Viimeksi muokattu: 20.10.07 - klo: 20.45 kirjoittanut tapsa92 »
- Tapsa

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #668 : 20.10.07 - klo: 21.42 »
Lue tuo oma tektis. Itse kirjoitat. Feigao 80A, Wanderer 120A. Enhän olekaan väittänyt ettei Feigaon 8 lankanen olis n. 80A.
Mutta onko Wanderer 120A? (siis muka kaikki versiot, vaikka muilla valmistajilla vaihtelee suuresti)

Tonhan tajuaa nyt tyhmäkin, että enemmän kiertävä vie samalla jännitteellä nopeammin.
 
Kyseessä eri spekseillä tehdyt koneet, vai onko muka eri lankamäärän omaavat koneet muka sun mielestä samalla viivalla?

Vai jäi parin sentin esteeseen Revo kiinni? No olipa sit tehoton motti. Johan neppis auto menee tollasen yli  :lol:  :wink:
Axial SCX 10 TR

Poissa Juhiz

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #669 : 20.10.07 - klo: 21.50 »
Käykös tämä harjaton motti Sharkiin, vai onko tarkoitettu edes auto käyttöön?:

http://hobbylinna.fi/kauppa/view_product.php?product=ALKX850144A

Nopariksi autoon tulossa pulso 30A Car..

Schumacher Cougar Laydown - Cougar KD

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #670 : 20.10.07 - klo: 22.00 »
Lainaus
Tonhan tajuaa nyt tyhmäkin, että enemmän kiertävä vie samalla jännitteellä nopeammin.

Vie mitä?Jos kulkua meinaat niin wtf?
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #671 : 20.10.07 - klo: 22.24 »
Miten niin mitä vie???

Kaikkihan täällä nyt autoista puhuu ja niiden koneista.

Tapsalle vaan kirjoittelin, kun tuntui ihmettelevän erilailla kiertävien erilailla kulkevan.

Ei käy ainakaan suoraan Sharkkiin. Tossa koneessa on paksumpi akseli > ei käy vakio pinjonit.
« Viimeksi muokattu: 20.10.07 - klo: 22.28 kirjoittanut Duster1 »
Axial SCX 10 TR

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #672 : 20.10.07 - klo: 22.30 »
Käykös tämä harjaton motti Sharkiin, vai onko tarkoitettu edes auto käyttöön?:

http://hobbylinna.fi/kauppa/view_product.php?product=ALKX850144A

Nopariksi autoon tulossa pulso 30A Car..



Koptereihin tarkoitettu....
Tuossa on sisäänrakennettu jäähdytyspuhallin lämpöjen kurissa pitämiseksi (Ilma kiertää moottorin sisuksen läpi), jotenka huono vaihtoehto autokäyttöön (Imee roskat ja hiekanjyvät sisäänsä).
Voisi kyllä käyttää autossakin jos autolla ajetaan vain sisällä puhtaissa oloissa....
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #673 : 20.10.07 - klo: 22.33 »
Miten niin mitä vie???

Kaikkihan täällä nyt autoista puhuu ja niiden koneista.

Tapsalle vaan kirjoittelin, kun tuntui ihmettelevän erilailla kiertävien erilailla kulkevan.

Ei käy ainakaan suoraan Sharkkiin. Tossa koneessa on paksumpi akseli > ei käy vakio pinjonit.
Äläpäs pidä mua tyhmempänä sen takia että satun olemaan 15 vuotias, mä tiedän näistä koneista oikeasti hyvinkin paljon. Tietysti kierrosluvut vaikuttavat tuohon suuresti, mutta sitä mä en älyä että jos kerran wanderer ja feigao koneet ovat lähes samoja, niin feigaolla joka on 8XL pääsee hikisesti puolet siitä nopeudestä mitä 6XL koneella pääsee samoilla välityksillä ja sähköillä, sitä en ymmärrä. Eivät todellakaan ole samoja koneita, joten sen takia myöskään ei kulje samalla tavalla, feigaossa nyt ei vaan sattumut mulla löytymään vääntöä eikä nopeutta.
- Tapsa

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #674 : 20.10.07 - klo: 22.40 »
Lue tuo oma tektis. Itse kirjoitat. Feigao 80A, Wanderer 120A. Enhän olekaan väittänyt ettei Feigaon 8 lankanen olis n. 80A.
Mutta onko Wanderer 120A? (siis muka kaikki versiot, vaikka muilla valmistajilla vaihtelee suuresti)

Tonhan tajuaa nyt tyhmäkin, että enemmän kiertävä vie samalla jännitteellä nopeammin.
 
Kyseessä eri spekseillä tehdyt koneet, vai onko muka eri lankamäärän omaavat koneet muka sun mielestä samalla viivalla?

Vai jäi parin sentin esteeseen Revo kiinni? No olipa sit tehoton motti. Johan neppis auto menee tollasen yli  :lol:  :wink:
Niin, ja minähän tiesin tuonkin. En missääs vaiheessa väittänyt viesteissäni että olisivat samaa tasoa, mainitsin selvällä suomen kielellä että nopeuserot olivat järkyttävän suuret, en väittänyt että olisivat samaa tasoa mutta ihmettelin vain sitä että miten niin suuret erot, ei muuta. Joten taisit käsittää pahan kerran väärin, duster. Ja kyllä, nuo koneet on tehty eri spekseillä ja ovat eri tasoisia, mutta en itse arvannut että olisi ollut noin järkyttävä ero niissä, siksi hämmennys. Jäi todellakin parin sentin esteeseen revo kiinni ja kaikki johtui tuosta feigaosta joka päätti sulattaa sitten piuhojen kutistesukat rusinoiksi toisen akun kyljestä kutistesukan osittain, iski samalla noparin lämpö-cutoffin päälle. Että sellaista...
- Tapsa

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #675 : 20.10.07 - klo: 23.19 »
Jopas löytyi Hong Kongista edullisia harjattomia 1/18 autoihin! http://www.hobbycity.com/UNITEDHOBBIES/store/uh_listCategoriesAndProducts.asp?idCategory=64
Esim tämä KB20-40-17L 3400kv Brushless Motor ja käy suoraan LRP Sharkiin ja maksaa noin 11€!
TowerPro 30A säädinkin vain alle 10€ (lennokkisäädin tosin), toivottavasti saadaan liki samanhintaisia autosäätimiä pian markkinoille. ;)
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #676 : 21.10.07 - klo: 08.30 »
Miten niin mitä vie???

Kaikkihan täällä nyt autoista puhuu ja niiden koneista.

Tapsalle vaan kirjoittelin, kun tuntui ihmettelevän erilailla kiertävien erilailla kulkevan.


Sori..katoin että "vähemmän kiertävä jne.."

hehe..sori mai bääd!  :laugh:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #677 : 21.10.07 - klo: 10.19 »
Juu tuolla Hobbycityssä on aika halpaa.
Pari viikkoa sitten mulle tuo L kone tuolta tulikin eikä postitkaan ole pahat.

Tuli sellanen vielä mieleen noista Feigaon koneista, että niissähän ei ole akselissa ruuvin lovea valmiiksi, joten Dremelille käyttöä.

Olet Tapsa oikeessa tuosta isosta erosta W6XL ja F8XL koneissa kierrosten suhteen.
Kuten sanottu itsellä samat koneet ja 3S Lipolla Wandererilla kulki tarpeeksi ja Feigaolla yllättävän hiljaa.
Väännössä en eroa huomannut, koska ei nyt sellasta paikkaa ole ettei jaksais kone vetää.
Tuossa on pakko olla joku virhe noissa kv arvoissa tai sitten Feigaolle ei riitä 11.1V jännite.

Nytten laitoin Feigaoon 4S Lipon ja kyllä kiertää reilusti paremmin kuin Wanderer 3 kennosella.

Onko kellään käyttökokemuksia Lehner 1950 sarjan koneista ja Neu 1515 sarjalaisista?
Axial SCX 10 TR

Poissa jarkko_h5

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #678 : 21.10.07 - klo: 12.01 »
Jopas löytyi Hong Kongista edullisia harjattomia 1/18 autoihin! http://www.hobbycity.com/UNITEDHOBBIES/store/uh_listCategoriesAndProducts.asp?idCategory=64
Esim tämä KB20-40-17L 3400kv Brushless Motor ja käy suoraan LRP Sharkiin ja maksaa noin 11€!

Onko tuolla autosäätimiä? Tuo moottori olis sopivan pieni minun/juniorin. Käyttöön (Shark)
LRP shark 1/18,
Thunder Tiger SSK Monster Truck

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #679 : 21.10.07 - klo: 17.32 »
Jotain vikaa on pakosti ollut moottorissa kun kyllähän sen järkikin sanoo että pakko mennä 2cm esteen yli, ostin pojalleni tuollaisen vähän yli 10€ radio-ohjattavan lelun joka meni kepoisesti 2cm esteistä, luulis 100$ koneen parempaan pystyvän ?
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #680 : 21.10.07 - klo: 21.45 »
Jopas löytyi Hong Kongista edullisia harjattomia 1/18 autoihin! http://www.hobbycity.com/UNITEDHOBBIES/store/uh_listCategoriesAndProducts.asp?idCategory=64
Esim tämä KB20-40-17L 3400kv Brushless Motor ja käy suoraan LRP Sharkiin ja maksaa noin 11€!

Onko tuolla autosäätimiä? Tuo moottori olis sopivan pieni minun/juniorin. Käyttöön (Shark)


Ikävä kyllä ei ole, niin kuin viestissäni vihjaisinkin...
Laitoin kyselyn sähköpostilla hexTronikille (Säätimien valmistajalle) jos vaikka saisi autokäyttöön sopivalla ohjelmalla noita tulevaisuudessa (Jarrulla ja pakilla varustettuna).
Jos edes jarrutoiminnolla olevan pelkän softan saisivat aikaiseksi niin kyllähän niitä autossa silloin voisi käyttää (USB ohjelmointimokkula maksaa tosin vaivaiset 7€). 
Katsotaan mitä vastaavat, jos vastaavat...
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Juubis

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #681 : 25.10.07 - klo: 19.50 »

no eihän mulla noita radio ohjattavia autoi oo :cry:mutta toivoo on et viel sella sen saa. Vanhoista
viestiketjuista löytyy kyllä sieltä täältä tietoa noista harjattomista, mutta enemmänkin spekulointia.

Kertokaa esim Novakin racing stockista (175w) ja super sportista (195w),
nosramin matrix & storm (255w) ja lrp vector & sphere (265w) yhdistelmästä?

Entäs reedyn neo-moottori, onko kellään siitä kokemuksia?

Onko nuo paketit oikeasti tehokkaita ratkaisuja?
Piekseekö lehner basic & warrior yhdistelmä nuo 100-0?
mini inferno ST (ei viri moottoria)
ja joku helikopteri+jotai pientä sälää

Poissa Habaku

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #682 : 29.10.07 - klo: 12.31 »
Juuri hakasin DY20S15 moottorin matkahuollosta. Ensi silmäyksellä näyttää ihan hyvältä. Kiinnitys mahdollisuuksia samanverran
kun mambassa, takapäässä 4 reikää, eli käämit näkyy saapa nähä mitä vaikuttaapi. Pinjonille pitää tehä se tasanen kohta tohon akseliin ja näköjään toi johtojen ulostulokin pitää tiivistää. Kolmekennosella lipolla ei pitäs olla ongelmia kun kysäsin :lol:
Perkl. märkää on joten ajamaan ei tänään pääse.
Jos vaikuttaa hyvältä niin varmaan toi vääntömallikin tulee hommattua myös.

Ja täältä tuo löytyy http://www.medasec.com/do?action=group&id=66
Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

Poissa Badawan

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #683 : 30.10.07 - klo: 20.18 »
Novakilta tulossa sensorillinen harjaton setti 1/18 & 1/16 autoihin. http://www.teamnovak.com/products/brushless/micro_brushless_motor/index.html

Poissa Fbzero

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili

Poissa Boltsi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.elisanet.fi/petteri.lamminen/index.html
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #685 : 31.10.07 - klo: 16.08 »
Toimiihan se mutta ei ole pakkia, eikä jarrustakaan ole varmuutta kun on mitä ilmeisemmin lennokki käyttöön tehty.
LRP Shark Monster + Li-Po + Futaba 2.4GHz
Tamiya Durga DB01 + Futaba 2.4GHz

Poissa Fbzero

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #686 : 31.10.07 - klo: 17.34 »
Pakkia ei tarvita;) Jarru tosin olis kyllä pakollinen. Mitenkähän sen selvittäisi?

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #687 : 01.11.07 - klo: 09.49 »
No niin.."nyt näkisin et sä olet asian ytimessä"  :cheesy:

Lehner kotiutui ja kaupanpäälle tuli tikkari  :lipsrsealed: Testit joskus...




Edit: malli oli 1940 / 7
Edit 2: Osaako kukaan kerto mikä olisi paras tapa tehdä moottorin akseliin pinjonin lukitus ruuville se tasainen alue?Meinaan kun tuossa LMT:ssä sitä ei oo  :shocked: Vai kestääkö pinjoni paikallaan ilman?Oma veikkaus on että voinee alkaa luistaa akselilla...  :lipsrsealed:
« Viimeksi muokattu: 01.11.07 - klo: 10.18 kirjoittanut Hotti »
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa svart

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #688 : 01.11.07 - klo: 12.09 »
hiot jollain esim. dremelillä saa hyvin tehtyä se tasauksen. Takuulla ei tule pysymään ilman sitä ellet sitten tökkää migillä kiinni sitä pinjonia :grin:, pinjonin vaihto menis vain turhan hankalaksi sitten.
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

Poissa Habaku

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #689 : 01.11.07 - klo: 12.14 »
Jep, ja ohut kärkisillä piheillä kiinni akselista. Hioma paperia akselin ja pihtien väliin, niin se on sillä sökö :p
Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2