No onkos sulla harjatonta. Epäilen että ei ole joten olet varmaan kuulopuheiden varassa. Olen kuullut juttua että mutkista lähdöt on harjallisella nopeempia joten ei se harjaton aina varmaan paras ole.
Että kertokaapa joku expertti että onko takapotku krossin viriluokasa mitään jakoja harjattomalla? (Sellaset joilla ei ole kokemusta älkööt vaivautuko)
Kuulopuheita sinullakin :lol:
Minulla on kokemusta molemmista. Harjattomista puhuttaessa yleistetään turhan paljon. On harjattomia, joissa on vähemmän tehoa kuin vaikkapa 17-lankaisessa harjallisessa moottorissa. Sitten on harjattomia, joissa on tehoa paljon enemmän kuin vaikkapa 7-lankaisessa harjallisessa. Joten, ei harjaton ole avain onneen, etenkin kisoissa, joissa säännöillä yritetään pitää eri moottorityypit tasaväkisinä, mutta säännöt on vielä lapsen kengissä.
Tuosta takapotku crossarin tehoasiasta tulikin ylempänä viisas kommentti.
Eikä turistissakaan liika teho ole hyväksi. Mitkään voimansiirron osat ei kestä ja auto menee mahdottomaksi hallita, etenkin sisäkaudella. Asfaltilla on sitten joskus hauska leikkiä tehoilla, ajaa nelipyörä sladissa renkaat savuten 8)