Kirjoittaja Aihe: HPI Baja 5b Gas Buggy 1:5  (Luettu 30976 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
HPI Baja 5b Gas Buggy 1:5
« Vastaus #150 : 29.07.06 - klo: 00.00 »
Lainaus käyttäjältä: "Mr.MR"
Siellä ei ole yhtä, joka kertoisi aina sen ainoan absoluuttisen totuuden. Kysymyksiin vastataan rakentavasti.


Muahaha...

Tässä topikissa en tiedä ketään kuka olisi mitään absoluuttisia totuuksia laukonut.
Tarkoittanet kuitenkin minua... Olen ainoastaan sanonut että nämä autot ovat minun makuuni liian laiskoja. Asvalttiautot ovat kyllä hienoja ja kiehtovia, mutta vakiona niiiin luumuja.
On kyllä ollut näinä muutavina päivinä erittäin hauska katsella kuinka porukka keksii mitä ihmeelisempiä jorinoita miten tykkejä nämä oikeasti ovat. Sitä kun ei vaan mikään muuta että mun makuun nuo vakiot ei vaan yksinkertasesti lähde mihinkään.
Porukka selittää tuon tuosta että kyl nää menee ihan sikana ja lähtee ku rasvattu salama... No hei... Mun vaatimuksiini kun ei vaan yksikään iso auto vakiona lähde tarpeeksi niin minkäs sille voi.
M8 on selkeästi pirteempi ja minä pidän nimenomaan erittäin ilmavista hypyistä ja todella haasteellisista radan vaihteluista.
Tähänkään kun nuo isot eivät vaan pysty.
Juu... se ei tee mötkäleistä tai niitä harrastavista kuskeista sen heikompiarvoisia... Homma ei vaan sytytä mua vaikka kuinka vääntäisitte ja kääntäisitte.

Mitä tulee tuohon M8 kisojen säntäilyyn, säätelyyn yms niin ei se nyt ihan noin ole.
Toki aikataulut on kireitä jne... Mutta niin se on jokaisessa lajissa jossa ajetaan kilpaa isolla porukalla. Ei vaan päivä riitä lepsuun aikatauluun.
Säätelyä on suht usein, mutta aina se on pienistä asioista kiinni.
Tämä juuri tekeekin hommasta mielenkiintoisen. Täytyy vaan osata se homma paremmin kuin muiden jotta voi pärjätä.

Isojen autojen kisoissa meno on varmasti hyvinkin leppoisaa... Se on ihan jees, mutta ei nämä asiat tee kummastakaan autosta sen parempaa.
Kuten ylempänä viestissäni sanoinkin niin se on ihan siitä kiinni kummasta pitää.
Minä pidän agressiivisesta ajosta jossa mennään autolla jopa kovempaa kuin rata antaa myöden.
Joku toinen ei välttämättä tälläisestä herkästä ja erittäin nopeatempoisesta lajista pidä... No kaikki ei ole samanlaisia.

Ja kun porukka näyttää provosoituvan niin herkästi niin loppuun vielä pakollinen...
Isot autot lähtee yhtä tykisti ku mun mummo makuulta... R.I.P.

Poissa Mr.MR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HPI Baja 5b Gas Buggy 1:5
« Vastaus #151 : 29.07.06 - klo: 00.28 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"


Ja kun porukka näyttää provosoituvan niin herkästi niin loppuun vielä pakollinen...
Isot autot lähtee yhtä tykisti ku mun mummo makuulta... R.I.P.


Moni täällä on ratkaissut asian olemalla välittämättä kirjoituksistasi. Ehkä se on helpoin keino. Mutta kun kuitenkin jaksat täällä laukoa totuuksiasi suureen ääneen, niin olen vain yrittänyt saada sinut ymmärtämään, että mielipiteensä, taikka ehkä jopa tietonsa saa perille paljon paremmin rakentavalla keskustelulla.

Mutta sano vielä sekin, että millä teho saadaan ajoalustaan, jos renkaat sutii hulluna, kuten vakioBeetlen renkaat tekee vakiokoneella? Se kun on aivan sama, jos penkissä koneesta revitään 5.5hv irti, kun sitä tehoa ei saada takavedolla välitettyä ajoalustaan. Kaiva se fysiikan kirja esiin.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
HPI Baja 5b Gas Buggy 1:5
« Vastaus #152 : 29.07.06 - klo: 01.05 »
Pakko on kysyä että missä kohtaa lauon totuuksia???
Edelleen... sanon ainoastaan että minun makuuni nuo eivät vakiona ole tarpeeksi pirteitä.
Tätä olen sanonut jo erittäin monessa viestissä mutta sitä ei vaan millään rekisteröidä.
Aina vain tulee kaikenlaisia jorinoita.
"miten välitetään teho katuun..." yms.... Höpistään vauhtipyöristä ja kaikensortin massoista... Huoh... Juu massaa on jne... Silti.. jotta nämä autot saisivat minuun mitään sen ihmeempiä kiinnostuksen kipinöitä syttymään niin tarvitaan edelleen sitä pirteyttä. Ja sitä kun ei vakiona näissä ole edelleenkään minun makuuni tarpeeksi.

Niin ja otetaanpas uusi asia esille... Eihän näissä ole esim edessä levyjarrujakaan vakiona... Ja hydrauliset jarrut maksaa aivan kipeesti.

Suurella rahallahan näistä saisi auton joka minua miellyttäisi, joo mutta edelleenkään kun kaupasta käyt vakio paketin hakemassa, ei se vaan ole tarpeeksi pirteä MINUN MAKUUNI.

Ihmettelen vain suuresti miksi ihmeessä porukka näin provosoituu vain siitä että sanon näiden autojen olevan liian laiskoja minun makuuni.
Kireetä tekstiä tulee kokoajan... Miksi ihmeessä?
Onko se arka paikka että joku toinen ei tyydy siihen mihin joku toinen taas on vähintäänkin kiitollinen?
Ei mua kiinnosta hevon huiluakaan jos joku sanoo että polttiskrossarit ovat liian ärhäköitä jollekkin... Totean vain mielessäni että ei vaan osaa.
Tai jos joku sanoo ettei lähe tarpeeksi... No senkus virittää niin paljon kuin huvittaa. Tai sitten on hankkimatta kyseistä härveliä.

No eihän siinä mitään... Erittäin viihdyttäväähän tämä on ainakin minun puolestani ollut. Voidaan jatkaa ihan mielellään. Onpahan hupaisaa ajanvietettä.
 :mrgreen:

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Baja 5b Gas Buggy 1:5
« Vastaus #153 : 29.07.06 - klo: 01.09 »
HOKE krossariko se on ihan vakio? Niitä ei viissiin tarvi päivitellä sen enempää kuin purkaa litkon pois ympäriltä :roll:

Oke... älä vastaa please...

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
HPI Baja 5b Gas Buggy 1:5
« Vastaus #154 : 29.07.06 - klo: 01.34 »
Kun kysytään niin vastataan...
Ei tässä nyt ole hetkeäkään ollut kyse mistään muusta kuin siitä että minä sanoin että nämä autot eivät minun makuuni ole tarpeeksi pirteitä.

Hyvä RTR polttiskrossari on suoraan paketista pirteä.... Mutta tästä ei nyt ollutkaan missään vaiheessa puhe.

Vastatkaa nyt hyvät ihmiset että mikä tässä on näin vaikeeta...Kokoajan harhaillaan aiheeseen mikä ei tähän asiaan liity yhtään millään tavalla.

Sille ette vaan pysty yhtään mitään mitä olen kokoajan jankannut autojen pirteydestä.
Miksi ihmeessä siis olette niin näreissänne?
Krossarit sitä, fysiikankirjat tätä, paino sitäsuntätä... Siis mitä hel... Ihan niinkuin nämä selitykset muuttais jollain tavalla vakio jötikän tarpeeksi pirteäksi miellyttääkseen minua.

Edelleen mulla on kyllä kieltämättä erittäin viihdyttävää. Jatkakaa pliis.
En malta odottaa mihin tää vielä menee.

Isojen autojen omistajat + moni muu vs. Hoke... Hoke vs. ei yhtään mikään.

Kyllöstä lainatakseni... "Tervetuloa tänne kutkuttavan jännittävään..."

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Baja 5b Gas Buggy 1:5
« Vastaus #155 : 29.07.06 - klo: 02.41 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Miksi ihmeessä siis olette niin näreissänne?


Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
lähtee kuin purkka tukasta


Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Isot autot lähtee yhtä tykisti ku mun mummo makuulta


Sanotaan nyt suoraan että tuo sun tyyli millä kuvaat näitä autoja ei paljoa enempää voisi olla vittuileva ja tulee ensimmäisenä mieleen että ne jotka bensa-autoilla ajaa on jotain papparaisia millä viiksi väpättää jos vähänkään nopeemman auton puikkoihin pitäis hypätä... :roll:

Lisätään vielä että Krossarit on paskoja :mrgreen:

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
HPI Baja 5b Gas Buggy 1:5
« Vastaus #156 : 29.07.06 - klo: 03.05 »
Millä tavalla mun pitää painottaa että mun makuuni ne ei vaan lähe tarpeeks... Värjäänkö ton punasella että menee pääjakelukeskukseen asti?

En hauku kyseisiä autoja tuteiks tai muutakaan... Ei vaan piisaa mulle.
Hyväksy se. Tai ole hyväksymättä, mutta koita nyt käsittää mitä minä sanon.

Enkä ole vihjannut että kyseisillä autoilla ajaisi papparaiset.
Totta kyllä on että näillä ajelee keski-iältään korkeammalla tasolla olevat immeiset kuin krossia.
Sillä nyt ei ole mitään merkitystä miksi, mutta näin se vaan on.
Pientä luetun ymmärtämistä kiitos.
Sanoin juu että isot autot ovat rauhallisempia kuin krossit... joo... en sillä tarkoittanut todellakaan että kuskit ajaisivat niillä sen takia kun eivät muka olisi tarpeeksi nopeita reflekseiltään krossiin.
Kyllä siellä on kuskeja jotka päihittävät varmasti erittäin monet krossia ajavat juniorit.
En minäkään tässä enää mikään nuorimman pään edustaja ole, kuten varmaan tiedät.
Ei tehdä niitä omia johtopäätöksiä vaan luetaan teksti ja ymmärretään se... Jooko?

Poissa the_man

  • Veteraani
    • Profiili
joo-o
« Vastaus #157 : 29.07.06 - klo: 04.43 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Millä tavalla mun pitää painottaa että mun makuuni ne ei vaan lähe tarpeeks... Värjäänkö ton punasella että menee pääjakelukeskukseen asti?



Moneenko kertaan tuo yllä mainittu kuluneeksi käyttämäsi fraasi pitää toistaa? Mulle ainakin on mennyt perille ihan yhdellä tai viimeistään toisella sanomalla. Ja toisaalta, onko sun mielipidettä autojen lähtemisestä edes kysytty? Käsittääkseni tuolla joku kyseli aiemmin FG:n ja HPI:n eroista, ei M8 auton ja 1:5/1:6 auton eroja. Toisaalta mä voisin väittää, että M8 auto jää C8 autolle ja heitellä näitä purkkatukka ja mummo lumihangessa juttuja loputtomiin, mutta hei, mua ei kiinnosta muitten jutut siinä määrin. Ja ei, en omista C8 autoa, vaikkakin sellaisellakin on joskus aikanaan tullut ajettua, kisakin. Pöydältäni löytyy se paljon kehumasi, rakettimainen M8 ja silti voin sulattaa ajatuksen, että joku toinen haluaa ajaa ehdottomasti isolla ja ulkoisesti näyttävällä autolla. Mutta juu, pointti oli ettei millään jaksais lueskella saman jauhantaa moneen kertaan, vaikka töissä olenkin ja muuten tylsää onkin...  :lol:

Itsekin pidän näitä isoja bensavehkeitä (crossi) enemmän vitseinä, kun vertaa rakenneratkaisuja ja ajo-ominaisuuksia kunnon kisapirssiin. Silti en lähde mollaamaan ketään, jotka näillä haluavat ajaa! Kukin harrastakoon millä haluaa ja mihin pelimerkit riittää.

Ja hei, mä kattelin äsken videon missä ns. Rc-auto kulkee n. 350 km/h. Siihen kun vertaat näitä M8, C8 tai FG nopeuksia, niin nää millä me ajetaan on ihan mopoja, vessoja tai ihan mitä vaan... Kaikki kun riippuu aina vähän siitä mihin vertaa. Joten annettasko kaikille lajin harrastajille rauha harrastaa kalustolla millä itse haluaa, eikä sillä millä joku toinen haluaa...

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Baja 5b Gas Buggy 1:5
« Vastaus #158 : 29.07.06 - klo: 05.38 »
Jokkis,kannattaa tulla tampereelle sillon 13.8. Siel on sillon useita eri autoja mistä vertailla,offi-beetlee,monster beetlee,monster truckia,ehkä stadium truck,marderi,ilmeisesti pari hpi:n bajaa...

....Ai niin...

....Ja tuo minun Leopardi :twisted:

Leopard on hinnaltaan edullisempi kuin baja,joskaan leoon ei tule mitään radiolaitteita.Mutta auto on omaan käteen aika herkku ajetava beetlen jälkeen,täysin erillainen.Leoon

Uskon että saapumalla tuonne tammerfestiin osaat tehdä valinnan mikä on juuri sinun ajoosi sopiva bensa köriläs. :wink:

Edit:

Ja se on muuten hyvä ettei Honkasen akan pojalle nää bensat ole liian pirteitä,eipähän silloin varmaan ole tulossa ajamaan näillä kilpaa :mrgreen: Se tästä vielä puuttuisi kun viereisestä varikko pilttuusta kuuluisi mussutus "V'ttu tää on mopo ja lähtee kuin purkka tukasta,miten mä tällä nyt ees ajan"

 :mrgreen:  :mrgreen:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Mr.MR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HPI Baja 5b Gas Buggy 1:5
« Vastaus #159 : 29.07.06 - klo: 08.58 »
Hoke on sitä mieltä, että FG:n maasturit eivät lähde vakiona tarpeeksi. Koneen tehoista se ei ole kiinni, vaan siitä, että paljonko tehoa saadaan ajoalustaan pidon avulla. Ja koneessa on tehoa vain sen verran, kun sitä saadaan ajoalustaan välitettyä. Paperilla oleva tehomäärä ei siihen auta.

Minä ainakin toivotan Hoken tervetulleeksi isompien autojen pariin. Harrastajia ei ole vieläkään likaa. Eikä varmasti jää rahasta kiinni, kun ei se halpaa ole polttikrossinkaan ajelu.  :wink:

Poissa jokkis10

  • Tulokas
    • Profiili
HPI Baja 5b Gas Buggy 1:5
« Vastaus #160 : 29.07.06 - klo: 09.14 »
Tee Hoke itsellesi ja muille palvelus ja poistu tästä viestiketjusta, ihan tuollainen isällinen neuvo. Jos sinä et sitä tee itse niin toivottavasti Moderaattori sen tekee. Minulla on 3-vuotias poika eikä edes hän ole yhtä huomionkipeä kuin sinä. Sillä huomiotahan tai hyväksyntää sinä taidat hakea, tai ainakin sellaisen kuvan viesteistäsi saa. Kaikki ovat varmasti ymmärtäneet, että sinä pidät omaa lajiasi parhaimpana ja hienoimpana. Se on positiivista, että arvostat oman lajisi korkealle. Ongelma on se, että en ole löytänyt sinun viesteistäsi yhtään tiedonmurusta jota aloittelijana kaipaisin tähän autoon liittyen. Mielestäni löysin ainakin otsikon perusteella oikean ketjun.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
HPI Baja 5b Gas Buggy 1:5
« Vastaus #161 : 29.07.06 - klo: 10.51 »
:lol:  :lol:

Herranjee ku ollaan herkkiä.
Minä jatkan vain ja ainoastaan siksi koska te jaksatte selitellä.

Jälleen kerran tulee selittelyä.
Ja kuten huomaatte... vaikka sanon kuinka moneen kertaan niin siltikään ei vaan tajuta.
Jälleen jokkis10 ja the_man vääntää tähän mukaan muita luokkia.
Ja kääntää asiaa myöskin niin että minä olen haukkumassa kyseistä luokkaa harrastavia. Ööh... edelleen painotan lukemisenymmärtämistä.
Minä en ole ottanut esiin muita autoluokkia vaan sen ovat tehneet kokoajan toiset. Moneen kertaan olen jo senkin asian tolkuttanut. mutta ei.. ei vaan mene jakeluun.
Ja päälle narisette että sanomani on mennyt perille ja kauan sitten.
No eipä näytä menneen.
En ole huomion kipeä enkä todellakaan hae hyväksyntää.
Älä sinäkään yritä tehdä tuntemattomasta ihmisestä psykoanalyyssiä.

Tää on vaan yksinkertasesti niin hilpeetä että pakko on jatkaa kun tälle linjalle lähdin.
hmmm... Mitähän seuraavaks... Otetaankohan taas esiin se fysiikan kirja, vai muut lajit, vai kuvitellaanko taas että mollaan kyseistä luokkaa ajavia.
Hmmm... vai tuleeko seuraavaksi jokin yllättävä käänne?... Kenties otetaan ikä taas esille...
Yllättäkää mut.

Poissa nirppu988

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://niilokurkela.1g.fi
HPI Baja 5b Gas Buggy 1:5
« Vastaus #162 : 29.07.06 - klo: 10.56 »
Alkaa poiketa aiheesta nää tekstit jo aika paljon, voisko modet vähän vihjasta että pysyttäs aiheessa.
Paljon tätä foorumia selanneena voin kyllä sanoa ettei HOKE tässä ketjussa ole sen kummoisempi kirjoittelija kuin muuallakaan. Aina vänkäämässä joka asiasta, mutta sentään puhuu asiaa. Ja en tarkota vänkäämisellä sitä että puhus p*skaa, vaan ihan aiheesta vänkää..

Mutta eiköhän tuon jo kaikki tajunneet ettei 1/6 autot pärjää m8 radalla, sen nyt tajuaa varmaan kaikki.
Mutta jos vähänkään tekee mieli kruisilla metässä, montulla, pellolla tai mihin nyt haluaakaan mennä niin ehdottomasti FG. Ja tuohon on kyl turha tulla sanomaan että kyllä 1/8 crossarillakin voi montulla ajaa, voi toki mutta meno siellä on vähän eri luokkaa kun FG:llä. Ja näissä FG:issä tosiaan noi liikkeet on aidompia niinkuin moni sanonut. Ja ei tarvii 10min välein olla tankkaamassa ja ruuvia pyörittelemässä. Voit huoletta käydä kahvilla ja jättää auton pörisemään pihalle (kunhan muistaa, että autoa ei saa käyttää kun 2min tyhjäkäynnillä:D) ja jatkaa ajoja vielä pitkään. Tunnin helposti ajaa tankillisella. Ja ei tarvii ihan heti uutta konetta olla ostamassa kun männänrenkaita joskus vaihtelee ja huoltaa kunnolla. Äkkiä sen 100L koneella ajelee.

En nyt itsekkään välttämättä ihan tuossa HPI Baja aiheessa pysynyt mutta toivottavasti modet saisi tän aiheen kuriin kun monet varmasti haluaisivat ihan oikeata tietoa ko. autosta!
FG Monster Beetle Pro/ Traxxas E-maxx/ E-sky Lama V3

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
HPI Baja 5b Gas Buggy 1:5
« Vastaus #163 : 29.07.06 - klo: 11.06 »
Jahas...
Eli mentiin tähän hyvinkin perinteiseen taas...
Otettiin esille se M-8.

Tulisko seuraavaks fysiikankirja.

Huom... Minä vänkään vain ja ainoastaan koska te keksitte kokoajan mitä ihmeellisempiä käänteitä. Ja aina nämä vieläpä ajautuvat sille linjalle kuin minä haukkuisin kuskeja, vertailisin eri luokkia keskenään yms.... EI ei ei ei.

Ps: tämänkin ketjun jälkeen saan varmasti kuulla kavereilta eri puolilta kuinka te valittelette heille miten naurettava minä olen, miten kuumana käyn, vertaan luokkia toisiinsa ja haukun parivuotta itseäni iäkkäämpiä hitaiksi...
hehe... ettekö te huomaa... Minä pidän lähinnä hauskaa ja hämmästelen mistä ihmeestä te saattekin nämä kaikki jutut aikasiks.

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Baja 5b Gas Buggy 1:5
« Vastaus #164 : 29.07.06 - klo: 11.13 »
Joo..

Hullulla on halvat huvit,hölmöllä ilmaset?

Ai että ihan hauskaa pidät?No sehän on hienoo.Mutta josko sinä mukaan lukien lopettaisitte(myös minä) sen jaarittelun niin tän vois vedellä lukkoon ja tehdä uuden aiheen samasta autosta.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HPI Baja 5b Gas Buggy 1:5
« Vastaus #165 : 29.07.06 - klo: 11.29 »
Olisiko Hoken mielipide niin painava, että alkaisi auton omistajiakin epäilyttää onko se oma auto todellakin se purkkatukkainen mummo, ja pitääkö sitten itselleen selitellä miksi se on semmoinen... ota ja tiedä.
 :?
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa Gorexx

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HPI Baja 5b Gas Buggy 1:5
« Vastaus #166 : 29.07.06 - klo: 11.32 »
FG kuskit käyvät talvisodan hengessä eloonjäämistaistoa yhtä suurta vihollista vastaan. :D

Olen kyllä alusta asti ymmärtänyt HOKEn pointin ja olen samaa mieltä. Ja kyllä, olen nähnyt livenä LS-5 autoja kisoissa ja FG:n pihasudittelua harrastamassa. Ajanut tosin en ole.

Ovat erittäin mielenkiintoisia tekniikaltaan, mutta ei se meno yhtä nopeatempoista ja näyttävää ole, kuin pienemmän kokoluokan autoilla(TP-10, C-8 jne.). Mutta se siitä.

Ja hei, eihän Pureten kuskitkaan ala heti itkemään, kun joku haukkuu niiden autoa huonoksi. Tässähän HOKE ei ole edes varsinaisesti haukkunut autoja huonoiksi vaan todennut niiden olevan itselleen sopimattomia tiettyjen ominaisuuksien suhteen. Ja sudittaahan se alitehoinen Taunuskin, kun oikein yrittää. Ja hymiö perään tai jotain...

PS. Olen vissiin hullu, kun tämä on mielestäni erittäin viihdyttävä topic.

Edit: Korjattu lause ymmärrettävämpään muotoon.

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Baja 5b Gas Buggy 1:5
« Vastaus #167 : 29.07.06 - klo: 13.33 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Niin ja otetaanpas uusi asia esille... Eihän näissä ole esim levyjarrujakaan vakiona... Ja hydrauliset jarrut maksaa aivan kipeesti.


Rumpujarrutkos näissä sitten on. :lol:
Traxxas Revo 2.5

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
HPI Baja 5b Gas Buggy 1:5
« Vastaus #168 : 29.07.06 - klo: 14.59 »
Lainaus käyttäjältä: "Nikke92"
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Niin ja otetaanpas uusi asia esille... Eihän näissä ole esim levyjarrujakaan vakiona... Ja hydrauliset jarrut maksaa aivan kipeesti.


Rumpujarrutkos näissä sitten on. :lol:


Katso nyt miten pihalla olet.
Niin hirvee tarve päästä vänkäämään ettei edes itse tiedä mistä horisee.

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Baja 5b Gas Buggy 1:5
« Vastaus #169 : 29.07.06 - klo: 15.00 »
Hoke kyllä ainakin FG:ssä on ihan levyjarru vakiona :roll:

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
HPI Baja 5b Gas Buggy 1:5
« Vastaus #170 : 29.07.06 - klo: 15.03 »
Lainaus käyttäjältä: "Sami L"
Olisiko Hoken mielipide niin painava, että alkaisi auton omistajiakin epäilyttää onko se oma auto todellakin se purkkatukkainen mummo, ja pitääkö sitten itselleen selitellä miksi se on semmoinen... ota ja tiedä.
 :?


Juuri tätä olen miettinyt heti alusta asti, mutta en vain viitsinyt sitä itse sanoa.

En mä ainakaan muuta selitystä enää keksi näihin katkeriin viesteihin.
Uskomatonta että täällä on pari ihmistä jopa tajunnut aivan täysin mitä mä höpisen.
Kiitos Gorexx...  Olet ymmärtänyt koko jutun juonen. Nyt teit vaan virheen kun vastasit tänne... Nää keksii ruveta kohta suakin pommittamaan koska haukut jokaisen kuskin, auton, tekniikan... ja itsesasiassa samalla presidentinkin.
Kyllä nää jotain kummallista vielä keksii... Joten ootellaan mielenkiinnolla. :mrgreen:

Poissa Bagi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://adf.ly/46GqR
HPI Baja 5b Gas Buggy 1:5
« Vastaus #171 : 29.07.06 - klo: 16.00 »
Eihän Krossaria Voi verrata Fg:autoihin
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
HPI Baja 5b Gas Buggy 1:5
« Vastaus #172 : 29.07.06 - klo: 16.06 »
Lainaus käyttäjältä: "Divi"
Hoke kyllä ainakin FG:ssä on ihan levyjarru vakiona :roll:


Oivoi...
Minä sanoin hydrauliset jarrut ja nyt jo väännetään että on siinä vakiona levyjarru.

Hauskaa kuinka pienen yksityiskohdan pois jättäminen saa porukan ihan pihalle.

Eikö sen vertaa käyny milessä että kyseessä oli hydrauliset levyjarrut eteen...

Poissa auvo

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Baja 5b Gas Buggy 1:5
« Vastaus #173 : 29.07.06 - klo: 16.17 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Lainaus käyttäjältä: "Divi"
Hoke kyllä ainakin FG:ssä on ihan levyjarru vakiona :roll:


Oivoi...
Minä sanoin hydrauliset jarrut ja nyt jo väännetään että on siinä vakiona levyjarru.

Hauskaa kuinka pienen yksityiskohdan pois jättäminen saa porukan ihan pihalle.

Eikö sen vertaa käyny milessä että kyseessä oli hydrauliset levyjarrut eteen...


Perustetaan "Hoke Fan Club" Ja mennään oikeen porukulla katseleen ja "kannustaan" Hoke voittoon PM:ssä....on se niin koko kansan Rc Hoke
*HongNor X2CR-E*Losi SCTE*

Poissa Mr.MR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HPI Baja 5b Gas Buggy 1:5
« Vastaus #174 : 29.07.06 - klo: 16.22 »
Nähdäkseni kyse on enemmänkin Hoken tyylistä kirjoittaa täällä foorumilla. Luonnossa ihan normaalin oloinen heppu pääsee pätemään ja purkamaan itseään meuhkaamalla täällä foorumilla. Kuten jo kerroin, moni antaa asian olla, minä hiukan kyseenalaistin. Eli turha provoilu pois.

Bensa-autoista voisi jatkaa oman aiheen alla, eli täällä:

http://rc10.fi/viewtopic.php?t=14614&start=390

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
HPI Baja 5b Gas Buggy 1:5
« Vastaus #175 : 29.07.06 - klo: 16.47 »
EI EI EI EI EI...
Minä EN meuhkaa ENKÄ päde.
Ensinmäinen ja pahin harhaluulo.

Aivan saman tekstin saa kasvotuste... Sen vaan aina porukka ymmärtää, koska on kaksi aistia enemmän käytettävissä, eli näkö ja kuulo.

Täällä ette näe ilmeitä ettekä kuule äänenpainoa.
Isteasiassa livenä minä puhun aina suoremmin.
Sanon heti jos jokin asia on tutti yms.
Tässä en ole edes haukkunut.

Ettekö te huomaa kuinka otatte aivan omituisten asenteen päälle ja keksitte minun kirjoituksistanikin käänteitä joita minä en edes ole sanonut.
Tuo hydraulijarru nyt se viimeisin esimerkki.

Totesin että sellaiset maksaa pipona, ja heti oltiin selittämässä että on siinä levyjarru vakiona ja ei siinä ny ainakaan rumpua ole... Siis mitä helv... Itse te sen rumpujarrun keksitte.

Tämä on itseasiassa ainoa asia joka minua hieman ärsyttää... On niin monta psykologia täälläkin jotka analysoivat minua ja yrittävät analysoida kirjoitusta löytämällä mitä ihmeellisempiä asioita joita ei edes ole kirjoitettu.
Minä en ole kertaakaan sanonut että krossari on pirteempi ja SEN takia nämä isot autot eivät mielytä... Te sen keksitte...
Minä en myöskään ole höpissyt fysiikasta mitään.. te keksitte senkin.
Pätemisenkin keksitte näköjään... No kai se on pätemistä jos ilmoittaa ettei jokin asia tyydytä...

Koettakaa nyt käsittää että ei tehdä omia johtopäätöksiä, eikä yritetä mitenkään analysoida toisen ihmisen mielentilaa tai muutenkaan.
Yksikään teistä ei minua tunne, joten on turha sanoa että minä tässä päden, meuhkaan tai puran itseäni.

Kuhan lämpimikseni höpisen ja mielenkiinnolla seuraan mitä eriskummallisempia selityksiä miksi minä olen väärässä kun jokin asia ei mielytä...
Ei en ole väärässä. Ette ole tekään... Homma ei vaan meikäläistä tarpeeks mielytä piste.

Joku tulee luultavasti tähänkin sanomaan että ihan niinkuin teitä kiinnostaisi mikä mua kiinnostaa ja mikä ei... HEHEHE... no on se näyttänyt jo aika monen viestin verran kiinnostavan... Ja lisää tulee.

Poissa Toni N

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Baja 5b Gas Buggy 1:5
« Vastaus #176 : 29.07.06 - klo: 16.52 »
Voi vitsi, pakko tilata Baja kun näin paljon SIITÄ kerrottavaa riittää.
Näin paljon kun KYSEISESTÄ autosta on tänne usean kirjoittajan voimin ajatuksia kerätty, ei auto vaan yksinkertaisesti voi olla huono. Vai mitäs sanotte te, jotka SIITÄ autosta tänne olette useita sivuja kirjoittaneet?
Tyhjä

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
HPI Baja 5b Gas Buggy 1:5
« Vastaus #177 : 29.07.06 - klo: 16.54 »
:mrgreen:   Riippuu mitä hakee...

Auto ei missään nimessä ole huono.
Erittäin hieno 1:5 kokoinen krossari ja vaikuttaa aika viimeistellyltä.

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HPI Baja 5b Gas Buggy 1:5
« Vastaus #178 : 29.07.06 - klo: 17.43 »
Hoke, talkoisiin täältä rähjäämästä! Anna muiden olla, tulee paha mieli.  :mrgreen:

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Baja 5b Gas Buggy 1:5
« Vastaus #179 : 29.07.06 - klo: 19.56 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"

Oivoi...
Minä sanoin hydrauliset jarrut ja nyt jo väännetään että on siinä vakiona levyjarru.


Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Eihän näissä ole esim levyjarrujakaan vakiona...


Ihanko totta? Onkohan se sitten mulla lukemisenymmärtämisessä vikaa kun mun mielestä tuossa lukee ihan selvällä suomen kielellä että "näissä ei ole levyjarruja vakiona" :roll:

Ja sekin vielä että miksi kaipailisit hydraulisia jarruja? hyvin on vaijeri/työntötanko käyttöisillä levyjarruilla pärjätty jo kauan. Hydrauliset jarrut olis joo ihan siistit mutta tosiaan ne on liian kalliit harraste vehkeisiin. Varmasti pätevät rata-autoissa/kisoissa kun saa säädettyä tarkemmin ja vaste on parempi mutta todellakaan ei harrastekäyttöön edes suunniteltu :wink: