Kirjoittaja Aihe: E-Revo  (Luettu 7334 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
E-Revo
« : 04.09.05 - klo: 10.39 »
No niin, löytyikin Traxxasin sivulta "kunnolla" rakennettu sähkörevo...
Muutamat kuvat....




Toivottavasti "rakennus sarja" tulee myyntiinkin.  :wink:
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

rc-juhis

  • Vieras
vau!!!
« Vastaus #1 : 04.09.05 - klo: 10.51 »
Toihan on siistin näkönen :wink:

Poissa Juke-

  • Veteraani
    • Profiili
E-Revo
« Vastaus #2 : 04.09.05 - klo: 12.32 »
Siisti on! On varmaan nähty vaivaa ton rakentamiseen :mrgreen:
joo o

Poissa matöör

  • Jäsen
    • Profiili
E-Revo
« Vastaus #3 : 04.09.05 - klo: 20.31 »
Aika hieno :shock:  Mikä mosa tossa on? LiPot? Akku näyttäis siltä... Onkohan tosta videoo Edit: tarkasti kun katto niin huomas että akun alla taitaa lukee kokam... Siis lipot.
Stampede LMT Basic 4200

Poissa jantsu

  • Tulokas
    • Profiili
E-Revo
« Vastaus #4 : 22.09.05 - klo: 21.04 »
Tiedättekö yhtään milloin tulee myyntiin? :roll:
Ja mikä ois hinta?
On se niin hieno harrastus!

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
E-Revo
« Vastaus #5 : 22.09.05 - klo: 21.19 »
Tuo on jonkun oma modaus,ei liene sähkö-Revoa tulossa ainakaan lähiaikoina.

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
E-Revo
« Vastaus #6 : 22.09.05 - klo: 23.55 »
Lainaus käyttäjältä: "Joona H"
Tuo on jonkun oma modaus,ei liene sähkö-Revoa tulossa ainakaan lähiaikoina.

Jaa a, tiedä sitten, auto on kait saman "porukan" tekele kuin Gorilla E-Maxx (Joten ei mitenkään mahdottomuus etteikö kohta myynnissä olisi).
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
E-Revo
« Vastaus #7 : 03.11.05 - klo: 22.09 »
No niin, nyt sitä muunnoskittiä saa (Tosin varastossa ei vielä) G2R Revo Conversion

Gorillamaxx R/C
 
Coming Soon! G2R X-Brace Chassis Kit - Electric conversion for Traxxas Revo TM Features - CNC machined 6061 T6 aluminum in a natural finish Over 1" wheelbase extension* Low-center gravity chassis design Ultra-light weight EVX mounting post provided Connects to front and rear RevoTMsuspension assemblies Uses E-maxxTM Transmission and electronics Compatible with our G1 single speed conversion and G3 motor mount Carbon fiber version will be available later in 2006 Kit will include - X-braces Upper plates (4 total) 16 cell lower plate with blue foam cell pads G3-XL 1" wide Velcro straps (coming soon) Front and rear skid cover plates Required fasteners and spacers Decals and instructions Price: TBD Note: Prototype images shown with optional carbon battery straps. Kit requires custom solid center drive shafts (sold separately) Not recommended for first time builders.
 

Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
E-Revo
« Vastaus #8 : 09.03.06 - klo: 00.01 »
Lisää kuvia ja varmaankin hyvin jo saatavilla:
http://www.2coolrc.com/detail.aspx?ID=700
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Vanilla

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
E-Revo
« Vastaus #9 : 09.03.06 - klo: 00.40 »
aika päheen näkönen vempele, hyvä vaihtoehto niille jotka ei halua sekaantua nitron kans.
jos jokin asia on varma, nii se on täysin varma.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
E-Revo
« Vastaus #10 : 09.03.06 - klo: 01.04 »
Jep paitsi et tulee melko kalliiks jos ostaa ensi Revon ja nakkaa
koneen olanyli ja hommaa ton sähkökonversiosarjan :shock:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
E-Revo
« Vastaus #11 : 09.03.06 - klo: 16.14 »
Eihän toi ole pahan hintainenkaan :shock: Tahtoo E-revon 8)  8)  8)
- Tapsa

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
E-Revo
« Vastaus #12 : 09.03.06 - klo: 19.16 »
Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"
Eihän toi ole pahan hintainenkaan :shock: Tahtoo E-revon 8)  8)  8)

Jaa että halpa vai???
-Revo (suomessa) n. 600euroa
-Conversion kitti 275usd+postikulut= n.250e

YHTEENSÄ n. 850e!!! :shock:

Edit:JA SIIHEN VIELÄ SÄHKÖLAITTEET PÄÄLLE! :shock:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
E-Revo
« Vastaus #13 : 09.03.06 - klo: 19.20 »
Rs tuning , älä ny hikoo.  :lol:
Eli kyl siit varmaa joku yli 1000€ paukku tulee. (toki vanhat osat voi myydä mut ei niistä varmaa iha älyttömästi saa.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
E-Revo
« Vastaus #14 : 09.03.06 - klo: 19.26 »
Kyllä hikoon ku ajattelen et joku "pilaa" hyvän polttiksen
ja vielä tommosilla hinnoilla, aivan älytöntä :shock:  :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
E-Revo
« Vastaus #15 : 09.03.06 - klo: 19.40 »
Joo, ei koko autoa kannata tuota verten ostaa, vaan pelkästään nuo etu ja takapäähän tarvittavat Revon osat.....
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa finnleo

  • Jäsen
    • Profiili
E-Revo
« Vastaus #16 : 09.03.06 - klo: 20.04 »
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"
Joo, ei koko autoa kannata tuota verten ostaa, vaan pelkästään nuo etu ja takapäähän tarvittavat Revon osat.....


Ja kun kerran poppoo on noissa kevennys talkoissa pistäneet niitä osia vaihtoon, luulisi niitä voorumilaisiltakin
irtoavan sopivasti.. heh
REVO

Poissa at

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/aazee/
E-Revo
« Vastaus #17 : 09.03.06 - klo: 20.09 »
Kyllä tuollainen sähkörevo olis siisti, kunnon harjaton kiinni ja isot lipot niin a' vot..

Eikä tarttis kikkailla nitron kanssa, tuskin tarvitsisi pahemmin edes tinkiä suorituskyvystä  8)

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
E-Revo
« Vastaus #18 : 09.03.06 - klo: 20.14 »
Kertokaas mulle mitä tarkotatte nitron kanssa kikkailulla?

Moni höpisee aina sähkön puolesta koska silloin ei tarvitse lotrata nitron kanssa...

Öööh... no moniko ajaa sitten 1:1 sähköautolla?
Ihmettelen vaan kun ei se oo yhtään sen kummempaa lotrausta kuin auton tankkaaminen.

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
E-Revo
« Vastaus #19 : 09.03.06 - klo: 20.27 »
Oi hoke kyllä kuule on eriasia ladata akku ja laittaa autoon kiinni ja mennä ajelemaan , kuin nestemäisillä aineilla läträily ja säätely jne...
Ei herneitä mutta kerroin vain ALOITTELIAN näkökulman , en tosin väitä että nitrot olis vaikeita..  :wink:

Poissa rc-apina

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
E-Revo
« Vastaus #20 : 09.03.06 - klo: 20.28 »
onk kyllä komee.
hot bodies lightnin stadium ft. o.s rg & jumbo kong
         &         tamiya clodbuster

Poissa Joonas.O

  • Tiim Lahti
    • Profiili
E-Revo
« Vastaus #21 : 09.03.06 - klo: 20.31 »
Mitä jääkiekkoa olisi sellainen että heilutellaan vaan mailaa ja tulee maali?

Mikä harrastus RC oisi jos ei tavitsisi tehdä muuta kuin ladata akut/tankata ja sitten sillä voisi ajaa eikä ikinä tarvitse tehdä muuta :roll:  :| ??
|Sekanen Hamsteri Racing Manager|S-Grafix|

Poissa at

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/aazee/
E-Revo
« Vastaus #22 : 09.03.06 - klo: 20.33 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Kertokaas mulle mitä tarkotatte nitron kanssa kikkailulla?

Moni höpisee aina sähkön puolesta koska silloin ei tarvitse lotrata nitron kanssa...

Öööh... no moniko ajaa sitten 1:1 sähköautolla?
Ihmettelen vaan kun ei se oo yhtään sen kummempaa lotrausta kuin auton tankkaaminen.


Noo, eihän se nitron tankkaaminen tms. ole sen kummempaa kikkailua kuin 1/1 auton tankkaaminen, mutta ainakin itsellä tälleen kerrostalossa kahden erittäin vilkkaan lapsen + vaimokkeen kanssa asuessa tuollaisen nitroauton säilytys ja puhdistus on hankalahkoa, toki myös sen nitrovaraston säilyttäminen kotona.

Juu juu, pistän nitrot piiloon siten että lapset ei niihin pääse käsiksi, mutta aina välillä tulee mieleen se "entä jos" tilanne.

Omakoti/rivitalo + autotalli/harrastustila/ulkovarasto olisi hyvä yhdistelmä.  :wink:

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
E-Revo
« Vastaus #23 : 09.03.06 - klo: 20.41 »
Lainaus käyttäjältä: "Speeder"
Oi hoke kyllä kuule on eriasia ladata akku ja laittaa autoon kiinni ja mennä ajelemaan , kuin nestemäisillä aineilla läträily ja säätely jne...
Ei herneitä mutta kerroin vain ALOITTELIAN näkökulman , en tosin väitä että nitrot olis vaikeita..  :wink:


Tolla oi Hoke kyllä KUULE tyylillä vastaamalla saatat jopa saada sen aikaiseksi että nuuskaan yhden pavun nenääni...

Minä KYSYIN yksinkertaisen kysymyksen että miksi.
En kaipaa siihen yhtään tuollaista lapsellista asennetta.

at antoi fiksun vastauksen... Kiitos siitä.

Mutta hainkin juuri tätä aloittelijan tai toisen tietämättömän kommenttia nitron kanssa läträämisestä tai vastaavasta.
Hain siis vastausta siihen että mistä on saatu sellainen kuva että tarvii yhtään sen enempää läträtä kuin isoakaan autoa tankatessa.

Tai moniko nuorempi ajelee sähkömopolla?
Onko niiden kanssa hirveää bensan kanssa läträilyä?

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
E-Revo
« Vastaus #24 : 09.03.06 - klo: 21.10 »
EDIT: poistettu , sillä muutin mieleni ja tiedän ettei tästä olisi seurannut hyvää..  :lol:

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
E-Revo
« Vastaus #25 : 09.03.06 - klo: 21.17 »
Voi Speeder kyllä kuule sun vastaus tyylis oli todella lapsellinen.

Kuten sanoin... Minä kysyin asiasta... Sen sentään edes joku ymmärsi toisin kuin sinä.

Poissa Bagi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://adf.ly/46GqR
E-Revo
« Vastaus #26 : 09.03.06 - klo: 21.21 »
Kertokaas mulle mitä tarkotatte nitron kanssa kikkailulla?

Moni höpisee aina sähkön puolesta koska silloin ei tarvitse lotrata nitron kanssa...

Öööh... no moniko ajaa sitten 1:1 sähköautolla?
Ihmettelen vaan kun ei se oo yhtään sen kummempaa lotrausta kuin auton tankkaaminen.
___________________________________________________________ _

Oon hoken kanssa Lähes samaa mieltä
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

Poissa JK Nitro

  • Veteraani
    • Profiili
E-Revo
« Vastaus #27 : 09.03.06 - klo: 21.53 »
Minulle ja veljelle (JK Power) on ehdoton valinta off-road auton käyttövoimaksi nitrometanoli, syystä että:

- parhaat ajoreissut ovat olleet esim. Oripäässä käytössä olevalla hiekkamontulla, aivan sikahauskaa. Sinne ei olisi järkeä tai tolkkua lähteä repullinen täynnä akkuja, koska ajoreissut ovat olleet siinä 2-3 tunnin luokkaa pelkkää ajoa.

- hirvittää sellaiseen akkumäärään panostaminen, saati niitten huoltaminen. Voi laturi/purkulaite parkaa.  :cry:

- nitrossa on sitä jotain, joka saa päät kääntymään ja kysyvät kysymään.

Nää ny on näitä ikuisuuskysymyksiä, mutta tää on mun näkökulma. Itse olen onnellinen oman autotalli/harrastustilan omistaja, joten lapsiturvallisuus ei ole ongelma.
Arrow Shark - Flying Dragon/Quickdraw, pojalla LiPotettu/harjaton Traxxas Stampede XL-5 ja NQD Speedstorm

Poissa Jetman

  • Jäsen
    • Profiili
E-Revo
« Vastaus #28 : 09.03.06 - klo: 21.58 »
Ai eikös tämä ollutkaan E-revo aihe? Aikuiset ihmiset (ainakin osa) kinaa mielipiteistä.. huoh.
Traxxas Rustler & Mamba Max ESC, 7700 KV

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
E-Revo
« Vastaus #29 : 09.03.06 - klo: 22.07 »
:lol:

Et siis sinäkään näköjään ymmärtänyt...
Ei tässä nyt mitään mielipidettä kysytty tai niistä kinailtu...

Kysyin että mistä tuo käsitys on tullut että nitronkanssa pitää läträtä on tullut.
Eihän se ole sen kummempaa kuin mikään muukaan nesteen kaataminen.

Kaipasin tähän vastausta että miksi näin negatiivinen asenne tuota vastaan on?

En puhu kummankaan puolesta enempää tai vähempää.
Itse tulen toimeen molempien kanssa erittäin hyvin.