siihen on eri tapoja.
yksi ois kiinnittää ensin ulompi pää siihen vetostartin koteleloon, ja keriä/työnnellä/asettaa loppu sen sisään kierros kerrallaan.
sitten kelaat narun sille rullalle, missä sen pitää olla (oikein päin kieritettynä !! ), ja asetat sen koteloon. tässä voi ruuvimeisselin kärjellä(rullan läpi) asetella sitä "koukkua" kohdalleen, joka sen rullan keskelle pitäisi kiinnittyä.
jos jätät narun tarpeeksi pitkäksi, niin nyt kun kiinnität narun siihen vetokahvaan, ni ensin vedät sitä narua sieltä startista sen verran, että jousi alkaa vetää vastaan. solmu siien kohtaan, että naru jää tiukalle.
siten se kelaa sen narun sinne kokonaan, eikä jää kahva roikkumaan.
monet vetarit on sen verran löysiä, että tuon kiristyksen voi tehdä siten, että käsin kierittää siitä rullasta sen jousen kireelle, ja kuusiokololla tökkien kierität narun vielä yhden kierroksen "rullan" ympärille. siis sen rullan ja kotelon väliin jäävästä pienestä raosta.
toivottavasti tosta nyt jotaan tajuaa.