Onhan savagessakin muovinen spurri ja muoviset iskarit jne. ja kyllä ne siinäkin kestää, miksei tuossa kestäisi??
Savage ja mikä tahansa krossari/tryggy eroaa sillä, että Savagessa on keskiboksissa lukko ja slipperi. Slipperi antaa periksi ja suojaa voimansiirtoa, buggy/truggyssä ei sellaista suojaa ole. Eli käytännössä metalliratas on siinä melkoisen pop, jos ei muuten, niin siksi että asentaminen on hieman eri asia kuin monsterissa.. Savagessa ainakin se on yhden mutterin päässä kun taas keskidiffillisessä pitää irroittaa neljä tasauspyödästöpidikkeen ruuvia, todennäköisesti jarrulinkistö servosta, kaivaa diffi pidikkeistä ja sen jälkeen purkaa diffi. Päärattaan vaihtamiseen menee vikkelältäkin kaverilta vartti.
Muovi-iskarit taas.. Noh, en ota muuta kantaa kuin sen, että säädettävyys kärsii.