Kirjoittaja Aihe: Giga Crusherin vaihdelaatikko  (Luettu 3024 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jantsa

  • Jäsen
    • Profiili
Giga Crusherin vaihdelaatikko
« : 23.10.05 - klo: 18.43 »
onkos kellään Gigan omistajalla tietoa onkos autoon saatavilla teräksistä vaihdelaatikon rattaita(linkki?), itse olen etsiskellyt ilman positiivista tulosta.
Fg Baja.
Losi micro-baja/Xcelorin 10250kv Brushless.  Fgclub

Poissa Tumphu

  • Veteraani
    • Profiili
    • FG Club - FGn Bensa-autojen Foorumi
Giga Crusherin vaihdelaatikko
« Vastaus #1 : 23.10.05 - klo: 19.07 »
Voisin epäillä että tuohonkin malliin on tullut teräksisiä/titaanisia/alumiinisia rattaita kun niitä näyttää niin moneen muuhunkin autoon olevan. Itse olen myöskin kaverin gigaan etsiskellyt löytämättä. Taidankin seurailla tätä jos vaikka joku löytäisi jotain ;)
Herrojenporvari... (Nimmarit puhelimitse)
FG Club - FGn Bensa-autojen Foorumi

Poissa Junnu85

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Giga Crusherin vaihdelaatikko
« Vastaus #2 : 08.07.11 - klo: 23.38 »
Nostetaas ylös? Muutenkin voisi noita muoviosia vaihdella metallisiin. Mistä sais? Kuka tietää?
:)

Poissa Riku.F

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Giga Crusherin vaihdelaatikko
« Vastaus #3 : 09.07.11 - klo: 13.27 »
ykkös vaihteen spurri on sama kuin inferno gt:ssä. itsellä on sellainen myös metallisena. muista ei tietoa. en tosin ole vielä ole mitään spurreista saanut rikki.
V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..

Poissa Junnu85

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Giga Crusherin vaihdelaatikko
« Vastaus #4 : 10.07.11 - klo: 11.36 »
:)

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Giga Crusherin vaihdelaatikko
« Vastaus #5 : 10.07.11 - klo: 11.51 »
ei vaan IG109B

toinen vaihtoehto on muokata kaksivaihteiseksi inferno GT2 auton kellolla ja IG110B rattailla 
pöö

Poissa Junnu85

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Giga Crusherin vaihdelaatikko
« Vastaus #6 : 10.07.11 - klo: 15.47 »
Ai toi IG109B _EI_ ole muovia?

Varmaan kaksivaihteisena kestäis paremmin ? Voisin oikeesti muuttaakin tuon kaksi vaihteiseksi, kun ei sitä kolmatta oikeastaan tarvi : )


Tuli vielä yksi kysymys, minulle tärkeä sellainen : ) Eli kytkinakseli näyttäisi kyoshoproshopin verkkokaupassa, ettei pysty tilaamaan. Onko sille joku korvaava tuote vai mistäs noita saisin? Menny poikki omasta.
:)

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Giga Crusherin vaihdelaatikko
« Vastaus #7 : 10.07.11 - klo: 15.52 »
jossain ulkomailla oli inferno GT2 autoon teräksiset rattaat (46t/40t) eli siis gigan ykkös ja kolmosvaihde (en vaan muista missä)

ja teräksiset on vaan siitä kököt että ne syö sitten kytkinkellon rattaita ihan erilailla kuin muoviset eli pysy niissä muovi rattaissa.





pöö

Poissa Riku.F

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Giga Crusherin vaihdelaatikko
« Vastaus #8 : 10.07.11 - klo: 21.21 »
siinä kolmos vaihtees on erillainen laakerointi kuin igt spurris muistaakseni. joskus kai pyörittelin niit käsissäni ja totesin et ei niin ei. tarkoitatko sitä kytkin akselii missä on mutteri joka tulee koneen kampiakseliin?  jos niin mul on yksi kait pakis lojumas joutilaana.
V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..

Poissa Junnu85

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Giga Crusherin vaihdelaatikko
« Vastaus #9 : 10.07.11 - klo: 21.25 »
siinä kolmos vaihtees on erillainen laakerointi kuin igt spurris muistaakseni. joskus kai pyörittelin niit käsissäni ja totesin et ei niin ei. tarkoitatko sitä kytkin akselii missä on mutteri joka tulee koneen kampiakseliin?  jos niin mul on yksi kait pakis lojumas joutilaana.


Juurikin tuota. ( http://www.kyosho.fi/Modell_Detaljer.aspx?ArtNr=01.GT020B&BildLopNr=01 tuon näköinen )

Jos on virheetön akseli, niin voin ostaa sulta sen pois. Onko sulla Riku itelläs vielä Giga Crusher vai jääny ylimääräisiä osia? Voisin muutenkin olla kiinnostunut ostamaan, jos on yli jäänyt jotakin kivaa..
:)

Poissa Junnu85

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Giga Crusherin vaihdelaatikko
« Vastaus #10 : 10.07.11 - klo: 21.26 »
Olen nyt sillä kannalla, että ostan uudet muoviset rattaat ja mennään sillä.. ainakin tällä kertaa vielä.
:)

Poissa Riku.F

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Giga Crusherin vaihdelaatikko
« Vastaus #11 : 10.07.11 - klo: 22.02 »
joo kyl sä niillä muovisilla pärjäät. mä varmistan et löydän sen akselin ja katson mitä muita hilppeitä tohon vehkeeseen omistan. menee kyl huomiseen. tulin vasta raisiosta
gt8 kisoista ja akkut aika tyhjät. onko sul muuten yhdellä vai kahdella koneella. mul on se"dual force".   mä yritän muistaa laittaa sulle lisää infoo pian.
V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Giga Crusherin vaihdelaatikko
« Vastaus #12 : 10.07.11 - klo: 22.15 »
ne muovirattaatkin kestää kun hammaskosketus on oikea eli kun laitat uudet rattaat niin tarkista se hammaskosketus samalla.
pöö

Poissa Junnu85

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Giga Crusherin vaihdelaatikko
« Vastaus #13 : 10.07.11 - klo: 23.51 »
Mun Giga Crusher on yhdellä GXR28 koneella. Palataan asiaan siis huomenna paremmin, voit laittaa postiakin jos haluat junnu85@hotmail.com.


Jiivee, tämä voi kuulostaa urpolta, mutta pyydän jo etukäteen anteeks :) Onko siihen hammaskosketukseen jossain ohje vai tarkoittaako se sitä, että ku silmämääräisesti katson että rullaa smoothisti ni se on siinä ?

Toki voisin vilkaista tuota manuaaliakin, ehkä sieltä tämä löytyy.


Olen siis ostanut käytetyn gigan ja omistanut tämän nyt n. 2pv :)
:)

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Giga Crusherin vaihdelaatikko
« Vastaus #14 : 11.07.11 - klo: 08.47 »
Hammaskosketus säädetään siten että laitetaan kytkinkellon rattaiden ja spurrien(eli siis ne isot rattaat) väliin tavallista tulostuspaperia ja painetaan moottori niin kiinni rattaisiin kun se menee ja kiristetään siihen jonka jälkeen paperi otetaan pois. (ei tule vetämällä vaan autoa pitää liikuttaa paperin pois saamiseksi)
pöö

Poissa Junnu85

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Giga Crusherin vaihdelaatikko
« Vastaus #15 : 11.07.11 - klo: 09.33 »
Ahaa! Pitääpä tehdä noin, iso kiitos ! :)
:)