Kirjoittaja Aihe: Kyosho alpha3  (Luettu 1543 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa heimonen

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho alpha3
« : 06.11.05 - klo: 11.17 »
Terve!
Tietääkö ketääe millä ruuveilla on kiini sylinteri moottorissa
kun ei vaikuta kuusio koloruuvilla eikä risti pää ruuvilla
eli millä sen saa auki
mulla tuntuu olevn vuoto :) :?

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho alpha3
« Vastaus #1 : 06.11.05 - klo: 11.44 »
Siinähän on Gx15 moottori eikö vain? Kyllä se kansi muistaakseni ihan ristipäämeisselillä aukee. Ettet vaan olis pyöritelly ruuvin kantaa sileeks?
| Academy | Axial |

Poissa waltt

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho alpha3
« Vastaus #2 : 06.11.05 - klo: 12.12 »
Heimonen, Alpha kolmoselle on jo "virallinen" topicci, olet tehnyt jo ties kuinka monta topiccia ko. autolle kun on ilmestynyt uusi vika... rajota vähän ja käytä hakua...
pta 2.0
Pta 3  
Mikä kone olis hyvä pureen
Kyosho pure 10 GP Alpha 3 viriosat ja muut...
pta 1 ja 2
pta 3 palsta
pta vaihteisto
lokarit
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho alpha3
« Vastaus #3 : 06.11.05 - klo: 12.14 »
Se onkin vähän huonompi juttu, jos ruuvin kannat on menny p******i, koska niitä ruuveja ei saa irti muuten kuin poraamalla, ja pitää olla aika pieni terä että saa myös kantojen lisäksi ne moottorissa olevat ruuvin jäänteet ulos :?
- Tapsa

Poissa waltt

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho alpha3
« Vastaus #4 : 06.11.05 - klo: 12.21 »
näytä taskulampulla valoa sinne pultteihin päin ja totea itse mitkä kannat vastassa on...
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho alpha3
« Vastaus #5 : 06.11.05 - klo: 12.42 »
GX15:sesta  saa ne kannen ruuvit pois kärkipihdeillä, vähän vaan vääntelee kannen jäähdytys ripoja.

Poissa kaosti

  • RSRCA
    • Profiili
Kyosho alpha3
« Vastaus #6 : 06.11.05 - klo: 13.21 »
Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"
Se onkin vähän huonompi juttu, jos ruuvin kannat on menny p******i, koska niitä ruuveja ei saa irti muuten kuin poraamalla, ja pitää olla aika pieni terä että saa myös kantojen lisäksi ne moottorissa olevat ruuvin jäänteet ulos :?


Eiköhän se riitä että poraa kannat pois, ottaa siilin irti ja esim jollain kärkipihdeillä ruuvaa sitten ne "jenkatappien" jämät pois sieltä lohkon kierteistä? Ei paljoa kannata ruveta poraamaan niitä loppuja pois koska ne pultit on kovempaa tavaraa kun lohko itsessään. Yksini lipsahdus ja lohkossa 1 reikä lisää eikä se tuo yhtään edes puhtia koneeseen lisää.

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Kyosho alpha3
« Vastaus #7 : 12.11.05 - klo: 08.47 »
Siinä on ihan normi kuusiokoloruuvit, hommaa kunnon avaimet ja ruuvaile niillä auki kannenpultit.
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!