Mites tuon GT:n kanssa on kisojen moottorisäännön kanssa. Asson sivuilla oli aika huonosti tietoa autosta, mutta runko näytti perinteiseltä ammerungolta, jonka pohjalle moottori oli pukeilla laitettu. Eli, täyttääkö moottorin minimikorkeus sääntöä? Asialla ei ole merkitystä kuin ainoastaan silloin, jos sillä aikoo kisata. Radalla Asso on varmaan Revon, TNX:n, Savagen ja Losin veroinen, niinhän nuo muutkin näkyy rinta rinnan kisoissa menevän, säädöistä ja kuskeista kiinni, alustan toimintaperiaate kaikissa sama, eli erillisjousitus A-tukivarsin jokaisessa. Maastossa varmaan kulkee noilla renkailla, vaikka voisin väittää, että trialissa ei LST:n veroinen ole, välityksistä johtuen, mutta muuten kyllä, eipä niissä muuten oleellisia eroja ole. Eli, varmaan ihan kelpo auto, vanhemman mallin pahin puute kait oli alitehoinen moottori.