Kirjoittaja Aihe: rcneuvoja?/mikä auto minulle? ohjelma idea  (Luettu 3241 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kamikazair

  • Jäsen
    • Profiili
rcneuvoja?/mikä auto minulle? ohjelma idea
« : 30.11.05 - klo: 14.36 »
onko olemassa ohjelmaa/nettisivua joka esittä ison kasan kysymyksiä ja sitten kertoisi mitä autoa suosittelee? (siis rc autoa)
(ja jos ei niin tässä jollekin tietäjälle/harrastelijakoodarille ilmainen idea)(semmonen tyylikäs animoitu ois hieno, vois olla flash/java/joku semmonen kuitenkin että vaadittava ohjelmisto ois kaikille valmiina tai sitten jollain muulla kielellä ja käännetty exeksi)
(en keksinyt parempaakaan paikkaa tälle)

(tuosta vois olla paljon apua aloittelijalle)
jos näet lukea tämän ja jätät menemättä asiattoman kerhon sivuille olet liian lähellä, mutta kuitenkin liian kaukana

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
rcneuvoja?/mikä auto minulle? ohjelma idea
« Vastaus #1 : 30.11.05 - klo: 16.08 »
Hyvä idea! itellä ei vaan taidot riitä muutaku pieneen HTML häslinkiin mutta ei hyvä, löytyykö toteutajaa?? jos tämä onnistuu hyvin niin se olis ihan pätevä sticky!!

EDIT: kysymyksiä vois olla esim: onko rataa lähellä, haluaako kisailla, mitä arvostaa autossa(voimaa, varaosien saantia, nopeutta, ajo-ominaisuuksia, jne...)

Poissa kamikazair

  • Jäsen
    • Profiili
rcneuvoja?/mikä auto minulle? ohjelma idea
« Vastaus #2 : 30.11.05 - klo: 16.32 »
montako autoa ennestään? arvostaako muotoilua? missä ajaa jne...
jos näet lukea tämän ja jätät menemättä asiattoman kerhon sivuille olet liian lähellä, mutta kuitenkin liian kaukana

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
rcneuvoja?/mikä auto minulle? ohjelma idea
« Vastaus #3 : 30.11.05 - klo: 21.14 »
Minulla on ennestään reilu 100 autoa ja tykkään vaan ja ainoastaan autoista jotka ovat krossi autoja tavalla tai toisella ja vihaan kaikkea mikä ei hyppää eli matolla ja asvaltilla liikkuvia, mitäs luulette tuo antaisi minulle vastauksen.

Jerzi

PS Vastaus TURISTI AUTOLUOKAN :mrgreen:  :mrgreen:
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
rcneuvoja?/mikä auto minulle? ohjelma idea
« Vastaus #4 : 30.11.05 - klo: 22.49 »
Pitäs vaan olla "rastiruutuun" tehtäviä, vähän vaikee koodata sellanen mikä ymmärtää kirjotusta...

Poissa kamikazair

  • Jäsen
    • Profiili
rcneuvoja?/mikä auto minulle? ohjelma idea
« Vastaus #5 : 01.12.05 - klo: 09.18 »
jep ja pitää olla riittävän selkeät kysymykset ja riittävästi vastaus vaihtoehtoja. ja vähän monipuolisempia
ja sisällä/pihalla/radalla/jne vois olla semmonen jossa voi valita monta.
sitten toi kysymystä vois laajentaa sisällä/metsässä/soramontulla/nurmikolla/jne/crossiradalla/trialradalla/jne
ja semmonen idea tuohon ohjelmaan semmonen sisään rakennettu pikkusanakirja joka muuttaa trialradalla linkki tyyppiseksi kun sitä painaa niin se selittäs mitä trial/trialrata on jne
jos näet lukea tämän ja jätät menemättä asiattoman kerhon sivuille olet liian lähellä, mutta kuitenkin liian kaukana

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
rcneuvoja?/mikä auto minulle? ohjelma idea
« Vastaus #6 : 01.12.05 - klo: 17.45 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar1"
Minulla on ennestään reilu 100 autoa ja tykkään vaan ja ainoastaan autoista jotka ovat krossi autoja tavalla tai toisella ja vihaan kaikkea mikä ei hyppää eli matolla ja asvaltilla liikkuvia, mitäs luulette tuo antaisi minulle vastauksen.

Jerzi

Mulla ei oo ollu noin montaa, mutta mielipide on 100% samaa linjaa :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa kamikazair

  • Jäsen
    • Profiili
rcneuvoja?/mikä auto minulle? ohjelma idea
« Vastaus #7 : 09.12.05 - klo: 12.07 »
tietääkö kukaan mitään ilmaista ohjelmaa jolla neuvojan voisi tehdä (online ohjelmatkin kelpaa) mitä hakusanaa googleen? (survey?, test?, gallup?, vote?, jotain?,)
jos näet lukea tämän ja jätät menemättä asiattoman kerhon sivuille olet liian lähellä, mutta kuitenkin liian kaukana

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
rcneuvoja?/mikä auto minulle? ohjelma idea
« Vastaus #8 : 09.12.05 - klo: 14.32 »
voisihan se kehottaa etsimään käytettyäkin :wink:

Poissa Vanilla

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
rcneuvoja?/mikä auto minulle? ohjelma idea
« Vastaus #9 : 09.12.05 - klo: 14.40 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika Matilainen"
Njoo,saattaisi olla hyvä tännekkin, esim tuonne foorumin sääntöjen perään linkki,josta aukeaisi "Mikä auto sopii minulle?" -testi. Ei olisi näitä kysymyksiä että minkä auton ostan tms.. Tietenkin budjetti pitäisi olla yhdessä kohtaa,hankala suositella jos ei ole kuin 50€ rahaa.

Esim jos laittaa summaksi 100€ ja seuraava,vaatimuksina esim polttomoottori ja soralla/maastossa kulkeva auto, seuraavaksi tulisi teksti"sorry,liian pieni summa edellä mainittuihin vaatimuksiin,korota summaa tai muokkaa valintoja"


toi olisi erittäin hyvä varsinkin just aloittelijoille kenellä olisi just tietty budjetti, mutta etsisi sitä parasta ja haluavaansa autoa tuohon hintaluokkaan joka on hänellä käytössä  :P
jos jokin asia on varma, nii se on täysin varma.

Poissa kamikazair

  • Jäsen
    • Profiili
rcneuvoja?/mikä auto minulle? ohjelma idea
« Vastaus #10 : 09.12.05 - klo: 19.49 »
millä ohjelmistolla näitä voi tehdä? kaivakaa nyt joku henkilö esiin joka osaa suositella jotain ohjelmaa. mä voin tehdä jos ohjelma ei ole aivan mahdoton, mut kysymyksiä ja vastauksiin voi olla vähän vinkkejä. autoja joita ohjelma ehdottelee on kanssa vaikea keksiä en taida tuntea läheskään kaikkia ja vielä vähemmän tunnen autojen ajoominaisuuksista. ja vielä muistutukseksi en halua että ohjelma sanoo lopuksi osta tämä auto vaan ohjelman on tarkoitus rajata muutama vaihtoehto josta käyttäjä saa itse valita autonsa tietenkin ohjelma voisi esitellä edottamiaan autoja. nimi ehdotuksiakin voin vastaan ottaa mutta älkää täyttäkö topiikkia niillä vaan lähettäkää mieluummin ohjelmaneuvoja ja kysymys vinkkejä.
jos näet lukea tämän ja jätät menemättä asiattoman kerhon sivuille olet liian lähellä, mutta kuitenkin liian kaukana

Poissa waltt

  • Veteraani
    • Profiili
rcneuvoja?/mikä auto minulle? ohjelma idea
« Vastaus #11 : 09.12.05 - klo: 22.41 »
Tai tekis sellaset nettisivut, jossa aluksi karkea valikko esim Polltis vai sähkö, sen jälkeen että asvalttiauto vai maastossa menevä, sen jälkeen byggy, monsteri, truggy jne... lopuksi kuvauksia noudattavat autot listassa...
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

Poissa Mitrix

  • Jäsen
    • Profiili
rcneuvoja?/mikä auto minulle? ohjelma idea
« Vastaus #12 : 21.12.05 - klo: 19.15 »
Idea todella hyvä, itsellekkin tulisi tarpeeseen... :roll: