Olet oikeassa että raja tulee vastaan jossain vaiheessa.
Itsellä portattu 30.5cc pytty, Samban tehari (nyt RN Tuning magic bullit), täytetty kamppari, yms muuta herkkua niin, säädettävyys loppui kesken w 813:ssa.
Kun vaihdoin putken tuohon RN versioon, kuvittelinkin että nyt palataan normaaliin walbron kaasuttimiin.
Tyhmänä vielä koitinkin kumpaakin ja lensi kaaressa w 813 pakkiin ja vakio, sen jälkeen oma viriteinen paikalle.
ns. vääntö katosi ja koneesta tuli jälleen "ujeltava pas.." Toki hirviömäinen menijä verrattuna vakioon mutta vääntöä
ei vain oman maun mukaan ollut enää tarpeeksi.
Ettei kukaan ota juttujani liian tosissaan, tuo akseli w 813 kestää hyvinkin.
Arviolta vasta n.50 litran jälkeen kuluminen aiheuttaa käyntihäiriöitä.