se on akun suorakytkentä servoille.
Onpas tosi suorakytkentä :)
Ihan perus juttua. Käyttösähköt servoille suoraan akulta. Ei rasita vastaria.
Noissa isoissa 1:5 bensacrossareissa, joissa käytetään isoja servoja, 4WD, estää vastarin
turhaa kuumentumista. -> tilttailua/ sekoilua.
Urokset vastariin-> oransit servon liittimiin vastarissa, punamusta virtaliitimeen.
Naaraisiin kuvan vasemassa raunassa servot. Punamusta naaras on akulta/virtakytkimeltä
saapuvan sähkön liitin.
Tuskimpa tuollaisella on käytöä 10 / 8 autoissa joissa käytetään normi servoja, ohjaus
servojakin vain yksi eikä se joudu selaiselle rasitukselle että se rasittaisi vastaria.
Jos servot säksättää kannattaa kokeilla suoraan vastariin.
Turnigyn servoista & Eurgle vastarista, niiden yhteesopivuudesta ei ole hajua joten kanattaa tarkistaa niiden kantakytkentä.