Kirjoittaja Aihe: Pelikeskustelu  (Luettu 2886 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa OttoL

  • Veteraani
    • Profiili
Pelikeskustelu
« : 01.01.06 - klo: 16.02 »
Ajattelin tehdä tämmöiseen topicin, ettei jokaiselle pelille tarvitse tehdä omaa topiccia, kun niitäkin näyttää olevan jonkun verran. Tähän topicciin sisältyy kaikkien konsoleitten pelit ja PC:n pelit. Ja täällä voi kanssa puhua kaikista konsoleista...


Ja itse aiheeseen, kenellä on Battlefield 2 - Modern Combat (PS2:lla)? Itse tykkään kyseisestä pelistä paljon ja suosittelen tätä kaikille. Ja itselläni on tämä peli PS2:lla. Onko ketään pelannut Call Of Duty:n uusinta peliä PS2:lle?

Poissa Gonatse

  • Jäsen
    • Profiili
Pelikeskustelu
« Vastaus #1 : 01.01.06 - klo: 18.11 »
Mä pelailen tällä hetkella GT nelosta. Oon peelann vasta joku 5% läpi. Ykkös autona mulla on mitsu galantti.

Poissa tumppi91

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Pelikeskustelu
« Vastaus #2 : 01.01.06 - klo: 18.18 »
Lainaus käyttäjältä: "Stratofan"
Ajattelin tehdä tämmöiseen topicin, ettei jokaiselle pelille tarvitse tehdä omaa topiccia, kun niitäkin näyttää olevan jonkun verran. Tähän topicciin sisältyy kaikkien konsoleitten pelit ja PC:n pelit. Ja täällä voi kanssa puhua kaikista konsoleista...


Ja itse aiheeseen, kenellä on Battlefield 2 - Modern Combat (PS2:lla)? Itse tykkään kyseisestä pelistä paljon ja suosittelen tätä kaikille. Ja itselläni on tämä peli PS2:lla. Onko ketään pelannut Call Of Duty:n uusinta peliä PS2:lle?

En oo call of duty 2:sta pelannu mutta oon kuullu että se on pirun lyhyt. :(
Kuulemma 2 päivässä se on jo läpi.

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Pelikeskustelu
« Vastaus #3 : 01.01.06 - klo: 21.36 »
Lainaus käyttäjältä: "Stratofan"

Ja itse aiheeseen, kenellä on Battlefield 2 - Modern Combat (PS2:lla)? Itse tykkään kyseisestä pelistä paljon ja suosittelen tätä kaikille. Ja itselläni on tämä peli PS2:lla. Onko ketään pelannut Call Of Duty:n uusinta peliä PS2:lle?

Mulla on, ja olen tyytyväinen peliin, siinä on paljo kulkuneuvoi ja aseit 8) Mä oon ihan alussa, enkä älyä miten sen snaipperi tehtävän voi vetää läpi, kun on taloja liikaa tiellä ettei voi ampuu kaikkii vihollisii :?  :?: Ja muuten, kun siinä on helikopteri joka pyöriin siinä ilmassa ympäri, ja välillä ampuu, niin pitääkö se tuhota :?:  :oops:
- Tapsa

Poissa Jrx

  • Jäsen
    • Profiili
Pelikeskustelu
« Vastaus #4 : 02.01.06 - klo: 13.02 »
Juu on se Call Of Duty 2 lyhyt, mutta se pelin "anti" löytyy verkkopelaamisesta. Joten ostakaa vaan PC:lle ja pelamaan. :D

Poissa OttoL

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Pelikeskustelu
« Vastaus #5 : 02.01.06 - klo: 21.03 »
Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"
Lainaus käyttäjältä: "Stratofan"

Ja itse aiheeseen, kenellä on Battlefield 2 - Modern Combat (PS2:lla)? Itse tykkään kyseisestä pelistä paljon ja suosittelen tätä kaikille. Ja itselläni on tämä peli PS2:lla. Onko ketään pelannut Call Of Duty:n uusinta peliä PS2:lle?

Mulla on, ja olen tyytyväinen peliin, siinä on paljo kulkuneuvoi ja aseit 8) Mä oon ihan alussa, enkä älyä miten sen snaipperi tehtävän voi vetää läpi, kun on taloja liikaa tiellä ettei voi ampuu kaikkii vihollisii :?  :?: Ja muuten, kun siinä on helikopteri joka pyöriin siinä ilmassa ympäri, ja välillä ampuu, niin pitääkö se tuhota :?:  :oops:

Pitää tuhota ja helpoiten saa viholliset ammuttua, jos vaihtaa miestä.
Ja olen kuullut Call Of Dutystä, että se on muuten hyvä, mutta liian lyhyt, mutta muuten olen kuullut, että se on parhain sotapeli mikä on valmistettu.
Ja itse olen pelannut Medal Of Honour:n melkein läpi, enään yksi taistelu jäljellä. Siinä on kyllä haastetta :)

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Pelikeskustelu
« Vastaus #6 : 03.01.06 - klo: 17.54 »
Niin miten saa vaihdettuu noita jätkiä? Millä tuhoon helikopterin?
- Tapsa

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Pelikeskustelu
« Vastaus #7 : 03.01.06 - klo: 18.12 »
Lainaus käyttäjältä: "Jrx"
Juu on se Call Of Duty 2 lyhyt, mutta se pelin "anti" löytyy verkkopelaamisesta. Joten ostakaa vaan PC:lle ja pelamaan. :D
Eipä se ainakaan Xbox 360:llä ole mikään kamalan lyhyt,joulun jälkeen olen muutaman päivän pelaillut melko aktiivisesti eikä vielä loppu ole tullut vastaan.Loppu tosin häämöttää,Ranskassa ollaan jo.
Pelin parasta antia on kyllä ollut Stalingradin kaupunkitaistelut,harmi vaan että Ryssäkampanja on noista kaikista lyhyin.

Poissa OttoL

  • Veteraani
    • Profiili
Pelikeskustelu
« Vastaus #8 : 03.01.06 - klo: 19.41 »
Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"
Niin miten saa vaihdettuu noita jätkiä? Millä tuhoon helikopterin?

Kun omien äijien päällä on niitä sinisiä ja valkoisia ympyröitä, niin kenen päällä on valkoinen ympyrä niin paina neliötä. Ja en muista millä tuhosin helikopterin :|

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Pelikeskustelu
« Vastaus #9 : 03.01.06 - klo: 20.02 »
Kiitos neuvoista :)
- Tapsa

Poissa OttoL

  • Veteraani
    • Profiili
Pelikeskustelu
« Vastaus #10 : 03.01.06 - klo: 20.28 »
Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"
Kiitos neuvoista :)

Oletko rekisteröinyt pelisi EA:n sivuilla? Jos sen rekisteröi, niin saa jonkun pelivinkin tai vastaavan. Itse sain peliin asekoodin 8)
Ja jos saat asekoodin, niin sitten ei ole mitään ongelmia helikopterin tuhoamisessa :wink:

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Pelikeskustelu
« Vastaus #11 : 03.01.06 - klo: 20.28 »
En oo, aion joskus varmaan :roll:
- Tapsa

Poissa Sinervo

  • Veteraani
    • Profiili
Pelikeskustelu
« Vastaus #12 : 02.02.06 - klo: 19.11 »
Saako cs:ää ladattua netistä? Kun kaveri selitti jotain ja antoi linkkejä miten sen voi ladata, mutta aina kun sai ladattua niin paljatui ettei sitä peliä ollukkaan siinä  :?

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Pelikeskustelu
« Vastaus #13 : 02.02.06 - klo: 19.15 »
CS Source tulee HL2:sen mukana...
Ne on ihan kaupallisia pelejä. Jonku demon voi jostain löytää...

Poissa Jussi_

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Pelikeskustelu
« Vastaus #14 : 23.02.06 - klo: 17.16 »
Jos pokerista tykkää ni kannattaa ladata esbc pokeri www.esbcpokeri.fi
Tässä siis ei pelata oikeasta rahasta, mut silti jää koukkuun :)  Löytyy Hold'em, sökö ym.. Kokeilkaa.
Pikkuautot myyty:(

Poissa Beris

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Pelikeskustelu
« Vastaus #15 : 24.02.06 - klo: 08.58 »
Lainaus käyttäjältä: "Divi"
CS Source tulee HL2:sen mukana...
Ne on ihan kaupallisia pelejä. Jonku demon voi jostain löytää...

CSSn voi ostaa myös pelkästään, ettei tarvitse maksaa HL2sta jos ei halua. Itse ostin pari päivää sitten (27e)
Turkulainen voittaa aina!

Poissa tumppi91

  • Veteraani
    • Profiili
Pelikeskustelu
« Vastaus #16 : 24.02.06 - klo: 12.10 »
Ja siinä jos ostaa css:n ni tulee mukana half life 2 nettpeli ja day of defeatin nettipeli :wink:  suosittelen.