Kirjoittaja Aihe: kyosho dodge ram  (Luettu 1656 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa sami

  • Jäsen
    • Profiili
kyosho dodge ram
« : 13.12.02 - klo: 17.20 »
minkähan lainen peli tommonen olis olisko hyvä onko kokemuksia kertokaaa viat ja kanttasko semmonen ostoo

Poissa Teemu L

  • Veteraani
    • Profiili
kyosho dodge ram
« Vastaus #1 : 13.12.02 - klo: 18.07 »
no se on niin ja näin. parilla on tullut Huonoa kommenttia Näistä QRC monstereista, jollain hyvää. Noh, mulla on ton WDR monsterin moottori! kun moottoriin löysin oikeat säädöt niin kyllä lähti(alphassa 14 metallikello , vakio 15). mulla oli vaan säädöissä se vika, että bensan syöttö oli liian alhainen, joten kone ei jaksanut kiertää ja sammui, sitten löysin bensansyöttö vipstraakin (en tarkoita säätöneulaa). Nykyään kaikki kohdallaan. Ite ostasin seuraavaks ton auton, mutta rahapula on aina rahapula.  :mrgreen:

Poissa RChullu

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://rc-racing.info
kyosho dodge ram
« Vastaus #2 : 13.12.02 - klo: 18.15 »
no joo. muilla on kuulemma kestänyt ja muuta aivan mahtavasti mut joillain (kuten mulla) ei oo kestänyt kovinkaan hyvin.
mulla ainakin koko ajan oli joku rikki ja rahaa paloi. eikä se oo käyttäjästä kii, kohtelin sitä kun kukkaa kämmenellä. ehkä mulle vaan osui joku perjantaikappale käten, en sitten tiedä...

mut ainakin inferno kestää "pikkasen" eri tavalla :wink:

Poissa Teemu L

  • Veteraani
    • Profiili
kyosho dodge ram
« Vastaus #3 : 13.12.02 - klo: 23.28 »
niin. useammat meinaan on kehunu, mitä oon siis kuullu niin tota autoo! :?

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
kyosho dodge ram
« Vastaus #4 : 25.06.03 - klo: 15.26 »
hjyvä se on... itellänni ei oo ainkaan maanantaikappale, eikä perjantai. vaan tiukasti valvottu laatutuote laatutietoiselle ihmiselle  :P
Taas kehissä.. ;)

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
kyosho dodge ram
« Vastaus #5 : 25.06.03 - klo: 22.23 »
Lukekaapa myös muita saman auton kommelluksia. Käyttäkää vaikka hakua!!! Toiseen postaukseen oon juttua laittanut ko. autosta aika reilusti.
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!