Kirjoittaja Aihe: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan  (Luettu 429892 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Habaku

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #60 : 08.10.07 - klo: 22.47 »
Minä en ole ihan varma mutta muistan että nuo sharkin rengas ruuvien koko on tuo 2.6mm eikä 2.5mm.
Jerzi

PS Pitäisihän minun tuon tietää :undecided:

Se on juurikin tuonkokonen ruuvi :wink:
Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

Poissa Spin

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #61 : 08.10.07 - klo: 23.32 »
Minä en ole ihan varma mutta muistan että nuo sharkin rengas ruuvien koko on tuo 2.6mm eikä 2.5mm.
Jerzi

PS Pitäisihän minun tuon tietää :undecided:

Niimpä onkin. Liian hätäisesti mitattu. No onneksi ei ollut kalliita noi ruuvit joten ei talous siihen kaadu. Tilasin nyt jengasarjan joten tarkoitus ois suurentaa noi reijät 3mm ruuveille sopivaksi. Jos alkais kestämäänkin jotain. Jos nyt onnistuu suurentaa noin vähäistä.
Hpi Baja 5b 29cc | Mod Rusty Brushless | The Stick Crawler | Spektrum DX3R & DX6 |

Poissa Habaku

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #62 : 09.10.07 - klo: 15.51 »
Minä en ole ihan varma mutta muistan että nuo sharkin rengas ruuvien koko on tuo 2.6mm eikä 2.5mm.
Jerzi

PS Pitäisihän minun tuon tietää :undecided:

Niimpä onkin. Liian hätäisesti mitattu. No onneksi ei ollut kalliita noi ruuvit joten ei talous siihen kaadu. Tilasin nyt jengasarjan joten tarkoitus ois suurentaa noi reijät 3mm ruuveille sopivaksi. Jos alkais kestämäänkin jotain. Jos nyt onnistuu suurentaa noin vähäistä.

Duoda noin, ei tuu ihan täydellistä jenkasta, katoppa kö pitäs olla 2,5mm reikä 3mm kierteelle. Yks kymppä on noin pienessä kierteessä paljon, mut kokeile.
Metallimies pääsi viisastelemaan :p
Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #63 : 09.10.07 - klo: 18.36 »
Ilmeisesti Factory Team malli tulee tällä/ensi viikolla. Moottori, nopari, vastari löytyy jo mutta on vaan ne shark monster versiosta jääneet eli ei mitkään kauheen luxukset kun ei ole harjatonta settiä. Tosin kylkimyyryssä menee komeesti noilla eväillä. Jossain vaiheessa ehkä harjatonta settiä.

Tietääkö joku miten Mamban moottori sopii tuohon Shark FT:hen ? oli muistaakseni joku erilainen pinjoni tjs tilattava ihan ulkomailta asti, voisko joku valaista kun en muista.


JH
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Poissa Bagi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://adf.ly/46GqR
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #64 : 09.10.07 - klo: 18.55 »
tilaa suoraan jenkkilästä permax + quark combo  hintaa tais olla alle 100e posteineen.

nuken moottorikaan ei ole surkea vaihtoehto.
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

Poissa Spin

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #65 : 09.10.07 - klo: 19.27 »
tilaa suoraan jenkkilästä permax + quark combo  hintaa tais olla alle 100e posteineen.

nuken moottorikaan ei ole surkea vaihtoehto.

Juu suosittelen myös permaxia. Hakkaa mambat kevyesti tehossa. Halvalla olet kyllä setin saanut. Itse ostin säätimen suomesta niin tuli maksamaan jo lähemmäs tuon pelkkä säädin. Eikä se mottikaan towerista kauas 100 eurosta tulleineen ja alveineen jäänyt :).

Nyt tuli nuo 2.5mm ruuvit ja vaikuttas nekin tohon renkaan kiinnitykseen välttävän :). Ainahan se parempi ois kun olis originelleja, mutta kait noilla enshätään ajelee. Varoiksi tilasin vielä noita 2.6mm ruuvejakin pussukan.
Hpi Baja 5b 29cc | Mod Rusty Brushless | The Stick Crawler | Spektrum DX3R & DX6 |

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #66 : 09.10.07 - klo: 19.41 »
Joo tuo setti on kyllä ollut mielessä ja varmaan sen hommaankin jossain vaiheessa. Onkos toi nopari laadukas verraten Mamba 25 nopariin. Kulkeekos tuo moottori 7.4v 1400mha nimh akulla kun en lipoja vielä osta kun menee muutenkin tarpeeks €uroja noihin.
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Poissa Bagi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://adf.ly/46GqR
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #67 : 09.10.07 - klo: 19.50 »
Joo tuo setti on kyllä ollut mielessä ja varmaan sen hommaankin jossain vaiheessa. Onkos toi nopari laadukas verraten Mamba 25 nopariin. Kulkeekos tuo moottori 7.4v 1400mha nimh akulla kun en lipoja vielä osta kun menee muutenkin tarpeeks €uroja noihin.

Permaxille ei kannata ostaa mambaa.

Tosta tehosta , madjackin permax sharkkia kun kokeilin.  Matolla ku käytti pinta kaasua niin auton tassut oli taivastakohti nimh akulla... en haluu ees kuvitella jotain 3s lipoo :mrgreen:
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

Poissa Boltsi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.elisanet.fi/petteri.lamminen/index.html
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #68 : 09.10.07 - klo: 20.40 »
Kuten Bagi jo tuossa mainitsi niin mamban nopareitä on palanut permaxin kanssa (luettua ulkomaalaisilta foorumeilta). Quark tuntuisi kestävän permaxin imaisemat amppeerit.

PS: Tuossa vielä linkki jenkki foorumin arvosteluun. http://www.one18th.com/forums/showthread.php?t=45772
LRP Shark Monster + Li-Po + Futaba 2.4GHz
Tamiya Durga DB01 + Futaba 2.4GHz

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #69 : 09.10.07 - klo: 20.52 »
Minä en ole ihan varma mutta muistan että nuo sharkin rengas ruuvien koko on tuo 2.6mm eikä 2.5mm.
Jerzi

PS Pitäisihän minun tuon tietää :undecided:

Niimpä onkin. Liian hätäisesti mitattu. No onneksi ei ollut kalliita noi ruuvit joten ei talous siihen kaadu. Tilasin nyt jengasarjan joten tarkoitus ois suurentaa noi reijät 3mm ruuveille sopivaksi. Jos alkais kestämäänkin jotain. Jos nyt onnistuu suurentaa noin vähäistä.

Duoda noin, ei tuu ihan täydellistä jenkasta, katoppa kö pitäs olla 2,5mm reikä 3mm kierteelle. Yks kymppä on noin pienessä kierteessä paljon, mut kokeile.
Metallimies pääsi viisastelemaan :p


Yhteen peliin tehtiin M3 kierteet, kierteisiin laitettiin ruuvilukitteella pitkä pidätinruuvi kiinni (en muista pituutta...) Nyt rengas kiinnitetään perinteisesti laippakantaisella M3 nyloc-mutterilla, toimii kuin limppari janoon :wink:
Kylätason RC-kuski.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #70 : 09.10.07 - klo: 22.55 »
Hei pojat antakaas minulle yksi hyvä syy laittaa harjaton peli alle tuohon esim sharkkiin.
Minä en löydä näin äkkiä yhtään hyvää syytä muuta kuin että jos on moottori joka on vakiomoottorin tehoinen niin siitä saa hieman ajoaikaa lisää.
Meidän vakio mkoneilla saadaan aivan riittävä teho ja ajo aika(yli20min) niin miksi nyt ptää mennä rikkomaan autoa ihan turhaan.
Jos haluat saada auto kulkemaan 1000ja100 niin osta c10 tai c12 auto ja siihen nuo harjattomat.
Kyllähän minä myyn jos joku haluaa ostaa mutta jokin järki hommassa pitää kuitenki olla.
Viime kisassa 3 selvästi nopeinta ajoivat vakiokoneilla, mistäköhän se johtui :lol:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Boltsi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.elisanet.fi/petteri.lamminen/index.html
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #71 : 09.10.07 - klo: 22.56 »
Hei pojat antakaas minulle yksi hyvä syy laittaa harjaton peli alle tuohon esim sharkkiin.
Minä en löydä näin äkkiä yhtään hyvää syytä muuta kuin että jos on moottori joka on vakiomoottorin tehoinen niin siitä saa hieman ajoaikaa lisää.
Meidän vakio mkoneilla saadaan aivan riittävä teho ja ajo aika(yli20min) niin miksi nyt ptää mennä rikkomaan autoa ihan turhaan.
Jos haluat saada auto kulkemaan 1000ja100 niin osta c10 tai c12 auto ja siihen nuo harjattomat.
Kyllähän minä myyn jos joku haluaa ostaa mutta jokin järki hommassa pitää kuitenki olla.
Viime kisassa 3 selvästi nopeinta ajoivat vakiokoneilla, mistäköhän se johtui :lol:
Jerzi

Taidosta ja kokemuksesta  :wink:
LRP Shark Monster + Li-Po + Futaba 2.4GHz
Tamiya Durga DB01 + Futaba 2.4GHz

Poissa Bagi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://adf.ly/46GqR
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #72 : 09.10.07 - klo: 22.57 »
Hei pojat antakaas minulle yksi hyvä syy laittaa harjaton peli alle tuohon esim sharkkiin.
Minä en löydä näin äkkiä yhtään hyvää syytä muuta kuin että jos on moottori joka on vakiomoottorin tehoinen niin siitä saa hieman ajoaikaa lisää.
Meidän vakio mkoneilla saadaan aivan riittävä teho ja ajo aika(yli20min) niin miksi nyt ptää mennä rikkomaan autoa ihan turhaan.
Jos haluat saada auto kulkemaan 1000ja100 niin osta c10 tai c12 auto ja siihen nuo harjattomat.
Kyllähän minä myyn jos joku haluaa ostaa mutta jokin järki hommassa pitää kuitenki olla.
Viime kisassa 3 selvästi nopeinta ajoivat vakiokoneilla, mistäköhän se johtui :lol:
Jerzi

herää kysymys jos ajaa vakiokoneella miksi auto pitää blingata loppuun sillon? luulisi vakio osilla kestävän?
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #73 : 09.10.07 - klo: 23.05 »
Onko sinun mielestä kuuladiffit,aluiskarit,teräsvetrit, aluohjauspalat blingiä. Sanoisin että ne ovat kestävyyttä edistäviä osia.
Olen ymmärtänyt että blingiä on eloksoidut ruuvit(ei missään nimessä suurenna nopeutta) kromiset vanteet(ei missään nimessä anna lisää vauhtia) Joten kerro minulle.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Spin

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #74 : 09.10.07 - klo: 23.16 »
Hei pojat antakaas minulle yksi hyvä syy laittaa harjaton peli alle tuohon esim sharkkiin.
Minä en löydä näin äkkiä yhtään hyvää syytä muuta kuin että jos on moottori joka on vakiomoottorin tehoinen niin siitä saa hieman ajoaikaa lisää.
Meidän vakio mkoneilla saadaan aivan riittävä teho ja ajo aika(yli20min) niin miksi nyt ptää mennä rikkomaan autoa ihan turhaan.
Jos haluat saada auto kulkemaan 1000ja100 niin osta c10 tai c12 auto ja siihen nuo harjattomat.
Kyllähän minä myyn jos joku haluaa ostaa mutta jokin järki hommassa pitää kuitenki olla.
Viime kisassa 3 selvästi nopeinta ajoivat vakiokoneilla, mistäköhän se johtui :lol:
Jerzi

Täällä pohjoisessa ei mitään kisoja oikein saada aikaiseksi, ja ajot on yleensä jossain isolla parkkialueella. Ei siellä vakiolla jaksais kovin kauaa kihnuttaa. Eri asia toki ajella sisällä matolla, siellä voi vakio olla todella nopeampi paremmin hallittava kuin ylitehokas. Noilla tehoilla on sitten isommalla alueella kiva kikkailla kun ei ole ratoja eikä sisätiloja käytössä.
Hpi Baja 5b 29cc | Mod Rusty Brushless | The Stick Crawler | Spektrum DX3R & DX6 |

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #75 : 09.10.07 - klo: 23.19 »
Eikös se harjaton moottorikin kestä vakiota paremmin :mrgreen: ei muita kuluvia osia kuin laakerit. Eihän sen harjattoman moottorin tarvitse vakiota tehokkaampi olla, ja eikö se siinä tapauksessa ajaisi juurikin samaa asiaa kuin nuo sinun mainitsemasi osat: lisäisi kestävyyttä. Samalla tulisi tosiaan parempi hyötysuhde = vähemmän lämpöä, enemmän ajoaikaa.
| Academy | Axial |

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #76 : 09.10.07 - klo: 23.21 »
Jos tuo on ideana niin silloin minun mielestä ei kannata valittaa että miten hiekot nuo osat ovat.
Jerzi

PS En ole vieläkään nähnyt yhtään järkevää harjatonta settiä noihin pikku autoihin. Eri asiahan on jos tiedostaa että osat eivät kestä sitä rääkkiä mitä ne antavat.
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #77 : 09.10.07 - klo: 23.24 »
Eikös se harjaton moottorikin kestä vakiota paremmin :mrgreen: ei muita kuluvia osia kuin laakerit. Eihän sen harjattoman moottorin tarvitse vakiota tehokkaampi olla, ja eikö se siinä tapauksessa ajaisi juurikin samaa asiaa kuin nuo sinun mainitsemasi osat: lisäisi kestävyyttä. Samalla tulisi tosiaan parempi hyötysuhde = vähemmän lämpöä, enemmän ajoaikaa.

No minun vakiokone on kiertänyt jo useita tunteja ja sen hinta on alle 15e ja koneen lämpö on viileä,sormen voi laittaa 25min ajon jälkeen koneen päälle.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #78 : 09.10.07 - klo: 23.26 »
PS En ole vieläkään nähnyt yhtään järkevää harjatonta settiä noihin pikku autoihin. Eri asiahan on jos tiedostaa että osat eivät kestä sitä rääkkiä mitä ne antavat.
Mamba 5400 en ole huomannut olevan ylitehokas 6cell nimh akulla, ja siitähän on vieläkin yksi miedompi versio. Ja mitä bagin autoon tulee, ei sekään kulje varmaan vakiota kovempaa, vaikka harjattomalla ajeleekin.

Tuli vielä mieleen, kun sanoit joskus viime vuonna kuinka hyvin sinulla auto kestää, niin aika paljon on osia vaihdettu kestävämpiin siitä huolimatta? :P
« Viimeksi muokattu: 09.10.07 - klo: 23.32 kirjoittanut Futaba »
| Academy | Axial |

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #79 : 09.10.07 - klo: 23.42 »
PS En ole vieläkään nähnyt yhtään järkevää harjatonta settiä noihin pikku autoihin. Eri asiahan on jos tiedostaa että osat eivät kestä sitä rääkkiä mitä ne antavat.
Mamba 5400 en ole huomannut olevan ylitehokas 6cell nimh akulla, ja siitähän on vieläkin yksi miedompi versio. Ja mitä bagin autoon tulee, ei sekään kulje varmaan vakiota kovempaa, vaikka harjattomalla ajeleekin.

Tuli vielä mieleen, kun sanoit joskus viime vuonna (MINUN VIIMEVUODEN AUTOSSA OLI ALU,OHJAUSPALAT,TERÄSVETARIT,KUULADIFFIT,ALU,ISKARIT vaihdettu)kuinka hyvin sinulla auto kestää, niin aika paljon on osia vaihdettu kestävämpiin siitä huolimatta? :P

Ei ole vaihdettu kuin diffit ja iskarit, ja viimevuoden auto on toisten käsissä tällä hetkellä.
No se 5400mamba joka on yhdellä meidän kuskilla ja kaiken lisäksi tehot tiputettu 30% niin silloinkin se on ylitehokas meidän radalle.
Jerzi

PS En ole vieläkään saanut osaa rikki vaikka olen ajannut reilusti yli 20 tuntia tämän vuoden autolla ja jos katsoo mitä se on maksanut minulle per tunti niin eiköhän se ole jo maksanut itsensä takasin sen verran sillä on jo hauskaa pidetty.
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #80 : 09.10.07 - klo: 23.49 »
Juujuu, kunhan vähän viisastelin.

Mutta niin, niinhän se *HOKE* kertoi että mamballa keulii ympäri vaikka tehoja tiputettu. En sit tiiä miten se niitä on tiputtanut, kun ohjelmistolla ei voi suoranaisesti säätää huippunopeutta tai tehoa. Ajotuksen säätäminen onnistuu, mutta sabessa sanoivat ettei se vaikuta tehoon käytännössä yhtään, sen huomasin minäkin. Sitten loput säädöt koskevat vain lähtövirtaa ja kaasun viivettä (eli kiihdyttääkö hitaasti vai heti kaasu pohjaan).

*HOKE* sanoi että asso keulii vauhdista tehot tiputettuina 2 kennoisella lipolla, mulla taas ei keulaa nosta vaikka paikaltaan lyö kaasun pohjaan.

Ja niin, eihän niitä ratoja muutenkaan kaasu pohjassa ajettaviksi ole tarkoitettu, kyllä mun asso ainakin ihan kiltisti tottelee kaasusormea, oli siellä sitten nimh akku tai 3S lipo  :mrgreen:
« Viimeksi muokattu: 09.10.07 - klo: 23.52 kirjoittanut Futaba »
| Academy | Axial |

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #81 : 09.10.07 - klo: 23.56 »
Meillä on tuossa Sharkki cupissa 2 luokkaa koska nuo harjattomat saavat ajaa toisiaan päin siellä keskenään eikä tule meidän hitaiden kanssa pelleilemään :lol:
Jerzi

PS Vakiokoneilla saa kaikista tasaväkisimmät kisat aikaisemmaksi. :wink:
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Bagi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://adf.ly/46GqR
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #82 : 09.10.07 - klo: 23.58 »
Meillä on tuossa Sharkki cupissa 2 luokkaa koska nuo harjattomat saavat ajaa toisiaan päin siellä keskenään eikä tule meidän hitaiden kanssa pelleilemään :lol:
Jerzi

PS Vakiokoneilla saa kaikista tasaväkisimmät kisat aikaisemmaksi. :wink:
eiks tasaväkisimmät kisat ois että kaikki ajaa TÄYSIN VAKIO SHARKILLA ei mitään viripalikkaa. jos on viripalikkaa niin = OPEN LUOKKAAN.
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #83 : 10.10.07 - klo: 00.00 »
Meillä on tuossa Sharkki cupissa 2 luokkaa koska nuo harjattomat saavat ajaa toisiaan päin siellä keskenään eikä tule meidän hitaiden kanssa pelleilemään :lol:
Jerzi

PS Vakiokoneilla saa kaikista tasaväkisimmät kisat aikaisemmaksi. :wink:
eiks tasaväkisimmät kisat ois että kaikki ajaa TÄYSIN VAKIO SHARKILLA ei mitään viripalikkaa. jos on viripalikkaa niin = OPEN LUOKKAAN.


Määrittele minulle VIRIPALIKKA.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Bagi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://adf.ly/46GqR
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #84 : 10.10.07 - klo: 00.01 »
kaikki jota ei vakiona autossa ole.
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #85 : 10.10.07 - klo: 00.04 »
kaikki jota ei vakiona autossa ole.


Huomaan että olet ollut pitkään rc-alalla. Kuinka monta kierosta luulet vakio sharkin kulkevan meidän radalla ehjänä ja kisavauhtia ylläpitäen.
Jerzi

PS Kuinka monta luulet että osallistuu tuohon "vakioluokkaan" vakio autolla. Tiedän jo vastauksen, ei yhtään koska se ei kestä.
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #86 : 10.10.07 - klo: 00.10 »
kaikki jota ei vakiona autossa ole.


Eli ajetaan sinun mielestä 3 eri luokka
VAKIO RTR AUTO
VAKIO MOOTTORILLA VARUSTETTU VIRIAUTO
HARJATTOMILLA KONEILLE KAIKILLA VIRIOSILLA VARUSTETTU

eli näinkö haluat asiat.

Mielummin vapautan assot ja muut merkit ja ne saa mennä tuonna harjattomien luo ajamaan.

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #87 : 10.10.07 - klo: 00.19 »
kaikki jota ei vakiona autossa ole.


Huomaan että olet ollut pitkään rc-alalla. Kuinka monta kierosta luulet vakio sharkin kulkevan meidän radalla ehjänä ja kisavauhtia ylläpitäen.
Jerzi

PS Kuinka monta luulet että osallistuu tuohon "vakioluokkaan" vakio autolla. Tiedän jo vastauksen, ei yhtään koska se ei kestä.
Tosihan se on, että jos kaikilla olisi tismalleen samat osat, niin silloin olisi ainoastaan ajotaidot ratkaisevassa roolissa. Toisaalta sitten jos mietitään, niin ei varmaan missään autourheilussa ole semmoista luokkaa, missä kaikilla olisi aivan samanlaiset autot. Formuloissa ja kaikissa sarjoissa on tietääkseni vain tietyt säännöt, joita pitää noudattaa: Moottori, auton mitat ja massa sekä tietenkin luokkakohtaiset säännöt. Eli jerzin kanssa olen samoilla linjoilla tuosta, että moottorin mukaan ne luokat kannattaa jakaa, hauskanpitohan se tärkeintä on, ei kaikkien tarvitse tismalleen samalta viivalta lähteä. Ne jotka haluavat autostaan hyvän ajettavan varmasti myös sitten perehtyvät auton säätämiseen.

Mutta edelleenkin olen erimieltä, etteikö löytyisi järkeviä harjattomia tähänkin luokkaan, esim. mulla ja bagilla on semmoset :mrgreen:
| Academy | Axial |

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #88 : 10.10.07 - klo: 00.26 »
kaikki jota ei vakiona autossa ole.


Huomaan että olet ollut pitkään rc-alalla. Kuinka monta kierosta luulet vakio sharkin kulkevan meidän radalla ehjänä ja kisavauhtia ylläpitäen.
Jerzi

PS Kuinka monta luulet että osallistuu tuohon "vakioluokkaan" vakio autolla. Tiedän jo vastauksen, ei yhtään koska se ei kestä.
Tosihan se on, että jos kaikilla olisi tismalleen samat osat, niin silloin olisi ainoastaan ajotaidot ratkaisevassa roolissa. Toisaalta sitten jos mietitään, niin ei varmaan missään autourheilussa ole semmoista luokkaa, missä kaikilla olisi aivan samanlaiset autot. Formuloissa ja kaikissa sarjoissa on tietääkseni vain tietyt säännöt, joita pitää noudattaa: Moottori, auton mitat ja massa sekä tietenkin luokkakohtaiset säännöt. Eli jerzin kanssa olen samoilla linjoilla tuosta, että moottorin mukaan ne luokat kannattaa jakaa, hauskanpitohan se tärkeintä on, ei kaikkien tarvitse tismalleen samalta viivalta lähteä. Ne jotka haluavat autostaan hyvän ajettavan varmasti myös sitten perehtyvät auton säätämiseen.

Mutta edelleenkin olen erimieltä, etteikö löytyisi järkeviä harjattomia tähänkin luokkaan, esim. mulla ja bagilla on semmoset :mrgreen:

Jos teillä on sharkki ja teidän moottorissa ei ole hiiliä se ei ole missään nimessä vakioluokan sääntöihin menevä kalusto olkoon moottori miten tehoton tahansa. Harjaton on aina harjaton ja sama pätee vakiokoneelle.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #89 : 10.10.07 - klo: 00.31 »
Nyt tarkoitin 1/18 luokkaa, en siis tätä kisaluokkaa. Minulla on sama mielipide kuin sinulla, eli jos kisaa ajetaan niin pidetään erimalliset moottorit eri sarjoissa.
| Academy | Axial |