Kirjoittaja Aihe: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan  (Luettu 430337 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Nasty

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #660 : 24.02.08 - klo: 20.10 »

P.S. Jerzi miksi luulet et on punaiset raidat?
Ja jos tarve vaatii laitellaan kirkkaat viirit antenniin.  :mrgreen:


No kerra miksi on punaiset raidat. Varmasti erottuu paremmin mustien joukoista :lol: Ajattelin vaan hieman kertoa muille että älkää nyt ihmeessä laittakos tuota tummaa väriä jos on mieli kisaan. Siellä on aika monta niitä jo. Meillä oli 1 kpl ihka valkoinen auto ja arvatkaas jos se näkyi hyvin radalla ja mikä parasta se erottui todella helposti radalla. Mutta joo jos on sillä silmällä maalattu kori että varikolla se antaa hyvän vaikutelman niin silloinhan kuskikin todella nopea :lol:
Jerzi

eiköhän jokainen maalaa korin sellaseks ku tahtoo ja uskoisin että jokainen normaali näöllä varustettu kuski  myöskin radalta erottaa oman autonsa. Ja mitä nopeuteen tulee niin tuskin se maalaus sitä autoa nopeuttaa tai hidastaa eiköhän se kuski sen nopeuden määritä :P
« Viimeksi muokattu: 24.02.08 - klo: 20.14 kirjoittanut Nasty »
ich heabe boewling boealle ich min lederhosen

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #661 : 24.02.08 - klo: 20.12 »

P.S. Jerzi miksi luulet et on punaiset raidat?
Ja jos tarve vaatii laitellaan kirkkaat viirit antenniin.  :mrgreen:

No kerra miksi on punaiset raidat. Varmasti erottuu paremmin mustien joukoista :lol: Ajattelin vaan hieman kertoa muille että älkää nyt ihmeessä laittakos tuota tummaa väriä jos on mieli kisaan. Siellä on aika monta niitä jo. Meillä oli 1 kpl ihka valkoinen auto ja arvatkaas jos se näkyi hyvin radalla ja mikä parasta se erottui todella helposti radalla. Mutta joo jos on sillä silmällä maalattu kori että varikolla se antaa hyvän vaikutelman niin silloinhan kuskikin todella nopea :lol:
Jerzi

eiköhän jokainen maalaa korin sellaseks ku tahtoo ja uskoisin että jokainen normaali näöllä varustettu kuski  myöskin radalta erottaa oman autonsa. Ja mitä nopeuteen tulee niin tuskin se maalaus sitä autoa nopeuttaa tai hidastaa eiköhän se kuski sen nopeuden määritä :P

[/quote]

Tottakai jokainen maalaa omansa halunsa mukaan mutta miksi kaikilla pitää olla tummat autot.LL  :huh:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa mousemaster

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #662 : 24.02.08 - klo: 20.17 »
Löysin vielä toisenkin paikan mistä saa vielä noita permax 4d 400 ja se on ihan englannin kielinen ja paypal toimintainen... tilasin varmuuden vuoksi sieltäkin jos sitten edes jommasta kummasta paikasta saapuis perille... ai niin 92 usd posteineen.... saas nähä kummasta tulee... jos sattuu niin ikävästi että tuleekin kummastakin niin myyn sitten toisen pois tällä palstalla :grin:

Poissa Nasty

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #663 : 24.02.08 - klo: 20.34 »
joo-o näinkö sitä taas alotteliota tuetaan että heti aletaan jostain väristäkin vääntää ja auto ei sais miellyttää silmää vaan pääasia on ku se yksvärinen pönttö sieltä radalta löytyy? HÄH?. Jokanen maalaa autonsa miten tahtoo ja kenenkään ei tartte kellekkään perustalle miks joku on sen värinen kun on.

ich heabe boewling boealle ich min lederhosen

Poissa mousemaster

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #664 : 24.02.08 - klo: 20.40 »
Nimeltä mainitsematon henkilö varasi jo toisen permaxin jos sattuu minulle 2 uutta tulemaan...

Poissa Nege

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #665 : 24.02.08 - klo: 20.45 »
asiasta kukkaruukkuun.
Mitä väliä vaikka kaikki autot ois mustia.
Meiltä löytyy punaiset raidat, kaverilla kelertävää kuvioo. Yhellä vihreää seassa yhellä valkoista.
Kaikki erillaisia.

Onhan valkoisiakin meilläpäin näkynyt vaikka kuinka monta.
Yhellä on valkoinen kirkkaalla isolla siivellä toisella valkoinen valkoisella siivellä, yhellä valkoinen mustalla raidalla.

Ja rtr autoja onkin sit vaikka kuinka monta ja kaikissa sama väritys.

Ja oma on mokansa jos ei autoansa nää radalta.
Ja ottaa pari eri koppaa ku kisoihin lähtee niin on varaa valita radan värin & muitten värityksen perusteella erivärinen.  :mrgreen: :lol: :p



Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #666 : 24.02.08 - klo: 20.50 »
joo-o näinkö sitä taas alotteliota tuetaan että heti aletaan jostain väristäkin vääntää ja auto ei sais miellyttää silmää vaan pääasia on ku se yksvärinen pönttö sieltä radalta löytyy? HÄH?. Jokanen maalaa autonsa miten tahtoo ja kenenkään ei tartte kellekkään perustalle miks joku on sen värinen kun on.



Tottakai Nasty, tärkeintä että kaikilla on hauskaa tummilla autoilla, ja mikä parasta joku voi käyttää noita chromi vanteita. :wink:
Jerzi

PS Kyllä minullekkin yritettiin valaista vuonna -87 kuin maalasin PB mustangin korin ruotsin väreihin :p no onneksi ymmärsin yskän ja hommasin uuden korin sen tilalle.
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Nasty

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #667 : 24.02.08 - klo: 20.54 »
kyl joo neuvoja saa ja pitääkin alottelijoille jaella mutta toi vääntäminen menee i*ioottimaisuuksiin että pitää jollekin kokeneelle kuskille alkaa perustella miksi maalaa korin mustaks tai jotain.Totta kai voi vihjasta jos kaveri ajajakorokkeella kiroaa että ei nää autoa siihen sopii vinkiksi että toisenvärien koppa voisi helpottaa näkemistä.
Ja mitä mun kromivanteisiin tulee uudet vanteet pitää saada toinen etuvanne o iha sohlo viipottaa minne sattuu ja todellaaan en kelpuuta tilalle muuta kun uudet KROMIvanteet.
ich heabe boewling boealle ich min lederhosen

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #668 : 24.02.08 - klo: 20.56 »
asiasta kukkaruukkuun.
Mitä väliä vaikka kaikki autot ois mustia.
Meiltä löytyy punaiset raidat, kaverilla kelertävää kuvioo. Yhellä vihreää seassa yhellä valkoista.
Kaikki erillaisia.

Onhan valkoisiakin meilläpäin näkynyt vaikka kuinka monta.
Yhellä on valkoinen kirkkaalla isolla siivellä toisella valkoinen valkoisella siivellä, yhellä valkoinen mustalla raidalla.

Ja rtr autoja onkin sit vaikka kuinka monta ja kaikissa sama väritys.

Ja oma on mokansa jos ei autoansa nää radalta.
Ja ottaa pari eri koppaa ku kisoihin lähtee niin on varaa valita radan värin & muitten värityksen perusteella erivärinen.  :mrgreen: :lol: :p




Asia on harvinaisen selvä mutta menkää vaikka turisti kisoihin tai 1/8 krossi kisoihin niin siellä näette mistä puhun. Kaikilla samat värit ja tarrat, onpas mieli kuvitus taas järjellä ajateltu. Minä ajan tasan vain sen takia neon keltaisella että se näkyy helposti ja mikä parasta mustalla alustalla se oikein hohtaa, kuten esim 1/5 kisoissa kuin oli sade keli kisa niin minun auto siellä oli oikein valopilkku mutta tummat autot eivät oikein olleet ihan oikeassa ympäristössä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Nasty

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #669 : 24.02.08 - klo: 21.03 »
miksi pitäs mennä johki kisoihin kattoo jotain mikä ei kiinnosta ja mitä samanlaiseen tulee niin todellakin toivon ettei tuota mun ja negen väritys teemaa muut vie :P musta saa olla mut ei samanlaiset ku meitin kopat :P

mä en jerry ymmärrä tota sun vääntöö en vaikka luen sen moneen kertaa siis tajutonta vääntöö jostain todella mitätömästä asiasta kun kopan väri. ei mua kiinnosta jos turisti jampat ajaa samanlaisella kopalla tai jos m8 rossisa o autot samanlaisia ei se kiinnosta pätkääkään millä muut ajaa.Jokanen maalaa sen korin niinkuin itse parhaaksi näkee eikös niin.ja turisti tai m8 kisoja mennään katsomaan jos laji kiinnostaa ei sen takia et nähään millasilla kopilla ne ajaa
ich heabe boewling boealle ich min lederhosen

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #670 : 24.02.08 - klo: 21.12 »
miksi pitäs mennä johki kisoihin kattoo jotain mikä ei kiinnosta ja mitä samanlaiseen tulee niin todellakin toivon ettei tuota mun ja negen väritys teemaa muut vie :P musta saa olla mut ei samanlaiset ku meitin kopat :P

mä en jerry ymmärrä tota sun vääntöö en vaikka luen sen moneen kertaa siis tajutonta vääntöö jostain todella mitätömästä asiasta kun kopan väri. ei mua kiinnosta jos turisti jampat ajaa samanlaisella kopalla tai jos m8 rossisa o autot samanlaisia ei se kiinnosta pätkääkään millä muut ajaa.Jokanen maalaa sen korin niinkuin itse parhaaksi näkee eikös niin.ja turisti tai m8 kisoja mennään katsomaan jos laji kiinnostaa ei sen takia et nähään millasilla kopilla ne ajaa

Ei hemmetti Nasty. TOTTAKAI saat maalata sen korin niinkuin itse haluat mutta jos joku toinen olis huomauttanut asiasta että hei nyt on jo aika monta tummia koreja jo seurassa että pitääkös minun miettiä jotain muuta kuin sitä samaa mitä kaikilla on jo käytössä, niinkuin sinä just teit.
No onneksi minä huomisin tämän ja nyt alkaa nuo uudet harrasyelijat miettiä että laitanko saman kuin kaikilla on jo vai uskallanko laittaa jotain vastavirtaan jotta minun auto näkyy hyvin tuolla radalla muitten seassa.
Ei ole viellä kovinkaan montaa neonkeltaista koria tullut vastaan, minkäköhän takia :huh:
Jerzi

PS Miksi pitää ottaa niin vakavasti kuin minä kysyn jotain, ottakaas se herne jo pois sieltä syvältä koska se näköjään painaa liikaa jo.
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Nege

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #671 : 24.02.08 - klo: 21.14 »
Ymmärrän kirkkaan värin käytännöllisyyden.
Mutta.
Minä maalaan korini kuvaamaan itseäni ja valitsen värit niin että näen autoni siellä missä ajan.
Aikaisemmin oli sininen kori ja moni sanoi että sinisen näkeminen ompun sinisellä radalla on vaikeata.
Huomasin sen että se sinne tuppas välillä maastoutumaan.
Itselläni oli aikisemassa kopassa myös turkoosia ja sinistä jotka toivat autoa esiin.
Nykyään helmiäismustaa ja punaista. Ei mitään ongelmaa nähä.
Tietenkään en maalaisi autoani hiekanväriseksi ja lähtisi hiekkaradalle ajelemaan.

Joku hakee käytrännöllisyyttä ja joku näytelmällisyyttä.

Asia pihvi ja rauta väännetty.
Ja herneet niistetty pois nenästä.

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #672 : 24.02.08 - klo: 21.23 »
Ois itekkin mukava maalata auto omiin väriinsä :cool:. Kylkeen tulisi "Thorak the best riders" joo best riders, vaikka en osaa ajaa hyppyristä, jotta auton takarengas ei hajoaisi. :mrgreen: Toi on totta tänään ajoin "hyppyristä" ja auto tuli sivuttain maahan ja takarengas hajos! :cry: Mutta väliaikaisesti renkaan saisi pysymään, jos poraisi hieman... Odottakaas selitän miten meni rikki. Takarenkaan vetarin ja väli katkes. Sen voisi varmaan korjata (väliaikaisesti ja ostaa uudet vetarit ja adpterit hobbylinnasta, koska ei näyttänyt olevan).niin, että boraisi vähän syvemmän reijän, liimaisi katkenneen kohjadan, laittaisi renkaan paikoilleen ja ruuvaisi pidemmän ruuvin, jotta se pitäisi vetoakselin toisissaan. Toivottavasti onnistuu. Tein kaverini kanssa lumelle radan se oli hieno!!! Ja jäädytimme yhden mutkankin... Miten te osaatte maalata noin, että ei ole ollenkaan mitään tahroja? Tiedän, että laitetaan vaan teippiä joihinkin ohtiin, että maali ei pääse sinne, mutta miten, vaikka tossa Negen maalauksessa, oli niin terävää kohtaa? Jos osaisin maalata ja olisi kunnon auto ja motti allaniin sininen sen olla pitäis, vauhtiraidat ja ja... kyljessä pitais lukea Thorak Factory Team. Mitenkähan musta spoileri ja vanteet sopisivat sinisen kanssa :roll:? Mutta Nege Sulla on kunnon spoileri! Spoilerin pitää olla kookas! Sori siis tarkoitin Peitsamon autoa.
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa Nasty

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #673 : 24.02.08 - klo: 21.28 »
emmää mitään maalata osaa kerroin vaan negelle et laitetaan toi tohon ja tolleen JA SE TEKI sen munkin kopan :P
ich heabe boewling boealle ich min lederhosen

Poissa Nege

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #674 : 24.02.08 - klo: 21.46 »
Enpä minäkään mikään lahjakas ole.
Kokeilen kaikkea ja opettelen uusia juttuja. Ja paljon harjoittelua niin sillä pääsee eteenpäin.
On mullakin susia tullu maalauksien ym. suhteen.
Ei voi muuta ku kokeilla uudestaan toisella tavalla ja silleen se homma toimii.

Ja thorak jos kiinnostaa niin heitä mulle koppa ja suunnitelmasi mitä siihen haluat niin voin yrittää tehä sinunlaisen kopan.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #675 : 24.02.08 - klo: 21.47 »
Kun tästä väriasiasta on nyt tullut tällainen lapsellinen vääntö niin hyökätään messiin.

Mitenkäs kun mulla ei oo autossa väriä ollenkaan...?
Läpinäkyvä kori ja siipi.

Enkö mä nyt etenekkään kovaa?

p*skat sillä värillä ole muuta eroa kuin että esim polttiskrossissa kun auton etäisyys kuskiin on jo hyvin pitkä niin radalta erottaa paremmin kirkkaanvärisen auton asennon kuin synkän.

Ei ne autot mene yhtään sen helpommin sekaisin vaikka tummia ovatkin.

Suoraansanottuna aivan lapsellista alkaa tällaista valitusta vääntämään kun itse ajellaan ylisuurilla skaalaan kuulumattomilla siivillä...

Itse ajan läpinäkyvällä autolla kuvitellen ettei kukaan nää mua... :shock:

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #676 : 24.02.08 - klo: 21.57 »
Montahan sivua tätä p*skaa joutuu vielä lukee...ja aletaan vääntää vielä siivistäkin, jooko, en ole lukenut vielä tarpeeksi moneen kertaan jokaisen mielipidettä "isoista" spoilereista.
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #677 : 24.02.08 - klo: 22.00 »
Lukkoon koko soopa, jeesus mitä nylkyttämistä....
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #678 : 24.02.08 - klo: 22.07 »
Kun tästä väriasiasta on nyt tullut tällainen lapsellinen vääntö niin hyökätään messiin.

Mitenkäs kun mulla ei oo autossa väriä ollenkaan...?
Läpinäkyvä kori ja siipi.

Enkö mä nyt etenekkään kovaa?

p*skat sillä värillä ole muuta eroa kuin että esim polttiskrossissa kun auton etäisyys kuskiin on jo hyvin pitkä niin radalta erottaa paremmin kirkkaanvärisen auton asennon kuin synkän.

Ei ne autot mene yhtään sen helpommin sekaisin vaikka tummia ovatkin.

Suoraansanottuna aivan lapsellista alkaa tällaista valitusta vääntämään kun itse ajellaan ylisuurilla skaalaan kuulumattomilla siivillä...

Itse ajan läpinäkyvällä autolla kuvitellen ettei kukaan nää mua... :shock:

Jos olis ollut joku muu kertomassa että ei kannata värjätä tummaan koska kaikilla on se jo autossa niin se ei olis missään nimessä ollut mitenkään pahaa mutta kuin juuri minä annan hyvän neuvon aloittelijalle niin heti ollaan kimpussa ja mikä parasta ei ollut minulla muuta mielessä kuin pilkesilmä kulmassa mutta kyllä minä ymmärrän että mikä on homman nimi, JA HUOM TULEMME AJAMAAN NIILLÄ SIIVILLÄ NYT JA AINA :lol:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #679 : 24.02.08 - klo: 22.08 »
Joo, pitääkin tästä ruveta romuttamaan koria :mrgreen:. olisi kyllä tosi ystävällistä, mutta asun kaukana ja korin värit ovat vielä tallessa. Pitänee joskus vaihtaa monsuun, koska paremmin menee ulkona ja isompi maanvara. Vois ton Buggyn vaihtaa, vaikka. Nääh, kuitenkin, jos vaihtaisin auton niin mitäjärkeä olisi vain ostaa kokoa suurempi. Sais sen Shark Factory Team:in ja vielä, kun olis rahaa virittämiseen niin sittenhän olis eri asia. Oletko Nege maalannut muun kokoluokan koreja esim. 1:10 skaalan? Mutta pakko vielä sanoa, että hienoa työta Nege!
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #680 : 24.02.08 - klo: 23.00 »
Jerzi hoi...

Sinä et antanut neuvoa etkä vieläpä aloittelijalle.
Siksihän Nasty sanomisestasi vaivautui, siksi myös väänsitte.

Neuvo kuuluu yleensä:
Korin väriksi ei kannata valita tummia värejä vaan kannattaa valita kirkkaat ja hyvin näkyvät värit... Tämä auttaa joitain havaitsemaan autonsa paremmin.

Siinä on neuvo... Ja jos aloittelijasta puhutaan niin en minä ainakaan nastyä enää aloittelijaksi sanoisi.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #681 : 24.02.08 - klo: 23.01 »
Nasty, seuraavan kerran kuin menet ajamaan niin laske kuinka monta tumman väristä autoja on radalla.
Jerzi

Tämä ei ole aloittelijan neuvomista...

Poissa Nasty

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #682 : 24.02.08 - klo: 23.13 »
Jerzi hoi...

Sinä et antanut neuvoa etkä vieläpä aloittelijalle.
Siksihän Nasty sanomisestasi vaivautui, siksi myös väänsitte.

Neuvo kuuluu yleensä:
Korin väriksi ei kannata valita tummia värejä vaan kannattaa valita kirkkaat ja hyvin näkyvät värit... Tämä auttaa joitain havaitsemaan autonsa paremmin.

Siinä on neuvo... Ja jos aloittelijasta puhutaan niin en minä ainakaan nastyä enää aloittelijaksi sanoisi.


wHII mää tulostan tän ja pistän seinälle :P :P :P lol rofl haha jee en oo alottelia :P enpä :)
ich heabe boewling boealle ich min lederhosen

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #683 : 24.02.08 - klo: 23.14 »
Ei aloittelija ole harrastanut paria vuotta...

Aloittelija on kuski joka aloittaa harrastuksen.

Voin siis itse itselleni suomin valtuuksi lyödä sinut sir harrastajaksi.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #684 : 25.02.08 - klo: 00.33 »
Ei aloittelija ole harrastanut paria vuotta...

Aloittelija on kuski joka aloittaa harrastuksen.

Voin siis itse itselleni suomin valtuuksi lyödä sinut sir harrastajaksi.

Minä olen PRO kuski :p Niinhän sinä jo luokittelit minut. No onneksi minä otin asian ylös jotta saatiin taas jotain mistä kirjoittaa kuin on ollut niin rauhallista mutta voidaan vaikka lopettaa väri hommasta ja jatkaa vaikka meidän siivistä jotka ovat niin ylimakeat, ja toiminta varmat :cheesy:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Nege

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #685 : 25.02.08 - klo: 06.37 »
Joo, pitääkin tästä ruveta romuttamaan koria :mrgreen:. olisi kyllä tosi ystävällistä, mutta asun kaukana ja korin värit ovat vielä tallessa. Pitänee joskus vaihtaa monsuun, koska paremmin menee ulkona ja isompi maanvara. Vois ton Buggyn vaihtaa, vaikka. Nääh, kuitenkin, jos vaihtaisin auton niin mitäjärkeä olisi vain ostaa kokoa suurempi. Sais sen Shark Factory Team:in ja vielä, kun olis rahaa virittämiseen niin sittenhän olis eri asia. Oletko Nege maalannut muun kokoluokan koreja esim. 1:10 skaalan? Mutta pakko vielä sanoa, että hienoa työta Nege!

Vielä on jäänyt noihin pikkukoreihin tuo kokemus.
Mutta kaapissa odottaa 3kpl 1/10 koreja väriä pintaansa.
Ja kiitoksia. Tämä on sitä harrastelua ja siitä nauttii kun tulee palautetta.

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #686 : 25.02.08 - klo: 08.06 »
Kyllä olisipa täällä joku rata niin voisi oikein kunnolla ruveta harrastamaan. Tykkäisin itsekkin "harrastaa" auton duunailua ja maalailua, mutta, kun kaikki osat pitää aina tilata ja ei ole oikein työskentely tilaa kuin ulkona.
Ja, kun autoo duunailis niin hety, kun tilais teräksiset ohjauspalat niin kaikki rahat loppuis :mrgreen:. Oispa niin paljon tuohta, kuin mousamasterilla niin ostaisin heti Shark FT mallin ja jostain Premaxin ja Quarc Pro 33A. Noh,eipas mennä liiallisuuksiin. :roll:
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa Nege

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #687 : 25.02.08 - klo: 08.54 »
No hiljaa hyvä tulee.
Pikkuhiljaa hankkii sitä sun tätä niin kohta huomaat et on sellanen teknovärkki et oksat pois.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #688 : 25.02.08 - klo: 09.00 »
Ei millään pahalla kaikkia maalareita kohtaan mutta ehdottamasti parhaat korit tekee RC-BASTARD niminen kaveri. Siinä on maalari suoraan huipusta.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« Vastaus #689 : 25.02.08 - klo: 09.04 »
Väreitä en muuta tiedä kuin sen että itse suosin kirkkaita ja näkyviä värejä. En siksi että erottaisin paremmin oman auton radalta vaan siksi että muut huomaa väistellä poukkoilevaa autoa... :embarrassed: :grin:
Kylätason RC-kuski.