Kirjoittaja Aihe: LOPPUTULOKSET - FTT I 2006 Kuusankoski  (Luettu 12984 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
LOPPUTULOKSET - FTT I 2006 Kuusankoski
« Vastaus #30 : 31.01.06 - klo: 14.16 »
Lainaus käyttäjältä: "Vesa"
matematiikan alkeiskurssi osa 1/X

1/1 = 100%
4/5 = 80 %
2/3 = 66,7 % <<<<<<
4/6 = 66,7 %
3/5 = 60 %
2/4 = 50 % <<<<<<
1/3 = 33 % <<<<<< [/b]

Tätä käydään nyt väärän otsikon alla, mutta suomen kohdalla kyseeseen tulevat aikataulusyistä ainoastaan nuo!

Lainaus
TTKoo kirjoitti:
Aika-ajosysteemi ei vaan taida oikein toimia suomen pienillä radoilla, ja antanee jopa mahdollisuuden "tiimipelille".... ( ? )
Ensinnäkin niitä alkueriä pitäisi olla vähintään yksi lisää....toisekseen, vain A-finaali pääsi ajamaan kolme finaalierää.
Finaalierät, ja niiden kokoonpanot olivat totutusta poikkeavat, eli oletettuja A-finalisteja "löytyi" C-finaaleista asti....

 :mrgreen:  
2/3 = 66,7
MUUTOS ON LIEVÄSTI ILMAISTUNA, AIKA SUURI !!!! (....ja siitähän tässä oli kyse!)
1/3 = 33 %

 :mrgreen:
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
LOPPUTULOKSET - FTT I 2006 Kuusankoski
« Vastaus #31 : 31.01.06 - klo: 14.30 »
matemaattisin termein kyseessä on pyöristysvirhe. Toivottavasti ei ainakaa itellä tarvi turvautua tuohon 0,33... % No pointti tais tulla selville.
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa nikoprkl

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • http://www.teamentisetkuskit.com
LOPPUTULOKSET - FTT I 2006 Kuusankoski
« Vastaus #32 : 31.01.06 - klo: 16.14 »
Hyvin järkätyt kisat taas kerran. Hienoa työtä ja iso kiitos järjestäjille!

Ainoastaan jäi harmittamaan, että oli vain kolme alkuerää vaikka ymmärtääkseni kisat muutettiin kaksipäiväisiksi juuri sen takia, että ei tarvitsisi noita alkuerien määrää karsia. Nyt etu oli aikasta suuri niillä, jotka olivat kerenneet treenaamaan radalla. Kaikilla ei tätä mahdollisuutta ollut.

Ainiin. Iso plussa myös persoonallisista pokaaleista, joita ilman tosin jäin, mutta siitä voi lukea sitten lisää tuolta TEK:n raportista..
EuroRC / TEK

Poissa S.Trzaska

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Portfolio
LOPPUTULOKSET - FTT I 2006 Kuusankoski
« Vastaus #33 : 31.01.06 - klo: 20.51 »
Onnea Teemulle kisan voitosta ja Panulle kovasta ajosuorituksesta kovassa seurassa!!!
Kiitos Kypakille hienosti järjestetyistä kisoista! Erityistä plussaa aikataulussa pysymisestä ja makaronilaatikosta! Mahtavaa myös että oli 4 Euroopan mestaria kisassa mukana, toivottavasti myös jatkossa. Ainoana miinuksena kisasta oli se että Tulostaulu/Radiosäilö/Katsastus -alue oli ruuhkainen, mutta tämä lähestyy jo nillityksen rajaa... :)

Ei menny omalta osalta ihan niin kuin olisi toivonut mutta täytyy sanoa että kisa oli jo alkuerissä ihailtavan tiukkaa! Ensimmäisellä alkueräkierroksella oli ainakin 7 kaveria 2 sekunnin sisällä! Sitten mitä tulee 2/3 systeemiin, onhan se aika rankka mutta ihan oli omat ajovirheet jotka maksoivat sen finaalipaikan verran... kamat toimi ja niin edespäin.

Vesa+TTK: Se että tulee onnistua lähes jokaisessa alkuerässä on tietysti kaikille sama ja varsinkin KV-kisoissa ei ole väärin tuo 66.7 %. Mutta nyt ei olekkaan kyse kv-kisasta  :wink: . Virissä kuskit ovat kuitenkin jo sen verran kokeneita kuljettajia/mekaanikkoja että 2/3 on ihan perusteltu systeemi. Tästä kuitenkin kärsivät eniten ne joiden kohdalle osuu radiohäiriöt, jotka voivat johtua auton ulkopuolisistakin tekijöistä (hallin metallirakenteet?). Muuta tilannetta jolloin 2/3 olisi sen "epäreilumpi" kuin 1/3 ei tule mieleen... Itse pidin kyllä tuosta 2/3 systeemistä, se vaatii kuljettajalta hermoja kenties jopa enemmän kuin 1/3. Ja sitäpaitsi kisat lasketaan 3/4 joten oikeastaan systeemi on aika anteeksiantava. Pääasia kuitenkin on, että ei tällä pistelaskusysteemillä tai millään muillakaan selityksillä lähdetä selittämään keneltakään finaalipaikkaa "pois", tai muutenkaan väheksytä sillä että "et olisi pärjännyt jos..." ...tähän on valitettavasti joskus törmännyt.

Stanussa kuitenkin tuo 2/3 vaikuttaa aika rankalta, siinä vielä opetellaan ihan perusasioita auton kunnossapidon kanssa, jolloin uusilla kuskeilla ei todennäköisesti ole auto kunnossa joka alkuerään samalla varmuudella kuin virissä... Mutta stanukuskithan sen itse sanovat, että sopiiko 2/3 stanuun...

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
LOPPUTULOKSET - FTT I 2006 Kuusankoski
« Vastaus #34 : 31.01.06 - klo: 21.26 »
Nojoo...  jos on häikkää niin sitten niitä on. Meni mullakin viime vuonna MONTA kisaa pilalle häikkien takia, vaikka paras tulos vaan laskettiinkin.

Suomessa kateelliset panettelee ja naureskelee selän takana vaikka miten tekis, se on hyvin tuttua. Kateellisten harrastushan tämä on, "jos et aja meidän merkillä, olet meitä vastaan" tai "jos meidän auto ei toimi kisassa niin pilataan muidenkin ajo".

Noin se vaan menee ja on menny jo aika liian kauan. Piste.

Mutta menee vähän OT:ksi....:)
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
LOPPUTULOKSET - FTT I 2006 Kuusankoski
« Vastaus #35 : 31.01.06 - klo: 22.54 »
Kuulin että oli ollut "vähän" truoblea kisoissa.
 
Toivottavasti ei ollut kisapaikalla kovia otteita otettu esille. :wink:

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
LOPPUTULOKSET - FTT I 2006 Kuusankoski
« Vastaus #36 : 31.01.06 - klo: 23.18 »
Lainaus käyttäjältä: "Vesa"
matematiikan alkeiskurssi osa 1/X

1/1 = 100%
4/5 = 80 %
2/3 = 66,7 %
4/6 = 66,7 %
3/5 = 60 %
2/4 = 50 %
1/3 = 33 %


Turisti tiulempaakin tiukempi.

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
LOPPUTULOKSET - FTT I 2006 Kuusankoski
« Vastaus #37 : 31.01.06 - klo: 23.28 »
pysytäänpä omassa karsinassa niiden juttujen kanssa ;)
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
LOPPUTULOKSET - FTT I 2006 Kuusankoski
« Vastaus #38 : 01.02.06 - klo: 00.04 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar1"
Kuulin että oli ollut "vähän" truoblea kisoissa.
Toivottavasti ei ollut kisapaikalla kovia otteita otettu esille. :wink:
Jerzi

Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar1"
Lainaus käyttäjältä: "Vesa"
matematiikan alkeiskurssi osa 1/X
1/1 = 100%
4/5 = 80 %
2/3 = 66,7 %
4/6 = 66,7 %
3/5 = 60 %
2/4 = 50 %
1/3 = 33 %

Turisti tiulempaakin tiukempi.
Jerzi

Kyllä me Vesan kanssa sentään tiedetään mistä keskustellaan, ja mielipiteitä molempien suoraan tapaan vaihdetaan.
Sen pystyy Vesakin todistamaan varmaan.
Mitä koviin otteisiin tulee, niin paikalla olleena en tiedä mistä muusta olisi kyse, kuin mitä Vesa jo aiemmin jo kirjoittikin....
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
LOPPUTULOKSET - FTT I 2006 Kuusankoski
« Vastaus #39 : 01.02.06 - klo: 00.07 »
kyllä, asiaa.

Kovia otteita käyttäneitä kannattaa itse käydä haastattelemassa, mä en oo vielä niihin joutunu turvautumaan.  :wink:
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa petka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
LOPPUTULOKSET - FTT I 2006 Kuusankoski
« Vastaus #40 : 01.02.06 - klo: 00.08 »
Kiitokset kisajärjestäjille. Kaikinpuolin hyvät kilpailut. Erityismaininta hyvästä radasta ja makkarasopasta.

Lainaus käyttäjältä: "S.Trzaska"

Stanussa kuitenkin tuo 2/3 vaikuttaa aika rankalta, siinä vielä opetellaan ihan perusasioita auton kunnossapidon kanssa, jolloin uusilla kuskeilla ei todennäköisesti ole auto kunnossa joka alkuerään samalla varmuudella kuin virissä... Mutta stanukuskithan sen itse sanovat, että sopiiko 2/3 stanuun...


Stanussa ajettiin 2/4 systeemillä, joka sekin kyllä kauhistutti, kun tiimin kuljettaja oli määrätty hitaimpaan alkuerään, josta piti siis saada kaksi puhdasta ajoa, että finaaliin olisi asiaa. Kuski olikin hyvässä vireessä ja ajoi yhden puhtaan erän ja lopuissakin kymmenen jokkoon ja siis finaaliin.:D

Vaikea kuitenkin sanoa kumpi on tasapuolisempi, vanha vai uusi syteemi. Vanhalla systeemillä piti onnistua 3. tai 4. alkuerässä kun rata oli nopeimmillan. Vaaka kallistuu ehkä hieman uuden käytännön suuntaan.

JUPEHU

  • Vieras
LOPPUTULOKSET - FTT I 2006 Kuusankoski
« Vastaus #41 : 01.02.06 - klo: 16.35 »
Kypakin populalle kiitos mukavasta/ammattitaitoisesta viikonlopusta....tällaiseen kisaviikonlopun järjestelyyn ei kovin moni pysty...kiitos!!

+AP:n suoritus tsm:ssä...
+tasokas tsm finaali, makee nähä kun "isot pojat" oikein näyttää mallia
+oma finaali paikka...yliodotusten
+kisojen fiilis

-servo
-Mustosen Jarkon vauhti(onnea Jarkolle) :lol:
-lauantai aamun olotila
-jos majoitus oli ilmainen..niin tuli se sit kumminkin maksettua paluumatkalla yhteen valvontakameraan :twisted:

Onnea Euroopan kovimmalle jätkälle ja Mustosen Jarkolle voitoista.....


-Jupe-

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
LOPPUTULOKSET - FTT I 2006 Kuusankoski
« Vastaus #42 : 02.02.06 - klo: 11.10 »
Lainaus käyttäjältä: "VesaK"
Mitä tulee Veskun kokemuksiin, niin itse seurasin A-finaalissa kärkiautoja Teemu, Juho, Simo, Sakke, Christer, ja vähän Heuliakin. Kaikki tilanteet, joita heidän kohdallaan satuin näkemään, olivat siistejä, suorastaan herrasmiesmäisiä.

Mutta sitten oli eräs finaali, jonka ekassa erässä huomio kiinnittyi erikoisesti ajavaan autoon. Seurasin sitä ehkä puoli erää, ja koko toisen erän. Tänä aikana tämä auto teki 5(!) kanssakilpailijan kilkkausta, tyyliin, josta Vesku kirjoitti.


Vielä takaisin Veskun aloittamaan aiheeseen. Kyselin A-finaalin niistä tapahtumista, joista Vesa oli joutunut kärsimään, ja joita en itse ollut sattunut näkemään. Asioista nyt kuultuani huomaan antaneeni väärää todistusta, vaikkakin positiivista, kehuessani kärkimiesten kamppailua herrasmiesmäiseksi. Se ei sitä kaikilta osin sitten ole ollutkaan. Olen pahoillani Veskun puolesta, jos tyrehdytin hankalan mutta varmasti tarpeellisen asiakeskustelun, mitä hän oli virittelemässä.  

Nostaakseni itse kissaa takaisin pöydälle: jälleen pieni yllätys oli, että nyt kuulemieni tapahtumien törkeilijä, ja yllä itse kuvailemani ”erään toisen erän törkeilijä” sattuvat olemaan saman kiinteän tiimin jäseniä. Toivon kovasti, että kyseessä on sattuma, ja antaa tämän tiimin moraalista väärän kuvan.
Tiimi saa mielellään itse vastata, jos katsoo, että kyseessä on väärinkäsitys.  

Uskaltaako joku lisätä tähän jotakin? Jos uskaltaa, niin yritetään pystyä käsittelemään asiaa rakentavasti, eikä sorruta siltojen poltteluun.

Poissa ripa_k

  • TamUA
    • Profiili
LOPPUTULOKSET - FTT I 2006 Kuusankoski
« Vastaus #43 : 02.02.06 - klo: 13.17 »
Pahus, enpäs ollut muistanut julkasta täällä kuva- ja videoklippejä mitä tuli räiskittyä.
http://copter.threewee.com/ripak/Kuvat/KuusankoskiFT_29.1.2006/
http://copter.threewee.com/ripak/Videot/FTT06/FTT1-Kuusankoski/

Videot yhdistelty stillikameralla otetuista klipeistä, parista finaalista taisi ikävä kyllä jonkin verran puuttuakin.

Omista kisoista ei ole juuri jälkipolville kerrottavaa. :? Suosittelen kuitenkin leikkaamaan korin aikaisemmin kuin kisa-aamuna.

Kiitokset vielä Kypakille hienoista kisoista.
Risto Koskinen
Jarru on vauhdin surma

Poissa Joonas.O

  • Tiim Lahti
    • Profiili
LOPPUTULOKSET - FTT I 2006 Kuusankoski
« Vastaus #44 : 02.02.06 - klo: 13.59 »
Lainaus käyttäjältä: "JQ"
8)



Crossi on p"¤&(/&!
|Sekanen Hamsteri Racing Manager|S-Grafix|

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
LOPPUTULOKSET - FTT I 2006 Kuusankoski
« Vastaus #45 : 02.02.06 - klo: 14.28 »
Järjestelyjen puolesta kaikki meni mallikkaasti kuten Kuusankoskella on totuttu, ainoastaan tulostaulussa (sijainnissa ja selkeydessä) oli parantamisen varaa. Kuten muutama muukin on todennut virissä ajokäyttäytyminen on mennyt huonompaan suuntaan. Peräänajoja sattuu tietysti silloin tällöin tiukassa kisassa (sori pexi :cry:), mutta nykyään alkaa näkymään tahallisia päälleajoja.

Molemmista ripakin videoista näkyy pari peräänajoa joissa olen kärsivänä osapuolena. No ei siinä mitään mutta koska ajan mielestäni ihan oikeaa tiukkaa ajolinjaa ja päälleajo tapahtuu täysin ammattimaisen tehdaskuljettajan toimesta mollan päältä oikaisemalla pistää asia ****ttamaan. Toivottavasti tuomareilla on **naa jatkossa puuttua näihin ennen kuin tilanne ryöstäytyy käsistä. Ylistarossa sitten uudestaan  :wink:

Poissa Cruisaaja

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
LOPPUTULOKSET - FTT I 2006 Kuusankoski
« Vastaus #46 : 02.02.06 - klo: 15.10 »
Lainaus käyttäjältä: "Heuli"
Järjestelyjen puolesta kaikki meni mallikkaasti kuten Kuusankoskella on totuttu, ainoastaan tulostaulussa (sijainnissa ja selkeydessä) oli parantamisen varaa. Kuten muutama muukin on todennut virissä ajokäyttäytyminen on mennyt huonompaan suuntaan. Peräänajoja sattuu tietysti silloin tällöin tiukassa kisassa (sori pexi :cry:), mutta nykyään alkaa näkymään tahallisia päälleajoja.

Molemmista ripakin videoista näkyy pari peräänajoa joissa olen kärsivänä osapuolena. No ei siinä mitään mutta koska ajan mielestäni ihan oikeaa tiukkaa ajolinjaa ja päälleajo tapahtuu täysin ammattimaisen tehdaskuljettajan toimesta mollan päältä oikaisemalla pistää asia ****ttamaan. Toivottavasti tuomareilla on **naa jatkossa puuttua näihin ennen kuin tilanne ryöstäytyy käsistä. Ylistarossa sitten uudestaan  :wink:


Niimpä. Itse olin tuomaroimassa tuota virin kovinta ryhmää alkuerissä niin täytyy sanoa että siistiä ajoa oli kyllä tuolloin.

Kun taas finaaleja seurasin nostajana aitiopaikalta niin olipa ihan äksoniä riittävästi :roll:
Sponsored by own wallet

Poissa artov

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
LOPPUTULOKSET - FTT I 2006 Kuusankoski
« Vastaus #47 : 03.02.06 - klo: 16.34 »
Jollain ei tannu olla paras päivä lauantaina :mrgreen:  Tais vähän jännittää...

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC