Hhmm...... totani voihan p*ska. Joo meinasimpa sitten lähteä tuossa ajamaan tauon jälkeen, ja arvatkaapas mitä. Kuulu rahinaa, kun työntää autoa eteenpäin. Ajattelin, että no siellä varmaan on slipperin välissä jotain. Vaan eipääs ollut, ja pahin alkoi jo kolkuttaa. Pyöräytin moottoria, ja no huonosti, rahisten ja takkuillen pyöri, ja jotakin ruostevettä oli joskus valunutkin ulos, päätellen kuivuneista ruostevesi läikistä. Etulaakeri p*skana. Vuoden takuuhan tässä Nosramin moottorissa on, mutta mutta......!!! Mutta jotenkin sellaien tunne, että vaikka tuossa se vuoden takuu on, se ei kata kuluvia osia (mm. moottori?). Hankittu nämä on jossakin heinäkuun pakeilla. Pitäisikö moottori kuivata aina ajon jälkeen? Siis irrottaa paikoiltaan pois? Leikkailee tuo kone väliin kiinni, kun kokeilin pikkasen, miten pyörii sähköllä. En tiedä, menikö nyt ihan oikealle alueelle, mutta liittyyhän tämä talvella ajamiseen, ennen talvea motti oli täydessä iskussa. Kuitti on tallessa, jos soittaa tai laittaa e-mailia Hobbylinnalle?