0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Myydään rc-auto "plaa plaa plaa"
Aihe: Myyty!Myyty, voi poistaa!
Aihe: *Myyty* Myydään rc-auto*Myyty, voi poistaa*Myydään rc-auto "plaa plaa plaa"
Ei .
tuli sellanen mieleen kun katsoin yhtä myytyvää ilmotusta ja siinä oli huuhaanetin linkki et onko toi jotain mainoskikkailua vai mitä , mut ärsyttää tollanen et jos haluut ostaa niin käyppä huutamassa jos kiinnostaa , pkl
Mitäs vikaa siinä on jos otsikossa ja ilmotuksessa selvästi sanotaan että MYYTY?
Lainaus käyttäjältä: "pylvis"tuli sellanen mieleen kun katsoin yhtä myytyvää ilmotusta ja siinä oli huuhaanetin linkki et onko toi jotain mainoskikkailua vai mitä , mut ärsyttää tollanen et jos haluut ostaa niin käyppä huutamassa jos kiinnostaa , pkl No miksei huuto.netin linkkejä?En mä ainakaan vältämättä halua mailia tai foorumin viesti kansiotatäyteen 200euron tarjouksia jos kyseessä on 400e tavara, niinkuviimeks kävi. En ainakaan enää myy täälä mitään ilman selväähintapyyntöä.
Ei siitä oo mitään haittaa jos on huuto.netti ilmotuksiin linkkejäja jos se sua haittaa niin jätä ne kattomatta.Ps. Oikeinkirjoituksesta on ollu vielä useammin juttua jamainitaan myös foorumin säännöissä, eli jos keskityttäispahimpaan hätään siihen
Mua on huijattu, tossa oli neljä eroavaisuutta, iskarit, takahubit, iskarintuet ja titaaniosat, oli tossa jotai pro specin osiakin, mä en tiennyt sitä...