Kirjoittaja Aihe: Monsterit jää krossarien jalkoihin?  (Luettu 7968 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Monsterit jää krossarien jalkoihin?
« : 19.03.06 - klo: 18.21 »
Jatketaan vänkäystä täälä jos jollain jäi vielä hampaankoloon!

Sain näköjään Revo topikissa yllättävän vänkäyksen aikaan
harmittomalla huomautuksella :shock:

Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
JK Nitro... huvittavaa linkittää tuo sivu kun ei siellä ole muita kuin näitä monsuharrastelijoita.

Katsokaa viimekesän tokasta kisasta osallistujalista ja verratkaa sitä krossikuskejen listaan... oho...


Tämä vois johtua siitä mistä oli jo ennen viimekisoja puhe, että jotkut
hiljaa sivusta seuraavat ei viitti tulla kun luulevat M8 kuskien "jyräävän"
muut (+säälivät autoansa, luulevat ettei vakiolla pärjää ym.) :roll:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Monsterit jää krossarien jalkoihin?
« Vastaus #1 : 19.03.06 - klo: 18.26 »
"Minä en piä niitä jätkiä oikkein minnään" :mrgreen:
Njoo...ainahan ne on ovat mukana, kuin peräpukama.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Monsterit jää krossarien jalkoihin?
« Vastaus #2 : 19.03.06 - klo: 18.30 »
Ei ne mua haittaa, kun 90% ainaki ajaa laina autoilla, nii ei ne sen
paremmin hanskassa pysy, mutta jotkut alottelijat voi "masentua" :roll:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Monsterit jää krossarien jalkoihin?
« Vastaus #3 : 19.03.06 - klo: 18.33 »
Kuten minä.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Monsterit jää krossarien jalkoihin?
« Vastaus #4 : 19.03.06 - klo: 18.41 »
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"
Ei ne mua haittaa, kun 90% ainaki ajaa laina autoilla, nii ei ne sen
paremmin hanskassa pysy, mutta jotkut alottelijat voi "masentua" :roll:


 :lol:  :lol:
Toiveajattelua...  :mrgreen:

No mutta ikävää on jos ei alottelijat uskalla/kehtaa tulla ajamaan siinä pelossa ettei pärjää tai jotain vastaavaa.
Näin ei kannata ajatella missään nimessä vaan heti rohkeesti mukaan.

Siellä sitä oppii reilusti paremmaksi varsinkin jos menee ottamaan "pro" kuskeista oppia.

Poissa JK Nitro

  • Veteraani
    • Profiili
Monsterit jää krossarien jalkoihin?
« Vastaus #5 : 19.03.06 - klo: 19.36 »
Pitäähän sitä vähän ei-rakentavaakin keskustelua ylläpitää...

Kuis nii toiveajattelua? Mulla on iso nippu tulosliuskoja viimekisoista ja ei ne Hoke sun osalta kauheen ruususilta näytä, tarttis reenata monsullakin, vaikka sanonta sanoo "lahjattomat reenaa", mut sit kai krossiradat on täynnä lahjattomia. :lol:

Oma treeni on tähän mennessä sisältänyt 2 kertaa n. tunnin sessio Jyrkkälässä ja parin tunnin sessio Ulvilassa, ennen viime kisoja siis. Notta ei voi sanoa, et on reenattu urakalla omalla autolla, tosin tunnen autoni oikut paremmin noin yleensä.
Arrow Shark - Flying Dragon/Quickdraw, pojalla LiPotettu/harjaton Traxxas Stampede XL-5 ja NQD Speedstorm

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Monsterit jää krossarien jalkoihin?
« Vastaus #6 : 19.03.06 - klo: 19.46 »
Jahas... Kun kerta henkilökohraisuuksiin mennään niin selvä.

Ensinnäkin katselet sitten tuloslistoista kierrosajat...
Ja otat selville miksi en finaalissa kierrostakaan ajanut tai miksi homma meni niinkuin meni.

Jokainen joka oli talvikisoissa näki varmasti että mulle täysin tuntematon auto eteni radalla niin kovaa että ainoastaan yksi kuski pääsi krossarilla hieman nopeempaan kierrosaikaan.

Ja katsoppas muuten samalla monesko Ari oli...
Ajoi hajonneella autolla kummasti palkintokorokkeelle.
Auosta oli tukivarsi poikki ja se vänkäsi kokoajan kaikkialle.

No mutta mitäs näitä kaivelemaan.
Mikäli kisoihin kesällä ennätän ja minulle auto tarjoutuu lainaan niin tervetuloa haastamaan.
Toivottavasti annat edes nätisti latua kun kierroksella ohitan...   :P

Poissa Tuure

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Monsterit jää krossarien jalkoihin?
« Vastaus #7 : 19.03.06 - klo: 19.59 »

Poissa JK Power

  • Veteraani
    • Profiili
Monsterit jää krossarien jalkoihin?
« Vastaus #8 : 19.03.06 - klo: 20.00 »
Taitaa ensi kauden kisoista tulla mielenkiintoisia.   8)

Pikkuveli ja Hoke kun rupeaa ottaa mittaa toisistaan...   :mrgreen:
What the Hell! Who put that rock there!

Poissa JK Nitro

  • Veteraani
    • Profiili
Monsterit jää krossarien jalkoihin?
« Vastaus #9 : 19.03.06 - klo: 20.03 »
No joo, henkilököhtaisuutta tai ei, kuin vaan, alan kollegana näen sinut kuin Juuzmonkin, tai kenet vaan, kokemustasolla ei ole minusta väliä , jos urheilumieltä on.

Jos tilanne on se, että nopeempi olet, tottakai tilaa annetaan, ollaanhan tässä kuitenkin herrasmies seurassa, eikö vaan  :D  .

Haasteita saa nakella vaikka päivät pitkällään ja kaikkiin yritetään vastata parhaalla osaamisella. Vaikken itseäni osaajaksi sanoisikaan, mutta tunnen autoni, se on varmaa.

Tällä hetkellä en tiedä onko auto yhtään nopeammassa kunnossa kuin viime kesänä, mutta luotettavammassa kyllä, joten toivon mukaan keskeytyksiä ei tulisi, mutta ikinä ei voi sanoa mitään varmaksi, välinelajihan tämäkin vain on ja välineillä on tapana joskus poikia.

Aika paha toi kuva  :lol:  :mrgreen:  , ihan tajuton.
Arrow Shark - Flying Dragon/Quickdraw, pojalla LiPotettu/harjaton Traxxas Stampede XL-5 ja NQD Speedstorm

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Monsterit jää krossarien jalkoihin?
« Vastaus #10 : 19.03.06 - klo: 20.10 »
:lol:  :lol:  :lol:

No kuva tosiaan kuvaa hyvin tätä topikkia...

Mutta so?

Eipä oo ollu tänään muutakaan tekemistä niin leikitään teidän kanssa nyt sitten.

Poissa JK Nitro

  • Veteraani
    • Profiili
Monsterit jää krossarien jalkoihin?
« Vastaus #11 : 19.03.06 - klo: 20.17 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"
Ei ne mua haittaa, kun 90% ainaki ajaa laina autoilla, nii ei ne sen
paremmin hanskassa pysy, mutta jotkut alottelijat voi "masentua" :roll:


 :lol:  :lol:
Toiveajattelua...  :mrgreen:


Niin täytyy selventää, nottei tuu pahaa verta ilmoille...

Meinasin tolla kommentilla, notta kun ei tunne autoansa, kun se lainassa kerran on, niin sellaisia pikkuoikkuja jotka katkaisee kisan, ei osaa ennustaa ja sekin on osa prokuskin ominaisuuksista, oli kyseessä M8 tai monsu, kyllähän sää sen tiedät itekkin sanomatta.

Se nyt oli niin naseva paikka vääntää veistä haavassa, kun totesit "Toiveajattelua", kun näyttöä ei ole monsterilla. Mikään synti ei ole katsoa tuloslistoista, miten joku on pärjännyt. Voidaan sitä spekuloida, että velipoika olisi ollut ykköspaikalla, jos ei olisi finaalissa kone sammunut vissiin 8 kertaa. Mutta se on osa tätä hienoa lajia, pitää tuntea autonsa ja koneensa, ja veljellä on metrejä tolla koneella sen verran vähän, ettei mitenkään varmasta ajosta voinut puhua.

Leikitään vaan, jossittelusta puhumattakaan,mikäs siinä. Hyvässä mielessä tosin, mukavaksi hepuksi muistaisin sinutkin Hoke, vaikkei taidettu pahemmin puhella viime kisoissa.

Se on positiivista ajattelua, että meidänhän ei tarvitse olla yhtä mieltä asioista, vai mitä Hoke, siinä me varmasti ollaan yhtä mieltä.  :D
Arrow Shark - Flying Dragon/Quickdraw, pojalla LiPotettu/harjaton Traxxas Stampede XL-5 ja NQD Speedstorm

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Monsterit jää krossarien jalkoihin?
« Vastaus #12 : 19.03.06 - klo: 20.29 »
Jep...

Minähän en täällä ole sekuntiakaan ollut tosissani vaan ainoastaan hauskaapitämässä...

Eli rento on meininki.

Kun nyt vielä jossitellaan niin jatketaan...
Eli mulla meni kone totaalisen loppuun monsukisoissa, joten kone ei käynnistynyt vaikka kuinka sahasi... Puristuksista ei ollut tietoakaan jne.
Se vaan yksinkertasesti tuli tiensä päähän.

Silti finaaliin vaikka yhtäkään erää en maaliin päässyt.

Semeissäkin jäi ajo kahtee katkenneeseen vetarin tappiin kun oli jäljellä 3 minuuttia... Silti finaaliin  :P  :lol:

Ainoastaan yksi hotti pääs nopeemman ratakierroksen kuin minä totaalisen tuntemattomalla monsterilla.

No mitä tuli talvikisoihin niin kuten jo mainitsin niin kummasti ei kukaan pysyny perässä vaikka ajoinkin aivan tuntemattomalla pelilla ekaa kertaa.
 :P  :P

Mutta tosiaan... Jos vaan mehdollisuus mulla on niin tuun monsukisoihin nöyryyttämään teidät kaikki.
Tärkeintä ei ole voitto vaan vastustajan täydellinen nöyryyttäminen.  :mrgreen:

Ja sitäpaitsi mulla on isompi virtuaalikikkeli ku teijän isillä yhteensä.

Okei okei... Nyt ei jaksa taas enempää vitsailla.
Joku voi pian ottaa tosissaan.

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Monsterit jää krossarien jalkoihin?
« Vastaus #13 : 19.03.06 - klo: 20.44 »
Anteeksi vain mutta...  :mrgreen:  :mrgreen:  :lol:  :lol:

Poissa JK Nitro

  • Veteraani
    • Profiili
Monsterit jää krossarien jalkoihin?
« Vastaus #14 : 19.03.06 - klo: 20.58 »
Hyvä, että aannoit breeffin tapahtuneista, mää jo ajattelin, et sää ajoit vaan varikolle, kun ei enää huvittanut kulutella turhaan gasoa  :D .

Mun breeffi on, että ekassa erässä etukardaani poikki ekalla kierroksella, menin pilttuuseen, tokassa erässä muistaakseni ensimmäinen tai toinen, kolmannessa erässä vetostartin naru poikki, en startannut ollenkaan, nousuerässä takavetari poikki 8/14 kierroksella, silti etuvetoisella autolla toisena maaliin vain kierroksella perässä erän voittajaa, semifinaalissa vastarin akku hyytyi 8/15 kierroksella ja vaihdoin sen lennossa, silti neljäntenä maaliin 5 kierrosta Parjasen Hotille ja 3 kierrosta Ari Heinoselle hävinneenä ja finaalissa kaikki toimi, eikä tullut pahoja kämmejä, toinen sija stanuissa, kierroksella RPH:lle hävinneenä.

Huonoa tuuria oli munkin etenemisessä, nottet pääse sanomaan, että oli helppoa. Tosin täytyy myöntää, että oli hyvääkin onnea matkassa, maalissa oli primerpumppu halki, motorplaten ruuvit löysällä, toinenkin takavetari kiero ja nousuissa vaihdetun akun johto melkein poikki, oli jäänyt radiokotelon kannen väliin sitä kovassa tohinassa vaihtaessa. Oli vissiin säkillinen jäniksen käpäliä mukana  :mrgreen: .
Arrow Shark - Flying Dragon/Quickdraw, pojalla LiPotettu/harjaton Traxxas Stampede XL-5 ja NQD Speedstorm

Poissa kaide

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://Kaide.gfoto.com
Monsterit jää krossarien jalkoihin?
« Vastaus #15 : 19.03.06 - klo: 21.16 »
mut kaikillahan siellä oli ongelmia ite ajoin 2 vetosella revolla joka löi tasauspyörästön täysin lukkoon muutaman kierroksen välein (kiitos nostajien jotka murjoi vian aina pois) kokonais kisassa viides.. ja täksi kesäksi on oma hellfire..

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Monsterit jää krossarien jalkoihin?
« Vastaus #16 : 19.03.06 - klo: 22.49 »
Lainaus käyttäjältä: "JK Nitro"
Kuis nii toiveajattelua? Mulla on iso nippu tulosliuskoja viimekisoista ja ei ne Hoke sun osalta kauheen ruususilta näytä, tarttis reenata monsullakin, vaikka sanonta sanoo "lahjattomat reenaa", mut sit kai krossiradat on täynnä lahjattomia. :lol:

Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Ensinnäkin katselet sitten tuloslistoista kierrosajat... Ja otat selville miksi en finaalissa
kierrostakaan ajanut tai miksi homma meni niinkuin meni.

Kyllä Hoke tais ajaa monsujen parhaimman kierrosajan, mutta ongelmana
oli LAINA-AUTON ihan väärät säädöt josta johtuen auto ei kestäny (huom.
ei hajonnu kolhujen takia!) ja kone joka jäi "sairaslomalle" ennen finaalia
(nykyään sama kone on voimissaan ja terästetty remmiahtimella :shock: )

Kyllähän noi monsut on helpoimmasta päästä ajettavuudeltaan radalla ja
jos joku väittää että krossari on helpompi niin sitte mä olisin varmaan
krossikisoissa finaalissa melki joka kerta (suomessa).

Mekkarikin sai testata mun omaa viimeks ulvilassa ja hyvin se mielestäni
sillä kaahas ja kehui helpoksi ajettavaksi. Otetaan vielä huomioon että
kyseinen kaveri ei oo tainnu ikinä ajaa muilla kuin 1/10 sähkö tuoringilla
ja 2wd krossarilla + 1/12 ovikiilalla!
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Mika R

  • Vieras
Monsterit jää krossarien jalkoihin?
« Vastaus #17 : 20.03.06 - klo: 09.11 »
Lainaus
Kyllähän noi monsut on helpoimmasta päästä ajettavuudeltaan radalla ja jos joku väittää että krossari on helpompi niin sitte mä olisin varmaan krossikisoissa finaalissa melki joka kerta (suomessa).


Ehkä ei kannata puhua finaalipaikasta jos ei ole koskaan kisoissa
ajanut; on nimittäin pikkasen kovempi taso ja pitää mennä kuitenkin aika putkeen jos meinaa sijoittua kymmenen parhaan joukkoon 50-60 kilpailijasta. Jos se olisikin aina vain ajamisesta kiinni mutta se on vai osa kokonaisuutta.

Poissa moukari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Racers Group Finland
Monsterit jää krossarien jalkoihin?
« Vastaus #18 : 20.03.06 - klo: 12.46 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Jep...


No mitä tuli talvikisoihin niin kuten jo mainitsin niin kummasti ei kukaan pysyny perässä vaikka ajoinkin aivan tuntemattomalla pelilla ekaa kertaa.
 :P  :P






Et kyllä nemesistä päässy karkuun ja ei se perässä pysyminenkään niin helpolta näyttäny  :mrgreen:  :mrgreen:  Mut joo tää oli vaan huomautus ei herneitä joka kerta ku oltiin radalla samaan aikaan ni kyllä siel ajettii peräkkäin niin kauan että saatiin toinen herpaantuu hirveellä suun soitolla vai mitä?
Racers Group Finland
  -Panolin 2T öljyt-

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Monsterit jää krossarien jalkoihin?
« Vastaus #19 : 20.03.06 - klo: 16.36 »
:mrgreen:  :mrgreen:

no näinhän se meni.

Vaikkakin ajoit koko talven kyseiselle radalle setuppia haetulla järkyttävän kokosella mörssärillä  :P

Silti mulla oli nopein monsuilla ajettu läppi, ja toisiksnopein jos krossarit lasketaan mukaan.

Ja jälleen ventovieraalla autolla.  :P

Thihii...

Poissa moukari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Racers Group Finland
Monsterit jää krossarien jalkoihin?
« Vastaus #20 : 20.03.06 - klo: 17.56 »
heh olihan sitä setuppia haettu sen verran et oli poistettu yks pari etuiskareita ;) Monta vakio palikkaa revossa muute oli koska ite ajoin lähes pakasta vedetyllä RTR:llä   :mrgreen:  :mrgreen:  
no joo oli vaan huomautus.. Miten voit erotella läpit muute siit ponderi listasta? heh taitaa olla mahdotonta ainaki mun ekan erän läpit jos saat jostain ni kerro mulleki ihmeessä ku sitä johdin monella kierroksella  :)
Racers Group Finland
  -Panolin 2T öljyt-

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Monsterit jää krossarien jalkoihin?
« Vastaus #21 : 20.03.06 - klo: 20.22 »
Lainaus käyttäjältä: "4Chassis"
Lainaus
Kyllähän noi monsut on helpoimmasta päästä ajettavuudeltaan radalla ja jos joku väittää että krossari on helpompi niin sitte mä olisin varmaan krossikisoissa finaalissa melki joka kerta (suomessa).


Ehkä ei kannata puhua finaalipaikasta jos ei ole koskaan kisoissa
ajanut; on nimittäin pikkasen kovempi taso ja pitää mennä kuitenkin aika putkeen jos meinaa sijoittua kymmenen parhaan joukkoon 50-60 kilpailijasta. Jos se olisikin aina vain ajamisesta kiinni mutta se on vai osa kokonaisuutta.

Ajoin takaa sitä että, JOS SE OLIS helpompi ajaa niin vois viheltäen päästellä finaaliin.
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Monsterit jää krossarien jalkoihin?
« Vastaus #22 : 20.03.06 - klo: 21.40 »
Minusta tuntuu pojat että minulla oli se nopein läppi koko kiskoissa sen verran liikkui minun ikivanha muugeni nimittäin.
Jerzi

Minun äiti tekee teidän äidin leivät :mrgreen:
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Monsterit jää krossarien jalkoihin?
« Vastaus #23 : 20.03.06 - klo: 21.56 »
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"

Ajoin takaa sitä että, JOS SE OLIS helpompi ajaa niin vois viheltäen päästellä finaaliin.

Allright, no tais mennä multa vähän ohi tuo. Tietyssä mielessä crossari lienee helpompi kun se kulkee crossiradalla kuin kiskoilla parhaimmilaan hyvin säädettynä ja hyvillä renkailla eikä hypi ees taas ja bouncaa niinku monsu mutta se vauhti millä ajetaan tekee tietysti vaikeusastetta lisää. Mutta eiköhän tämä riitä tästä.

Poissa kaide

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://Kaide.gfoto.com
Monsterit jää krossarien jalkoihin?
« Vastaus #24 : 20.03.06 - klo: 22.09 »
Ite ootte kaikki homoja :mrgreen:

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Monsterit jää krossarien jalkoihin?
« Vastaus #25 : 20.03.06 - klo: 22.10 »
Lainaus käyttäjältä: "kaide"
Ite ootte kaikki homoja :mrgreen:

Siitä puhe mistä puute :lol:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa kaide

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://Kaide.gfoto.com
Monsterit jää krossarien jalkoihin?
« Vastaus #26 : 20.03.06 - klo: 22.17 »
tää on ihan naurettavaa pelleilyä... :mrgreen:  pikku pippelin pönkitystä pikku pikku autojen mailmassa...

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Monsterit jää krossarien jalkoihin?
« Vastaus #27 : 20.03.06 - klo: 22.20 »
:mrgreen:

Totta... Hyvinkin naurettavaa...

Mulle riitti jo hauskanpito hetkisitten...

Nähdään  8)

Poissa Bagi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://adf.ly/46GqR
Monsterit jää krossarien jalkoihin?
« Vastaus #28 : 20.03.06 - klo: 22.23 »
eikös se riipu ihan kuljettajasta jääkö monsu krossarin jalkoihin  

Ei hoke kyllä pahemmin jalkoihin revolla tainut jäädä
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

Mika R

  • Vieras
Monsterit jää krossarien jalkoihin?
« Vastaus #29 : 21.03.06 - klo: 07.33 »
Ei jää juu, ainakaan lumella, sekin on nyt nyt nähty