Kirjoittaja Aihe: Pääkaupunkiseudun RC-seuroja joissa polttis-touringharrast.  (Luettu 1321 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kurzi

  • Tulokas
    • Profiili
Minuun iski tässä pieni (itseasiassa aika iso) polttiskipinä. Veljelläni oli joskus muinoin touring-polttis (aikaa jolloin niissä ei ollut edes jousitusta). Ajelin sillä silloin tällöin. Nyt olen lueskellut juttujanne näistä ja olen jo koukussa.

Kysymykseni koskee pääkaupunkiseudun rc-seuroja. Minua kiinnostaa nimenomaan polttis-touring. Onko näiden harrastajia tämän alueen seuroissa ja kuinka paljon?

Olen ajatellut ostaa kesäksi pelin, joten ajattelin että aluksi kannattaa hieman pikkusen seurata sivusta ennenkuin ryntää suinpäin kauppaan. Kuinka aktiivista toiminta on (todennäköisesti aika hiljasta näin talvella), mutta minua tässä vaiheessa kiinnostaa kokemukset eri automalleista (nimenomaan polttis-touring) ja rakentelu&säätäminen. Tätä kokemusta ajattelin seuroista lähteä hakemaan.

Tämän jälkeen olisi edessä auton osto, mutta ajattelin tehdä sen vasta sitten kesän kynnyksellä. Eli toivon lähinnä vastauksia tuohon seura-asiaan, eikä niinkään polttiksen hankintaan. Tietenkin kaikki muukin harrastuksen aloittamiseen liittyvä keskustelu on tervetullutta.
***
Kyllä se tästä lähtee... //Kurzi

Poissa Toni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Pääkaupunkiseudun RC-seuroja joissa polttis-touringharrast.
« Vastaus #1 : 05.01.03 - klo: 23.04 »
Tattarisuon rata ei ole vaun rata, vaan HELSINGIN KAUPUNGIN.
SC10 4x4