Kirjoittaja Aihe: KILPAILUKUTSU M-8 SM osa 2 Ulvila 8.7 / Tulokset  (Luettu 10025 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa solar4

  • RSRCA
    • Profiili
KILPAILUKUTSU M-8 SM osa 2 Ulvila 8.7 / Tulokset
« Vastaus #30 : 10.07.06 - klo: 00.28 »
..mutta missä on Paavo?  :shock:  

Kiitokset Ulvilan porukalle tosiaan, homma toimi erinomaisesti. Itse mekkasin loppuvuoden tarpeiksi, mutta oma moka se. Voisi opetella mekkaamaan kotona ettei kisoissa tartte.. Joko jo seuraavissa kisoissa pääsis ajamalla maaliin  :roll:
Little to win, nothing to lose
SD/GT

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
KILPAILUKUTSU M-8 SM osa 2 Ulvila 8.7 / Tulokset
« Vastaus #31 : 10.07.06 - klo: 01.06 »
Lainaus käyttäjältä: "solar4"
..mutta missä on Paavo?  :shock:  

Kiitokset Ulvilan porukalle tosiaan, homma toimi erinomaisesti. Itse mekkasin loppuvuoden tarpeiksi, mutta oma moka se. Voisi opetella mekkaamaan kotona ettei kisoissa tartte.. Joko jo seuraavissa kisoissa pääsis ajamalla maaliin  :roll:
Eikö pave rantaleijonaa näkyny?  :shock: Eihänä ne kisat sit mistään ollu kotosin  :mrgreen:
RB,the power of champions.

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
KILPAILUKUTSU M-8 SM osa 2 Ulvila 8.7 / Tulokset
« Vastaus #32 : 10.07.06 - klo: 07.49 »
Kiitosta vaan Harvoselle ja kumppaneille...    ...ja kun kuuluttamassa on kilpakuski on kuulutukset ensiluokkaisia Tonylle 10+

Asiasta toiseen...

En tiedä mitä autolleni tapahtui 1/4A nousufinaalin kärkipaikalta mutta motti sammuin aivan käsittämättömästi ja ilman mitään syytä noston yhteydessä.

Finaalia seuratessa samainen järjestävän organisaation vapaaehtoisnostaja sammutti erään finaalistin auton nostaessaan sitä radalle. Tämä kaveri ei missään nimessä tehnyt sitä tahallaan hän oli vain ehkä hieman turhankin huolellinen nostotehtävässään.

Omalta kohdaltani voin väin jäädä arpomaan oliko motissa vika vai olisiko mahdollisesti nostajan hanska käynyt vauhtipyörässä...    ...loppupeleissä kuitenkin itse olin autoni pulaan ajanut ja nostoapua tarvittiin :roll: ...   ...elämä on...

No ainakin saatiin pupuja taas bingoon...   Bling bling...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa Tuukka

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KILPAILUKUTSU M-8 SM osa 2 Ulvila 8.7 / Tulokset
« Vastaus #33 : 10.07.06 - klo: 09.42 »
"AfterUlvilat" täytyy kertoa.

Oma kisatarina oikeastaa alkaa jo perjantailta Lavangosta. Hinkattiin kahdella autolla säätöjä kuntoon. Monta säätöä tehtiin, mm kolmet erilaiset iskarikierrokset olin tehnyt kokeiltavaksi.

Alkuerät menivät hyvin sijoituksilla 4 -8-4, josta yhteistuloksena hämmästyttävä 2 sija. Auto selvästi oli yksi parhaiten käyttäytyvistä, mutta vieläkin hieman puskeva... Lavankoon.

Semi meni kuten aina meillä menee. Kone sammui ekan tankkauksen jälkeen! Mutta tällä kertaa auton perusvauhti riitti finaalipaikkaan tuollakin tapahtumalla.

Finaalissa sitten "paketti hajosi". Startista myöhästyttiin tulpan hajoamisen takia ja siksi, että joku vei pakista tulpan avaimen (ostos Nikolta aamulla). Sitä etsiessä ja sitten naapurin avaimen lainassa meni ratkaisevat 30 sekunttia ajoaikaa hukkaan. No sitten kuski päätti kokeilla kumpi kestää paremmin Hobao vai radan varikon tolppa. Tolppa voitti. Alatukivarsi repesi. Sitä korjattaessa meni sitten mahdollisuudet sijoituksiin. Loppu puolituntia rentoa ajelua, joka on vaikeaa, kun "nopeammat" tuli peräedellä vastaan. Penaltti sieltä tuli varmaan aiheesta.  Lopuksi meni kytkinkellosta hampaat paria läppiä ennen maalia.

Junnukakkospytyn kanssa hyvillä mielin kotiin finaalista huolimatta.

Tulpan avaimen saa palauttaa! Siellä oli finaalissa 9 muuta autokuntaa, tarkistakaa romppeenne. Toinenkin tulpanavaimemme oli poistunut pakista? Se tai sen kaltainen löytyi varikon ylähyllyltä kisan jälkeen.

Kiitokset järjestäjille ja onnittelut voittajille. Kuulutuksista ansaitsevat erityismaininnan. Toinen erityishuomio vielä Ulvilan naaraille, harmi vain että olivat paarmoja! Sekä rauha Kyyröjen teltalle, se pääsi telttojen taivaaseen, johon se niin ahnaasti pyrki.

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KILPAILUKUTSU M-8 SM osa 2 Ulvila 8.7 / Tulokset
« Vastaus #34 : 10.07.06 - klo: 12.34 »
Ensimmäinen visiitti Ulvilaan ja radan profiili oli kyllä hyvä, kuten ennakkoon olin huhua kuullu.

+Häddis, "ne kiittää jotka ei sammuta", ym. ruiskuttelut
+iltauinti mökillä kisan jälkeen
+kisajärjestelyt. kuulutukset etc.

+/- arska

-minä, laiskuus, auton setuppi ja asenne :)
-finaalikeskeytykset (Tiim Lintula ja Jerry)
-tän kannettavan näppis
-pöly
(+en sentään hävinny VP:lle, -hävisin Vixmalle)

TOU
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.