Dodiih, oma rojektini oli kopterikuumeen johdosta hieman jäähyllä.
Kerkesin rauhassa miettimään mitä revoon laitan.
http://jesi.5cyl.net/RC/e-revo/080307_kasaus/Osat jäi syksyltä kaappiin lojumaan, kun purin autosta gorillamaxxin G2R rungon pois.
Sain kaverilta revon lainaan, oli helppoa ynnäillä ruuvilootasta että mikä kuuluu minnekkin.
Hieman päätä raavitutti se että etu bulkheadiin piti G2Rän takia porata reikä läpi ja nyt orgis rungolla siinä piti olla kierre, mutta perinteinen ruokasooda&pikaliima pelasti =)
Autosta tulee puhdas crawleri, tavoitteena on 3-5kmh huippunopeus kaasupohjassa...
Asensin diffeihin jo kemppilukot, kaapista löyty emmeet että pysty autoon asentamaan tuplapyörät, ruuvasin nekin paikalleen niin näkee miltä näyttää ;)
Moottoreina tulen käyttämään Integy Lathe moottoreita, nämä ovat hyvin hitaita pyörimään, siten saavutetaan hyvä ajoaika ja vääntö.
Esimerkkejä:
NEW INTEGY 45T single Lathe motor -- 9325 Rpm's and .66 Amps
NEW INTEGY 55T single Lathe motor -- 8450 Rpm's and .62 Amps
NEW INTEGY 65T single Lathe motor -- 6400 Rpm's and .43 Amps
Used TRAXXAS Stinger 20t single -- 18500 Rpm's and 1.94 Amps
Used TITAN 550 -- 13400 Rpm's and 1.68 Amps
Mittaukset oli tehty 7.2v jännitteellä, tuo titan 550 kone on e-maxxin vakio, toki emaxxissa sitä ajetaan 14.8v jännitteellä.
55T koneesta alotan nopeus ja amppeeritestit, jos tulokset ovat hyviä, tilaan toisen kaveriksi.
Noparina käytän luultavasti yhtä halpisnoparia tai mamba maxia.
Jenkkifoorumilta lueskelin että tuolla koneella ja 3800mah akulla oli saavutettu kahden tunnin ajoaika.........
Kaapista löytyy myös toinenkin revo, siitäkin tehdään sähkökäyttöinen crawleri pojalle.
Vartoilen että G3R julkaistaan, jos se miellyttää silmää, tilaan semmoisen ja pojalle jää tuo vakirungosta sorvattu versio ajoon.