Kirjoittaja Aihe: Off-topicointia  (Luettu 7937 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Off-topicointia
« Vastaus #30 : 02.08.06 - klo: 23.20 »
pöllö=pölhö vaikkakin pöllöä on pidetty viisauden symbolina :wink:  :lol:

Pöllö saattaa olla joko lintu tai tyhmä ihminen :mrgreen:

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Off-topicointia
« Vastaus #31 : 02.08.06 - klo: 23.33 »
Pöllö on viisas linnun tasolla, mutta eihän se ihmiselle riitä mihkää..
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa SlidSlide

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rc Formula OffRoad Finland
Off-topicointia
« Vastaus #32 : 03.08.06 - klo: 00.34 »
Kuin tuuli lehtiä kuljettaa, niin varoen asioita ilmaista saa.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Off-topicointia
« Vastaus #33 : 03.08.06 - klo: 01.41 »
HAH... ai menit ihan ylläpitjän kirjotuksetkin muokkaamaan pois.

Ja aika mielenkiintonen allekirjotus.

No siihen puututaan varmasti myös heti kun se huomataan.

Poissa Attee

  • Jäsen
    • Profiili
Off-topicointia
« Vastaus #34 : 03.08.06 - klo: 01.46 »
Hoke:
Jeejee, käyn teharissa Penikka nimellä ;D

Slid:
Aika hauska sun allekirjotus  :twisted:

EN KERJÄÄ LIPPUJA BANJOSAARILLE :)

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Off-topicointia
« Vastaus #35 : 03.08.06 - klo: 01.58 »
Tähän ei voi vastata muuta kuin WTF????

Poissa SlidSlide

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rc Formula OffRoad Finland
Off-topicointia
« Vastaus #36 : 03.08.06 - klo: 08.37 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Ja aika mielenkiintonen allekirjotus.

No siihen puututaan varmasti myös heti kun se huomataan.


***Toivottavasti myös privaviesteihisi puututaan. Hyvin ärsyttävää tulla sivustolle lukemaan privaivestejä SINULTA jossa nyyhkytät monesta asiasta. Ei vois vähempää kiinnostaa ne viestit. Haluan kuitenkin  keskustella myös kaverien kanssa ja myös kauppaasioista privassa, joten voisit samantien lopettaa häiriöviestisi. Et osaa lopettaa vaikka minä olen lopettanut ajat sitten. Aina tunget johonkin viestiin jatkamaan.

Hieman vaikeas sanoa foorumin perusteella, mutta kirjoituksista voi päätellä että olet häiriintynyt ihminen. Lääkitys voisi olla masennuslääkkeitä ja varaa aika psykiatrille. Minä sentään tiedän hieman näistä asioista ja voin sanoa etten kokemuksella. Sinulta varmasti löytyy jos siitäkin 13v kokemus. Eipä ole parannuskeinot auttaneet tähän asti.***

***= lainauksen kommentointi

Tästä lähtee uusi viesti. Käytin muokkaustoimintoa kun kerran sellanen on kehitelty. En metsästä viestejä kuten eräät, jotka eivät osaa muokata...

EDIT:

Koska en halua kuitenkaan ola jatkava osapuoli, ehdotan sovintoa. Joko suostut tai et. On asioita vaan jota en ymmrrää käytöksessäsi. Ne nyt ovat merkityksettömiä rauhan kannalta, mutta olisi silti hauska saada perustelut sille, miksi suutuit ilmanputsarijutusta niin rajusti. Jos kerran luulit alunperin että ilkuin siinä ja älysit vasta sitten että aikomukseni ei ollut sinen päinkään, halusit jatkaa solvaamista ettet menetä kasvojasi. Oli miten oli, minä varmasti menetän viimeistään tässä rauhaa tehdessä, mutta eipä siinä mitään. Tärkeintä on että rauha saataisiin ylle. Poistan allekirjoituksen sitten kun nään, että lupaat olla lähettelemättä viestejä.

Ja kuten eräs foorumilainen tuli privamaan minusta, olen kuulemma foorumin pelle. Jokasella on oma mielipide asiasta. Kyseinen kirjoittaja ei välttämättä ole perehtynyt joka viestiin. Sääli jos jonkun näkökenttä on niin kapea että näkee asian tällaisena. Harva edes tietää mistä kaikki alkoi, mutta se nyt on samantekevää. Osa viesteistäni on turhia, mutta suurin osa viesteistäni on asiallisia. Viestejä en metsästä, kuten näkyy 3v ajalta 400viestiä ei ole paljoa. Ehkä "pelle" perustelu johtuu juuri niistä turhista viesteistä. Niissäkin olen kyllä aina yrittänyt pitää ytimen koossa ja kuitenkin kirjoittaa asiaa samassa viestissä. Tosin on niitäkin jotka ovat iloisia foorumin joidenkin asioiden esille nostamisesta, mutta heille en suo ilo kiittämällä, sillä aikomus ei ole ollut häiritä ketään ja syyttömät ovat joutuneet kärsimään.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Off-topicointia
« Vastaus #37 : 03.08.06 - klo: 12.34 »
Miten häiriintynyt ihmisen täytyy olla että keksii tuollaista sontaa.
Minä lähetin yhden viestin...
Sisälsi hurjat 2 riviä.

Älä siis yritä turhaan mustamaalata minua noilla käsittämättömillä asioilla, koska ne ei pidä paikkaansa.

Enempää en asiaan kommentoi, koska se on turhaa.

Lopeta valehtelu ja mene jo itseesi.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Off-topicointia
« Vastaus #38 : 03.08.06 - klo: 12.48 »
Tarkennetaanpas vähän mitä tässä on ehtinyt tapahtua, jota ei monikaan nähnyt.

Slidslide lähetti viestin jonka moderaattori erittäin nopeasti poisti ja varoitti slideä.
Sisältö oli parin sanan mittainen.
"Hoke on kusipää"

Tämän jälkeen minä lähetin yksityisviestin. (YHDEN)

"En voi muuta todeta kuin että käsittämätön vauva.

Sulla ei näköjään ole ihan kaikki kohdallaan niin enpä viitsi kiusata vammasta enempää."

Sinä haukuit minua täällä julkisesti.
Minä en siihen alentunut vaan vastasin privana.

ja edelleen... Yhdellä viestillä jonka kaikki nyt näkevät.
Tämän jälkeen en ole enempää viestejä lähettänyt, enkä ole yhtäkään myöskään vastaanottanut.

Mikäli sinulle viestejä satelee joiltain muilta kuin minulta niin minä en sille voi mitään.
Lähettäjät ovat selkeästikkin huomanneet kuka on tässä naurettava ja kuka ei.

PoisonHeart

  • Vieras
Off-topicointia
« Vastaus #39 : 03.08.06 - klo: 12.59 »
Älä *HOKE* alota aina joka hele*etin asiasta vänkäämistä. V*tt* että sun asentees on niin jumalattoman lapsellinen ja niin pilkun nussimista että voi ristus per*ele. Jos vielä iniset tästäkin viestista HAISTA ISO JA PITKÄ JA VETELÄ, enpäsano loppuun asti . Antakaa vaikka 10 banjoa mulle mut "hokeen" oon jo kyllästynyt. PISTE!

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Off-topicointia
« Vastaus #40 : 03.08.06 - klo: 13.06 »
Vastaan ihan sen takia että sulla menis vielä isompi herne nenään.

Et näköjään näyttänyt tajuavan että minä oikaisin täyden p*skan puhumisen.
Turha on mussuttaa että minä lähettelen viestejä, koska en sitä tee.

Poissa SlidSlide

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rc Formula OffRoad Finland
Off-topicointia
« Vastaus #41 : 03.08.06 - klo: 13.16 »
Minä esitin rauhantoiveeni ja lopetan kaiken hössötyksen. Hoke, voit sanoa minua miksi huvittaa. Kunnioitan mielipidettäsi ja pyydä anteeksi kaikki solvaukseni sun muut. Meniä minullakin herne nenään joskus mutta olen jo unohtanut ne. Tähän päättyy minun sanani koko kinastelun osalta *piste*

Poissa AK-78

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Off-topicointia
« Vastaus #42 : 03.08.06 - klo: 13.22 »
*HOKE* tietää rc-autoihin liittyvistä asioista paljon ja kertookin välillä ne asiallisesti, mutta mielestäni *HOKE*:n olisi myös syytä välillä katsoa peiliin, turha vänkääminen ei näytä hyvältä missään mielessä.

Tän enempää en kommentoi, koittakaa rauhoittua ;)
Team Losi Mini-LST/Monster Baja, Traxxas Summit, LRP Shark 18 MT

Poissa Sinervo

  • Veteraani
    • Profiili
Off-topicointia
« Vastaus #43 : 03.08.06 - klo: 13.54 »
Mielestäni vapaan keskustelun voisi pistää nyt hetkeksi aikaa lukkoon että saataisiin off topicointi loppumaan.. Eikös vapaa keskustelu ollut joskus aikaisemminkin lukossa pari päivää?

Poissa Mr.MR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Off-topicointia
« Vastaus #44 : 03.08.06 - klo: 14.13 »
Hyvähän se on asioita selvittää, joskin taisin olla itse yksi niistä, jotka nosti "kissan pöydälle". Mun on annettu ymmärtää, että on asioita, joita ei voi muuttaa, edes täällä foorumilla.

Toivon suuresti, että tilanne rauhoittuisi.

Pitäisi myös muistaa, että keskusteluissa kommentit saattavat vaikuttaa henkilökohtaisilta, vaikka yleensä liittyvätkin vain mielipiteisiin. Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta täälläkin ovat riidelleet mielipiteet enemmän, kuin henkilöt. Ja harvoin syntyy kovin kummoista keskustelua, jos kaikki olisivat sanaa mieltä joka asiasta.

Sen verran on pienet piirit kuitenkin Suomessa, että olisi hyvä, että me kaikki "mahdumme" erilaisiin tapahtumiin yhtaikaa. Myös tänne foorumille olisi hyvä mahtua, keinolla millä hyvänsä.

Poissa Jose.92

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/rctaipalsaari
Off-topicointia
« Vastaus #45 : 03.08.06 - klo: 14.30 »
Jos kaikki ois samanlaisia niin olis aika tylsää
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Off-topicointia
« Vastaus #46 : 03.08.06 - klo: 17.04 »
Kas kas... täällähän näyttää pikkuhiljaa pölu laskeutuvan.
Hyvä niin.

Toivottavasti tulee myös pysymään näin.

Itse henkilökohtaisesti otin nokkiini parin henkilön henkilökohtaiset haukkumiset, enkä tule sitä koskaan unohtamaan.
Asenteeni heitä kohtaan tulee olemaan aina mitä on, koska henkilökohtaiseksi meneminen on se vihonviimeinen asia mitä minä siedän.

Asioista voidaan kiistellä ja niin pitääkin... sehän on sitä kuuluisaa keskustelua.
Tämän kun vaan moni pitäis vieläpä mielessä.
Näyttää vaan siltä että kohtalaisen moni ottaa kaiken henkilökohtaisesti ja tämän jälkeen alkaa oikeasti henkilökohtaisesti haukkumaan...
Ei näin...

itse haukuin myös henkilökohtaisesti, mutta tein sen vasta kun sain itse ryöpyn silmilleni... Näin toimin aina ja myös livenä.
Viittaukset kusipäisyyteen ja autistisuuteen meni just niin pitkälle että alko kerrankin hermo kiristymään ihan oikeesti.
Ja kummia saa tapahtua että koskaan tulisin viitanneita henkilöitä pitämään oikeastaan minään.
Muistakaa että tämä on yleinen foorumi jota lukee erittäin moni ihminen... Jopa sellaiset jotka eivät tänne kirjoittele.

En minäkään ala lentolehtisiä jakelemaan joissa haukun jotain henkilöä...

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Off-topicointia
« Vastaus #47 : 03.08.06 - klo: 17.07 »
Ei jessus ei tätä jaksa enää, vapaa meni lukkoon nyt!