Nyt olis eka tankillinen sahattu sisäänajoa.
Oli aika kiskominen, jotta käyntiin sai. Mikä lie ollut, mutta sit kun jo hiki nous pintaan ja pärähti niin kävi kuin kello.
No "kaasariahan" se jääti, kun vähän aikaan penkoissa pöllytteli. Tai pikemminkin eihän kaasutin jäädy vaan se akseli.
Luulisin, että kaasarinrungon ja kaasuakselin liitos kohta jäätyy ja lukitusrikka kaasuvarren puolelta ja toiselta puolelta jousen kohdasta jäätää. Heti kun pikkasen näytti lämpöpuhallinta niin toimi taas vähän aikaa.
Pitää O-renkaita tai jotain viritellä, että lumi ei pääse kaasuakselin varteen + lisäjousi laittaa.
Mutta enempi v*****i kun änkkärin prässätty liitos vuotaa. Koko diffi on nyt öljysotkun peitossa
Pitää tuohon kokeilla pakoputken asennustahnaa ja pihdeillä puristella sitä liitos kohtaa ympäriinsä kunnes saan tilattua sen viriputken. Se näytti nimittäin falskaavan joka kohdasta, mutta alhaalta eniten.
Se siitä laadusta
Muuten kyllä toimi hyvin ja kyllä tollasessa isossa päristimessä on asennetta