Hommasin muksuille tämmösen, niin ei tarvi pleikkaa pelata niin paljoa...

Vertailin tuossa karkeasti pönttöön öristen, niin totesin että RS änkkäri on äänekkäämpi mitä nuudelin vakio, niin pistin tuon nuudelin pöntön sitten kärryyn kiinni, tuossa siis ulostulo sivulle.
Vetäsin samalla letkun tuonne siipeen kiinni:


Autoa tosiaan ajaa 7v jannu, joten mahdollinen suorituskyvyn heikentyminen ei ole ongelma, koska autoa muutenkin kuristetaan aika paljon...

Samalla joutessani veistelin tämmösen korkkiin (tämä lyhennetty versio, katso alkuperäisestä topikista loput)
Eli yleinen riesa kaikissa bensavessoissa (kvg mukaan) on se että, sillon tällön taNkkiin tulee alipaine ja kone alkaa kiekuun kuin kukko tunkiolla, kun seos käy laihaksi, kun kone imee soppaa posket lommollaan.
Syytä tähän suoranaisesti en osaa sanoa, itsellä on ilmennyt pari kertaa.
Enimmäkseen asia on ratkaistu poraamalla pienen pieni reikä korkkiin, mistä tankki sitten hengittää.
Nuudelin korkkihan on rakenteeltaan:

Eli tosiaan korkissa on reikä, sitten on tommonen punanen sieni, sit on tuommonen kuminen tutti jossa myöskin reikä, ja samalla tuo tutti tiivistää korkin tankkiin.
Tämmönen siitä ny sit tuli:

Korkkiinhan tuo oli iisi tehdä, mutta saman tekee tankkiinkin jos haluaa ottaa tankin autosta irti, että saa porausjäysteet poijes...
Tuossahan on takaiskuventtiili, eli ilma tulee sisää, keitto ei valu ulos.
edit:
Dissaampa lisää omaa merkkiäni, tosin henkilökohtaisia mielipiteitä:
- ilmanputsarin vaihto.
- tankin kaula jotenkin hassussa asennossa (liian vaakana imho).
- kaasari mukavasti piilossa.
- kaasujarrulinkistö.
- tulpan vaihto vaatii kaikenmoisia kaluja.
- (ohjaus)servon vaihto kaikkinensa aika savotta.
- tuntuu että auto pysyy nipussa sokkien voimin, niitä on jokunen sielä sun täälä.
- ajettavuus

Ainakin näin quattron jälkeen ihan levoton värkki saada kulkemaan halutusti ja sitku kulkee, niin pysähtyminen

. Niin tai näin, pyörii kuin papu nenässä.