Kirjoittaja Aihe: Uutta sähköautoa  (Luettu 1907 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Uutta sähköautoa
« : 07.10.06 - klo: 19.58 »
Juu, tiedän, näitä aiheita ropisee, mutta haluan silti tehdä uuden, jotta saan varmasti kaiken tiedon itse, eikä joku innostu vastalemaan edelliselle kysyjälle.

Eli, olen jo vähän aikaa miettinyt touringin hommaamista miniasson rinnalle, mutta rahaa on palanut moneen muuhunkin asiaan. Olen harkinnut tuota jr-hobbyn Carson CE-4, mutta jäi sen verran huonot kokemukset Tamiyan vastaavasta autosta, että pitäis parit asiat tietää. Tamiyassa ei ollu öljyiskareita kuten tossa, mutta onko kaikki muu yhtä muovista ja heikkolaatuista? Esim. muoviset liukulaakerit, muoviset diffinrattaat jne..?

Joku tulee kuitenkin ehdottamaan, että pitäis ostaa käytetty tc3 tai joku. Ei siinä mitään, itsekin olen tätä miettinyt, mutta edes käytettyä ei taida saada tuohon hintaan, sisältäen noparin ja moottorin. Rahaa ei tosiaan ole yhtään liikaa. Toisekseen, autolla pitäis voida ajaa hiekalla, tc:t ku o täysin ratakäyttöön tarkotettu.
| Academy | Axial |

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
Uutta sähköautoa
« Vastaus #1 : 07.10.06 - klo: 20.28 »
Hpi Sprint 2 ralli sekä katurenkailla ilman sähköjä olis mulla ylimääräsenä, saa ruuvattua sen verran maavaraa että voi ajaa sorallakin. Pistä yv jos kiinnostaa :)
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa HPI-man

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Uutta sähköautoa
« Vastaus #2 : 09.10.06 - klo: 16.21 »
Lainaus käyttäjältä: "m@sse"
Hpi Sprint 2 ralli sekä katurenkailla ilman sähköjä olis mulla ylimääräsenä, saa ruuvattua sen verran maavaraa että voi ajaa sorallakin. Pistä yv jos kiinnostaa :)


Mun mielestä se sprint 2 on ennemänkin katu-auto mutta, en tiedä olenko saanut väärän käsityksen tästä asiasta.

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
Uutta sähköautoa
« Vastaus #3 : 09.10.06 - klo: 18.05 »
On se ralli-auto asiallisilla renkailla ja maavaraa nostamalla.
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa HPI-man

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Ostettu
« Vastaus #4 : 22.10.06 - klo: 16.52 »
Terske ja oikein hyvää päivää!
Tuli vähän shoppailtua tuolla hobbylinnassa ja tilasin tällästä tavaraa Tb-01:seen
Antenniputki
20 kpl paketti korisokkia
LRP Qadra Charger (käyttetynä)
Nosram Vision 17t kone
Nosram Power Hawk Reverse nopari
Futaba MJ-2PHKA radiot
Nosram 3300 mah pötköakku
HPI Rallyrengas pirelli
JST/Tamiya lataus kaapeli

Että tällästä tavaraa!


 :mrgreen: