Nuissahan ei taida olla nivelratasta vakiona vaan ns koiranluu. Tuo Bajan kori kyllä kiehtoisi, voipi olla että tulee sellainen laitettua. Täytynee muttaa auto hieman että kori menee, ainakin tuossa aiemmin oli puhetta siitä. Nyt vaan kilpasarjaa näille pystyyn =)
Ei tosiaan ole nivelvetareita vakiona, vaan ihan itse joutuu ostamaan
Ei niissä dogboneissa mitään varsinaista vikaa ole, mutta se renkaan kiinnitys(c-klipeillä) on vakiona jostain mihin aurinko ei paista. Nyloc on paljon mukavampi.
##################################################
Nyt on sitten sellainen muutaman tunnin mittainen takkahuoneEK ajettu =). Mukava peli kyllä kertakaikkiaan, ei vaan tuolla NIHM-akulla kovin kauaa ajele. Yksi asia mikä hieman kismittää on se, että kun autolla tulee kurviin ja löysää kaasua niin auto tahtoo spinnata aika helposti. Onko muilla ollut samanlaista ongelmaa ja miten olette asian korjannut ?
Minulla tuo ongelma ei poistunut, mutta ajo helpottui kun ostin paremmat iskarit.
http://www.liquidrc.com/index.php?main_page=product_info&cPath=237203_234&products_id=35670
Öljyjä en ole vitsinyt laittaa kun näyttää siltä että vuotaa aika nopeasti pois...
Mulla on molemmissa autoissa
3Racingin öljyiskarit. Tai no etupäässä on vaan iskarit ja takapäässä öljyiskarit. Etupumpuissa kun ei pysy öljy sisällä montakaan minuuttia. Joskus kun iskareita ensimmäistä kertaa täyttelin, laitoin mukana tullutta litkua ja sehän holahti suoraan reisille. Sitten aloin kokeileemaan aina vaan paksumpaa öljyä, ja luovutin kun edes Asson 70wt ei pysynyt sisällä.
Takaiskareissa ongelma ei ole niin paha, mutta ei niissäkään mikään ohut liemi kauan pysy. Iskarit toimivat ilman öljyäkin paremmin kuin alkup. "jousenpidikkeet", eikä tuota aiemmin mainittua perän irtoamista pahemmin tapahdu. En sitten tiedä paljonko tuohon vaikuttaa iskarit ja paljonko esim. renkaat.
Tuohon ajoaikaan vielä: Lipoista onkin tässä ketjussa jo puhuttu useampaan otteeseen ja suosittelenkin lukemaan aiheesta vähän enemmän ja harkitsemaan lipoa.
Jos niitä nimhejä hankkii monta, niin tottahan niilläkin ajelee, mutta Micro-T:ssä ei akun vaihto ole kovinkaan nopea toimenpide. Jos siihen akunvaihtorumbaan lähtee, niin melkein joutuu modaamaan akkukannen kiinnityksen kestävämmäksi. Orkkisruuvit ja niiden vastakappaleet ovat melko hengettömiä ja kierre korkkaa turhan helposti.