High Rollerissa on ainakin kuvien perusteella erilainen motti kuin Truckissa, Bajassa ja DT:ssä. Tuollaista hyökkäämisongelmaa ei ole noissa pienemmissä malleissa. Saattaa olla muitakin eroja sähköissä jotka vaikuttaa tuohon hitaaseen ajoon. Öljyiskarien puute onkin sitten kaikissa malleissa sama. High Rollerissa kun on vielä suuremmat joustovarat niin pomppiminen näyttää vielä pahemmalta kuin pienemmissä malleissa.
Tuosta radion kantamasta mulla on ihan erilaisia kokemuksia. Sisältä ei löydy paikkaa johon ohjain ei kantaisi. Kesällä lapset ajeli kahdella Microlla ulkona ja sielläkin riitti ainakin 25m päähän. Sen kauempaa ei oikein tiedä miten päin auto on ja mihin suuntaan menossa
Molemmissa autoissa on kylläkin itse jälkeenpäin vaihdettu antenni. Sekin saattaa vaikuttaa asiaan. Auton vakio antenni on niin jäykkää kamaa, että se murtuu ennen pitkää kun auto kaatuu katolleen tarpeeksi monta kertaa. Laskin sopivan antennin pituuden ja vaihdoin tilalle notkeampaa johtoa. Notkeampi johto taas aiheutti sen että antenni sojotti milloin mihinkin suuntaan. Sen ongelman ratkaisin laittamalla antennin juureen n.5cm pätkän kutistesukkaa tukemaan antennia.
Kyllä High-Rollerin motti pitäis olla aika pitkälti sama kuin muissakin, koska varaosalistan mukaan sama motti käy kaikkiin. Itse tilasinkin juuri öljyiskarien ja muun tilpehöörin lisäksi kuulalaakeroidun "viri" motin Rolleriin joka on alkujaan tehty T-malliin. Väännön puute ja se "hyökkäävyys" josta on puhuttu saattaa johtua siitä että Rollerin renkaat ovat isommat, joten liikkeellelähtö vastus on isompi noin pienelle motille, T-mallissa esim on huom. pienemmät renkaat. Rolleri myös painaa hitusen enemmän. Tämä siis pitkälti omaa spekulointia..
Iskaritkin pitäisi olla samat kaikissa, koska varaosakoodit ovat identtiset.
Antennin vaihto on saattanut tosiaan parantaa toimintasädettä, tai sitten auto on vaan todella herkkä häiriöille joita toisissa paikoissa on ja toisissa ei.
Oli miten oli, pienistä puutteistaan huolimatta jotka ovat helppo korjata niin täytyy sanoa, että kyllä on pienestä autosta suuresti iloa näin kovien pakkasten aikaan. :p