Ensimmäiset 9 tankillista takana autolla. Ajot loppuivat siihen, kun pakoputkenmutka tipahti irti. Ihmettelin, kun moottorista alkoi kuulumaan normaalia kovempi ääni ja lopetin ajon. Vauhti ei ollut kova joten pitkään en ajanut.
Tarkempi tutkiskelu osoitti, että toinen 'korvake' oli pettänyt ja jousi päässyt löystymään. En yhtään ihmettele, koska ainevahvuus oli vain vajaan millin. Korjauksena pujotan pakoputkeen avainrenkaan johon sitten laitan jousen kiinni joten pakoputki ei ole enää millin metallin varassa.
Samalla pyörittelin moottoria ja siinä tuntui töksähdys alakuolokohdassa. Luulin jo, että moottoriin oli kuitenkin päässyt hiekkaa, mutta tarkempi tutkiskelu osoitti, että kyseessä olikin perälevyssä olevan käynnistimen ratas joka jarrutti. Se oli varsin jäykkä kääntää ja siksi tuntui että moottori tökkäsi, kun pyöritin moottoria väärään suuntaan.
Täytyy laittaa kone takaisin kasaan ja paikalleen ja mennä testaileen lisää. Kertoilen lisää miten homma edistyy. Kerkesin jo luulla, että ajot loppuivat tähän.