Kuten todettu ennenkin, katkaisin kerää verta nenästään, se on vain ajan kysymys kun se leipoo kiinni ja auto lähtee kruisaamaan omineen.
Tässä kuva omista vanhoista asennuksista, jos jollekkin konsepti vielä on epäselvä.
Tarvikkeet:
+2kpl jatkojohtoja (15-30cm), servojohdossa on tuo tarpeeton signaalipiuha mukana, mutta se lisää piuhan tukevuutta, kun liittimiä nypitään, eli suosittelen sitä.
Nyt kun ON-OFF liittimenä toimii jatkojohtojen liitos, niin ei vastarin batt-liitin pääse kulumaan/rikkoontumaan, eikä akunkaan liitin. Saman konseptin voi tosin myös toteuttaa vetämällä akun johdon ulos boksista, jatkamalla siitä eteenpäin jatkojohdolla vastariin. (ON-OFF liittimenä toimii siis akku-jatkojohto -väli.) Itse tykkään tästä kahden johdon taktiikasta.
Akun lataaminenkin on vaivatonta, kun tulee tuo töpseli ulos radioboksista.
(ps. Photobucketin kuvaeditori on ihan mielettömän magee.
)