Kirjoittaja Aihe: Yokomo mr-4 tc custom  (Luettu 1625 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 200t

  • EKpa ry
    • Profiili
Yokomo mr-4 tc custom
« : 04.12.06 - klo: 18.04 »
kertokaas kokemuksia ko autosta,  voiko ajaa asfaltilla?  saako tollasen kulkemaan kuin kovaa?  saako siihen vielä osia?  minkä hintainen tollanen voi käytettynä olla jos ok kunto?

KIITOS:)

Poissa Ubermummo

  • Jäsen
    • Profiili
Yokomo mr-4 tc custom
« Vastaus #1 : 04.12.06 - klo: 18.35 »
Itelläni on myynnissä MR4-TC Special, joka on pitkälle viritetty tuosta alkuperäisestä customista. Kyseessä on jokatapauksessa täysverinen kilpa-auto. Diffit ovat mukavasti piilossa omissa lokeroissaan ja auto etenee pienillä suojauksilla hienosti parkkipaikallakin tai muussa likaisemmassa ympäristössä, kunhan ei minnekkään hiekkalaatikolle eksy. Touringradalla ei mitään ongelmaa.  
   Yhtä kovaa sen saa kulkemaan kuin kaikki muutkin touringautot, vain taivas on rajana.
   Varaosamyynti pelaa vieläkin loistavasti Suomenmaassa Power-Racingin kautta, joka on siis Yokomon maahantuoja.

Poissa Mikko M

  • Veteraani
    • Profiili
Yokomo mr-4 tc custom
« Vastaus #2 : 04.12.06 - klo: 18.35 »
Kyseinen yokomo alkaa olemaan aika vanha. Autolla voi kyllä ajella asvaltilla.
Joitakin osia luulisi olevan saatavilla. Käytetyn auto hinta on noin 60-80€.

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa pcu

  • Veteraani
    • Profiili
Yokomo mr-4 tc custom
« Vastaus #4 : 05.12.06 - klo: 23.59 »
Huonosti saa osia, jos haluat Yokomon osta :CGM,SSG tai BD näissä autoissa osatkin käyvät aika pitkälle päikseen, Custom on tehty "eri muotista" eli ei juurikaan mitään samaa ko. autojen kanssa., ... Custom oli yksi niistä ainoista autoista millä osasin minäkin ajaa mutta varaosat loppuivat...---eli suomeksi Custom oli/on erittäin helppo auto hallita, mutta uudemmat yokomot, varsinkin BD on jo sitten askeleen verran edellä...