Laitan tästä nyt tännekin.
Olen tekemässä nakituslistaa Vmp-hallin tuuletusvuorolaisista! Tämä saattaa tulla vähän myöhässä, nää asiat olis pitäny tehä kaikille selväks kaikille jo aikaa sitten. Julkasen ehdotelman tässä piakkoin, mutta pääpiirteittäin homma menee näin:
- Tuuletusvuoro tarkoittaa klo 19.30~23.30 tapahtuvaa ylimääräistä aikaa joka hallilla vietetään joka kerta ajojen jo päätyttyä ja muiden jo nauttiessa virvokkeita kotonaan.
- Kaikki alkuperäiset kausikorttilaiset (17.1. maksaneet) osallistuvat tuuletukseen. Tämä siksi koska kaikki alkuperäiset ovat ajaneet eniten vuoroja ja kuitenkin vaan harvat heistä ovat osallistuneet tuuletusvuoroihin. Muut ajamassa käyvät, esim. JQ ja Ilmari_S ovat joko ajaneet kertamaksulla tai eivät ole vielä ajaneet ollenkaan. Tietenkin he haluavat olla vapaaehtoisesti mukana, eikö?
- Vapautuksen saa jos todistettavasti on ollut tuuletusvuorossa ainakin kaksi kertaa la 20.1. mennessä.
- On osallistunut ajoihin vain yhden kerran tähän mennessä eikä aio osallistua loppukautena lainkaan. Paikallaolo ei ole ajamista, kaikki ovat tervetulleita katselemaan!
- Kaikilla on kieltäytymisoikeus ja syytä kieltäytymiselle ei tarvi ilmoittaa. Jos kieltäytyy (tai ei pääse), on tietenkin annettava panos jollakin muulla tavalla paitsi jos on sellaisen jo antanut. Tähän käy kaikki materiaalinen tuki jonka kerhon käyttöön voi luovuttaa ja joka yleisesti siihen käyttöön hyväksytään. Raha on sitten se viimeinen vaihtoehto, 12€ on mielestäni kohtuullinen raippa luistamisesta.
- Ilmoitan kaikille tällä palstalla ja asianosaisille sähköpostilla. Ne jotka eivät ole PRCA:n (kerhon) jäseniä, laittakaa mulle maililla yhteystietojanne. Se ei vapauta tuuletusvuorosta, että mä en saa yhteyttä!
Tämä on nyt tehtävä, koska kaikki eivät ole itse ymmärtäneet vapaaehtoistoiminnan perusperiaatetta. Kaikki tekee ja kaikki nauttii. Kyse tässä on ainoastaan tuuletusvuoroista, siis illalla ajojen jälkeen hallille jäämisestä, ei muusta.
Toni Pietilä, PRCA:n sihteeri.