Joo, Nici voit olla varma että pidämme peukkuja!!
Starttiboxi on varmaan järkevin hankinta - tämä siis Nicin autoon; TR-15 autoon ei sähköstartti varmaan mahdu kun OSsin vetarin asennuskin teki tiukkaa. Mutta pitäs kattoa läpi käytännössä. Kyoshon EZstarteissa on ollut toivomisen varaa ymmärtäkseni.
Tosta JHM Aeron Engineering laittesta saa sähköstartin silleen, että sehän hehkuttaa tulppaa "auton sisällä" riippuen kaasun asennosta (esim < 50%) ja sitten starttiboxilla (tai startterilla) pyöräyttää vauhtipyörää alta ja auto käynnistyy. Tosiaan multa löytyy näitä jopa 2 kpl, yksi ihan uus käyttämätön ja yks käyetty. Eli Nici jos kiinnostaa, niin ilmottelette mika.rinne@kolumbus.fi. Tilattu aikoinaan jenkeistä.
Autoon tulee 1,2V akku esim. Sanyo 2400:en auton sisään, jonka voi ladata esim. hehkun laturilla. Itse laite vedetään y-kaapelilla/ haaroittimella kaasuservon kanssa samaan vastarin pistokkeeseen. Asennus on siis todella simppeli. Oon ajatellu heittää omaan Superiin toisen näistä (2-tahtiseen). Eipähän tarvii irrotella koppaa enää ja auto pysyy takuulla käynnissä! Lisäksi säästää konetta kun voi ajaa vähän rikkaammalla.