Kirjoittaja Aihe: 1/18 Associated RC18B -- Shark ? Monsteri ?  (Luettu 13671 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Associated RC18B -- Mini Inferno vaiko sittenkin Shark ?
« Vastaus #30 : 02.04.07 - klo: 17.56 »

Mites toi Sharkin monsteri
http://www.hobbylinna.fi/kauppa/view_product.php?product=LRP110500

Asson monsteri
http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=26140&grpid=5015


Oisko tässä kova kilpailija noille, hintaluokka samaa mutta parilla moottorilla ym ym.
http://www.atalarc.fi/kauppa/view_product.php?product=LEO/2

Sharkin sais RacingFactorylta 199€ hintaan joka kyllä hakkaa kilpailijoiden hinnan aika kepeesti, tuonne ei ilmeisesti voi soittaa mutta mailia vois jossain vaiheessa nakutella. Nyt vaan hyviä kokemuksia tuosta Sharkin monsterista niin ruvetaan vääntään pikkuhiljaa tilausta.
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Mika R

  • Vieras
Vs: 1/18 Associated RC18B -- Shark ? Monsteri ?
« Vastaus #31 : 02.04.07 - klo: 19.50 »
Hmm..ei sitä otsikkoa olis tarvinnu vaihtaa.
Ilmeisesti ei mielipiteet kelvanneet vaikka niitä alunperin pyysit  :huh:

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/18 Associated RC18B -- Shark ? Monsteri ?
« Vastaus #32 : 02.04.07 - klo: 20.16 »
Kyllä mielipiteet kelpaa ja kelpaa edelleen mutta kartoitan kokoajan tarvetta ja tarjontaa, muuta en oikeestaan oo muuttanu matkalla kun Buggy vaihtuu todennäköisesti Monsteriin kun toi tarjous on niin bueno. Pääsin myös näkemään Infernon livenä ja ihan siisti auto mutta kyllä se viripalikkaa kaipaa, varaosat myös aika hintavia, Sharkista mitä oon lukenu muualtakin niin kuva on se että todella kestävä ja asiallinen peli, Asso varmaan kanssa mutta haussa kuitenkin auto johon ei heti tarviis moottoria vaihtaa että vauhti miellyttää.

Otsikkoa muokkasin siksi että Monsteri todennäköisesti vastais mun tarpeita, jos Buggyssä jokin paremmin niin kertokaa toki.

Käykö Sharkkiin tällainen akku mikä on Thunder Tiger ZT-2 autossa (7,2V 1100mAh NiMh) ?
« Viimeksi muokattu: 02.04.07 - klo: 20.35 kirjoittanut No Pain »
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Mika R

  • Vieras
Vs: 1/18 Associated RC18B -- Shark ? Monsteri ?
« Vastaus #33 : 02.04.07 - klo: 23.16 »
Jees.. itse laitoin nyt GPM:n viripalikkaa niin ei tunnu lompakossa ja laatu vaikuttaa riittävän hyvältä. Osat sai samasta paikasta kuin Kyoshon vastaavat ihan suomen K-kaupasta eli ei tarvinnu lähteä tilaamaan ulkomailta asti

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/18 Associated RC18B -- Shark ? Monsteri ?
« Vastaus #34 : 03.04.07 - klo: 01.30 »
Mikä tää viittaus asson vakiovauhdin riittävyyteen on? On nimittäin se vakiokone ollut todella kiva ja pitkäikäinen, vaikka mabutchi-wannabe onkin. Toissatalvena (05-06) pyrittiin pitämään homma kaikille edullisena ja tasaisena, eli lipot ja harjattomat olivat boikotissa ja tavoitteena sopivavauhtiset pikkuvehkeet ja millä ajettiin? Asson vakiokoneilla, ja oltiin ihan tyytyväisiä. Eli sikäli en tiedä mistä nämä johtopäätöksesi olet tehnyt, mutta hieman oudoilta kuulostavat.

Ja mitä tulee Sharkin kestävyyteen, niin eivät ole tänne tarinoineet niitä kertoja kun on kotiin lähdetty repussa useampia rikkinäisiä vetareita ja diffien osia. Yhdellä ajokerralla enemmän rikki vetareita kuin Assoista saimme toissatalvena yhteensä. (Silloin kun 1:18 touhua aloiteltiin Helsingin kellareissa.  :azn: ) Saavutus sekin. Nämä asiat vaan eivät foorumilla niin tule julki, tai eivät ainakaan ole löytäneet tietään tänne. En muista kuka mainitsi, että toinen auton hinta menee tuon voimansiirron parantamiseen... en nosta nimiä, kun en varma ole, mutta mielikuvani mukaan varsin luotettava taho. Onko LRP jo itse tehnyt asialle jotain, vai edelleenkö kuskit painivat näiden ongelmien kanssa?

Melkein uskaltaisin väittää Asson olevan mainituista kolmesta kestävin pulkka. Ei ehkä rakenteeltaan ihmeellinen tai muutenkaan kovin erikoinen, jopa tylsä, mutta liikkuu vaikka on koneessa pääty irti, ohjauksessa assomainen klappi ja diffit väännetty solmuun... Nyt on Shark edukkaan hintansa ja myyntiprässin avulla noussut 'tämän talven' suosikiksi. Tässäkin autossa on omat etunsa, joista mm. normaalikokoisen servon käyttömahdollisuus ja ilmeisesti voimansiirron hyvä liansieto. Asso alkaa herkästi poraamaan (kiviä ratasuojaan) soralla, mutta itse ainakin annoin säälimättä kenkää hiekallakin, eikä se auto siihen kuollu. Häjyä ääntä vaan.  :azn:

Mutta joo, pyrin tässä vain kertomaan omia fiiliksiä ja korjailemaan epäkohtia, jollaisista käsityksen sain viestistäsi. Ikävä kyllä mulle ei makseta tästä.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/18 Associated RC18B -- Shark ? Monsteri ?
« Vastaus #35 : 03.04.07 - klo: 08.57 »
Sharkin heikkous tulee samantien esille kuin siihen laittaa nuo 1/10 kokoluokan renkaat alle.
En väitä että ei mene monsterissa rikki nuo vetarit mutta huomattavasti vähemmän.
Sharkkiin löytyy teräs ja alu vetreita jotka kestävät todella hyvin.
Näitten autojen vertaaminen on minun mielestä väärin mutta suotavaa.
Ei siitä autosta juurikaan muuta mene rikki kuin nuo diffin ulostulot ja vetarit.
Sharkin vauhtikin on riittävä vakiona joten en näe mitään järkeää sitä vaihtaa pois.
Jerry/ Hobbylinna
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Scrap

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/18 Associated RC18B -- Shark ? Monsteri ?
« Vastaus #36 : 03.04.07 - klo: 09.11 »
Hmmm. mulla oli ihan se kuva, että joku jo mainitsi ton shark buggyn vetareiden heikkouden.

No isketäämpä tähän sitten noi shark buggyn heikkoudet:

1. Takavetarit paukkuu erittäin helposti. Kannattaa varata mukaan kunnon satsi varalle(11.90€ 4 kpl). Alumiiniset ei ole pahan hintaset ja sitten kestää.

2. Etu hubin pallot. Muoviset pallonivelet katkeilevat jos kosautat jonkun kantapäähän täysillä tai ajat seinään. Enemmänkin kuskin kuin auton vika.

3. Iskarit kannattaa tarkistaa tehtaan kasaus virheiden varalta. Mulla oli se yläpään silikoni kuppi poikittain ja sylki öljyt pihalle.

4. Vakio gummeilla sen verran hyvä pito, että irtoavat liimauksistaan. Ei oo vaikeeta liimata takas. Kuhan ei liimaa sitä rengasta käteensä, kuten joku teki.

Sitten semmosta mitä olen nähnyt:

1. Yhdeltä henkilöltä meni etu tukivarsi kun pamautti seinään.

2. Taka diffin rattaat, kun ajeli pelkällä takavedolla.

3. Viri iskarin varsi poikki kun joku ajoi jonkun autoon pahki kun se auto oli ajolinjalla katollaan.

4. Iskarin alapää petti ja öljyt pihalle.

5. Virimoottoreita on ilmeisesti porukalta palanut.

Siinä nyt ne mitä muistan. Pistäkääs assosta listaa samaan tyyliin, ne kenellä semmonen on.

Poissa Mazza

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/18 Associated RC18B -- Shark ? Monsteri ?
« Vastaus #37 : 03.04.07 - klo: 10.50 »
... ohjauksessa assomainen klappi...
:grin: Ah, sitä ihanaa TC3:sten aikaa... :grin:


(sry offtopic, oli ihan pakko :mrgreen:)
Ishima Rave M1.0Re | Associated RC10L | TQ Racing WGT/PRO-10 | Kyosho e-Mad Force crawler | Olohuonelelu Radline 1:24 buggy

Mika R

  • Vieras
Vs: 1/18 Associated RC18B -- Shark ? Monsteri ?
« Vastaus #38 : 03.04.07 - klo: 10.53 »
Mikä tää viittaus asson vakiovauhdin riittävyyteen on? On nimittäin se vakiokone ollut todella kiva ja pitkäikäinen, vaikka mabutchi-wannabe onkin. Toissatalvena (05-06) pyrittiin pitämään homma kaikille edullisena ja tasaisena, eli lipot ja harjattomat olivat boikotissa ja tavoitteena sopivavauhtiset pikkuvehkeet ja millä ajettiin? Asson vakiokoneilla, ja oltiin ihan tyytyväisiä. Eli sikäli en tiedä mistä nämä johtopäätöksesi olet tehnyt, mutta hieman oudoilta kuulostavat.

Ja mitä tulee Sharkin kestävyyteen, niin eivät ole tänne tarinoineet niitä kertoja kun on kotiin lähdetty repussa useampia rikkinäisiä vetareita ja diffien osia. Yhdellä ajokerralla enemmän rikki vetareita kuin Assoista saimme toissatalvena yhteensä. (Silloin kun 1:18 touhua aloiteltiin Helsingin kellareissa.  :azn: ) Saavutus sekin. Nämä asiat vaan eivät foorumilla niin tule julki, tai eivät ainakaan ole löytäneet tietään tänne. En muista kuka mainitsi, että toinen auton hinta menee tuon voimansiirron parantamiseen... en nosta nimiä, kun en varma ole, mutta mielikuvani mukaan varsin luotettava taho. Onko LRP jo itse tehnyt asialle jotain, vai edelleenkö kuskit painivat näiden ongelmien kanssa?

Melkein uskaltaisin väittää Asson olevan mainituista kolmesta kestävin pulkka. Ei ehkä rakenteeltaan ihmeellinen tai muutenkaan kovin erikoinen, jopa tylsä, mutta liikkuu vaikka on koneessa pääty irti, ohjauksessa assomainen klappi ja diffit väännetty solmuun... Nyt on Shark edukkaan hintansa ja myyntiprässin avulla noussut 'tämän talven' suosikiksi. Tässäkin autossa on omat etunsa, joista mm. normaalikokoisen servon käyttömahdollisuus ja ilmeisesti voimansiirron hyvä liansieto. Asso alkaa herkästi poraamaan (kiviä ratasuojaan) soralla, mutta itse ainakin annoin säälimättä kenkää hiekallakin, eikä se auto siihen kuollu. Häjyä ääntä vaan.  :azn:

Mutta joo, pyrin tässä vain kertomaan omia fiiliksiä ja korjailemaan epäkohtia, jollaisista käsityksen sain viestistäsi. Ikävä kyllä mulle ei makseta tästä.

Kenelle tämä oli?
Mä en sano Asson nopeudesta mitään muuta kuin että Kyösti kerkee vakiokoneella ja akuilla ihan yhtä hyvin. Siis samalla viivalla sen suhteen paitsi että Inferno on parempi ajettava, etenkin jos on hyppyreitä. Tämän testasin messuilla itse. Tottakai tämä on oma tulkintani ja joku toinen olla tästä aivan eri mieltä. Tämän nopeusasian kommentoin siksi että infernoa on pidetty(?) hitaana, sitä ei näytä olevan.
Hienoa jos tällaista on sov ittu; se pitää ajamisen vauhdin sopivana kaikille ja kustannukset myös.

Sitten noihin minin heikkouksiin:
+ ensinnäkin tuo kestää hiekalla ja soralla ajoa paremmin kuin mikään sähkis mulla tähän mennessä ja menee kovaa (tämä siis vahvuus)
- muovinen etuiskaritorni menee helposti poikki; CNC tilalle (tai CF)
- öljyiskarit pitää laittaa (ainakin itse sain auton mukaan Tieto-Nikkarista kun ostin auton ilman lisäkuluja joten tämä ei varsinaisesti miinus)
- pattereilla ei kulje eikä ohjaus toimi; akut on "must" josta tulee lisäkuluja jonkin verran
- muovisista ohjauspaloista tippuu ruuvit; CNC tilalle joko K tai GPM ja saa ruvit lukitteella kiinni ettei enää putoa
- stanu mikroservo ei sovi koska K servoissa/vastarissa on 4 piuhaa. Optiona saa sitten tietty.
Siinäpä ne mielestäni.
Jos olisin tajunnut kuinka makeeta hommaa tää on niin olis pitänyt lähteä talvella mahdollisuuksien mukaan ajamaan. Luulin jotenkin puheista täällä että Mini on noihin kapinoihin huono eikä kannata tulla (ilmeisesti väärä luulo). Toisaalta pelkkä tasamaalla ajo ei kauheesti sytytä, hyndät tekee radan minille. Ilmeisesti sisäradat esim Matinkylän koululla ovat olleet hyppyrittömiä jos oikein ymmärsin. No mut hauskaa hommaa joka tapauksessa.
ps. ei tästä kenellekään makseta, ainakaan mulle
« Viimeksi muokattu: 03.04.07 - klo: 11.20 kirjoittanut Mika R »

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/18 Associated RC18B -- Shark ? Monsteri ?
« Vastaus #39 : 03.04.07 - klo: 12.39 »
Viittaus oli No Painille ja Mika, eikai me mitään turistia sentäs ajella?! On ollu hyppyreitä!  :grin: joskus isojakin...

Assoon kannattaa etupuskuri vaihtaa, esim RPM leveä malli. Kovissa iskuissa etupinnit repeytyvät rööreistään irti tuolla vakiolla.
Servosaveri on vakiona aika mielenkiintoinen, moni laittoi vakiovastarin mukana tulevan kiteen kumisuojan vielä lisäkireydeksi ympäri, mutta suositan aluohjaukseen päivitystä. Kumma kyllä se puoltaminen ei ollu niin pahaa sillä vakiollakaan kuin olisi voinut luulla.
Iskareiden öljynpitävyys kyseenalainen, mutta ajavat asiansa.
Diffirasvan tilalta ei kuuladiffiin kannata laittaa greenslimeä, se ei toimi.  :p
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Mika R

  • Vieras
Vs: 1/18 Associated RC18B -- Shark ? Monsteri ?
« Vastaus #40 : 03.04.07 - klo: 13.07 »
OK! No sitähän minäkin -- hitto täytyy yrittää päästä paikalle!  :grin:

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/18 Associated RC18B -- Shark ? Monsteri ?
« Vastaus #41 : 03.04.07 - klo: 16.21 »
Sharkista mitä oon lukenu muualtakin niin kuva on se että todella kestävä ja asiallinen peli, Asso varmaan kanssa. Mutta haussa kuitenkin auto johon ei heti tarviis moottoria vaihtaa että vauhti miellyttää.


Tuolla kommentilla ei ollut tarkoitus Asson vauhtia kelailla, muotoilin sanat vähän huonosti ja piste jäi pois (jonka nyt laitoin tähän quoteen) Asso oli harkinnassa ihan yhtä vahvastu kun Sharkki mutta Sharkkia löytyi heti varastosta niin siinäpä sitä tarpeeks. Sabella sanoi että useita viikkoja menee ja joka paikkaan en jaksanu alkaa soitteleen. Nyt kuitenkin Sharkin Monsteri tulemaan, jos vauhti on edes TT:n TZ-2 luokkaa niin se on bueno.
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Poissa Nasty

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/18 Associated RC18B -- Shark ? Monsteri ?
« Vastaus #42 : 03.04.07 - klo: 17.22 »
noniin väärällä käytöllä taitaa kaikki vessat saada rikki nimim. eilen asson ripustukset tuhonnut :(  joten ostakaa vaan vessa joka mielyttää silmää kaikki ne hajoo jotenkin. ps. pakko kai siirtyä 3ken lipoon kun tuo asso mamballa ja 6nimh illä o iha mopo.
Ps. ois pitäny sittenkin ostaa se 8000kv mamba :(
PPS. alan pikkuhiljaa uskomaan että oli mini vessa mikä tahansa niin vakiona niistä saa huolettomia ajometrejä aikaiseksi
HUOM. vakio käsittää myös orginaali pyörät
ich heabe boewling boealle ich min lederhosen

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/18 Associated RC18B -- Shark ? Monsteri ?
« Vastaus #43 : 03.04.07 - klo: 18.50 »
Ei taida tuolla videossa ihan vakio Sharkki olla ? Onko siitä 20€ virimoottorista mihinkään, kuulin että 10 km/h sais lisää vauhtia ?

http://www.monkeytoys.de/lrp-shark-race-monster-truck-4wd-118-rtr-p-3709.html
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Poissa Scrap

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/18 Associated RC18B -- Shark ? Monsteri ?
« Vastaus #44 : 03.04.07 - klo: 20.07 »
Opettele ny ensin pitää se hanskassa vakio koneella.

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/18 Associated RC18B -- Shark ? Monsteri ?
« Vastaus #45 : 03.04.07 - klo: 20.21 »
Niin vähän aattelinkin, remonttiin menee vaan jos näillä eväillä lähtee viriä lyömään. Meillä ei oo minkäänlaisia ratoja täälläpäin mutta onhan sitä kaikkialla paikkoja joissa voi kruisata. Täällä muutama mesta on jo testattu mutta TT ZT-2 mini stadium truck ei oikein 1cm maavaralla pääse oikeuksiinsa muualla kun asfaltilla ja nurmikollekin jäi heti jumiin, Sharkilla pitäis tyon korjaantua.

Jos tuossa videossa on vakio shark niin vauhtia riittää ihan hyvin.
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Poissa Nasty

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/18 Associated RC18B -- Shark ? Monsteri ?
« Vastaus #46 : 04.04.07 - klo: 00.01 »
jaa-a ei taida pyörii tuo video 1:1 nopeudella tai sitten nuo kuvakulmat hämää. ei se kyllä sharkki vakiona ulkona mikään raketti ole. riippuu tietty missä ajaa.
ich heabe boewling boealle ich min lederhosen

Poissa Scrap

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/18 Associated RC18B -- Shark ? Monsteri ?
« Vastaus #47 : 04.04.07 - klo: 07.37 »
Eivät näyttäneet sen viimeisen ja isoimmain hypyn alastuloa. Miksiköhän?  :shock:

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/18 Associated RC18B -- Shark ? Monsteri ?
« Vastaus #48 : 04.04.07 - klo: 08.21 »
Väitän suurella rintaäänellä että sharkki kulkee liian kovaa aloittelijalle ja sopivasti niin kovalle kuskille kuin harrastelijallekin.
Ei se sharkin vauhti ole verrattavissa tuohon tt 2wd autoon ollenkaan.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/18 Associated RC18B -- Shark ? Monsteri ?
« Vastaus #49 : 04.04.07 - klo: 20.08 »
Rupesin kanssa katsomaan että ei taida standardina video rullata, jossain nopeennettu jossain hidastettu. Ei taida nämä akut käydä tästä ZT-2 autosta tuhon Sharkiin ?

30km/h tuolle specsaa vauhtia joka on ihan ok.

Ihan ok kommenttia saanut:


Cars & Details, one of the most popular R/C car magazines in Germany tested the LRP SHARK-18 Race Monster Truck in its 1/2007 issue: The editors felt in love with the little monster immediately!

>>“how is the so called „Race-Monster“ doing?” To cut a long story short: Really genius! The small car is just perfect on the track, the chassis and the suspension are perfectly balanced and result in a nearly super-easy drive feeling! “Race?“ Definitely! The laptimes of the little Truggy are basically equal to the Buggy. “Monster?“ „Definitely Yes!“ <<

>> The first ever 1/18 scale Truggy sharing the success genes with his Buggy-brother: High-quality electronics, a fantastic suspension set-up and a complete ready-to-run package! Not only recommended to newcomers, also experienced R/C drivers will have a lot of fun with the Shark- 18 Monster!<<

Vaikka onhan tuo LRP:n sivuilta :D no kuitenkin monsterin hommaan ja eiköhän toi ihan bueno ostos ole. Onhan tää ZT-2:kin aivan loistava mun mielestä mutta tarviin auton myös maastoajoon. Jos tää Shark tuntuu riittävän kaikkeen niin 110€ pari viikkoa vanha TT ZT-2 RTR + 2kpl lisäakkuja & Grauperin moottori mukaan. Jaguaarin ohjaimella varustettuna ja kuulalaakeroituna.
« Viimeksi muokattu: 04.04.07 - klo: 20.26 kirjoittanut No Pain »
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/18 Associated RC18B -- Shark ? Monsteri ?
« Vastaus #50 : 05.04.07 - klo: 21.56 »
Väitän suurella rintaäänellä että sharkki kulkee liian kovaa aloittelijalle ja sopivasti niin kovalle kuskille kuin harrastelijallekin.
Ei se sharkin vauhti ole verrattavissa tuohon tt 2wd autoon ollenkaan.
Jerzi

Ylitti kyllä täysin odotukset toi sharkin monsteri, tunnin latasin kisa-akkua ja kävin testaamassa niin kulku on aivan loistavaa ja riittää kyllä vakiomoottorilla minulle, ajellaan ensin tällä ja joskus sit kovempaa mutta positiivinen ylläri, odotin hitaanpaa ja ei näin äkäistä peliä mutta hieno auto on.

Osaako joku heittää kauan tuolla sharkin mukana tulevalla laturilla lataa tällaista LRP 1400UP Vtec akkua kun ei ole mitään valoa ilmoittamassa tässä vakiovermeessä ?
http://www.racingfactory.fi/shop/cat/product_details.php?p=1248
Ja eikös tämän voi jättää yöksi ihan huoletta lataamaan ?

Mitä pikalaturia näille suosittelette ?
« Viimeksi muokattu: 05.04.07 - klo: 22.44 kirjoittanut No Pain »
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/18 Associated RC18B -- Shark ? Monsteri ?
« Vastaus #51 : 06.04.07 - klo: 14.51 »
Väitän suurella rintaäänellä että sharkki kulkee liian kovaa aloittelijalle ja sopivasti niin kovalle kuskille kuin harrastelijallekin.
Ei se sharkin vauhti ole verrattavissa tuohon tt 2wd autoon ollenkaan.
Jerzi

Ylitti kyllä täysin odotukset toi sharkin monsteri, tunnin latasin kisa-akkua ja kävin testaamassa niin kulku on aivan loistavaa ja riittää kyllä vakiomoottorilla minulle, ajellaan ensin tällä ja joskus sit kovempaa mutta positiivinen ylläri, odotin hitaanpaa ja ei näin äkäistä peliä mutta hieno auto on.

Osaako joku heittää kauan tuolla sharkin mukana tulevalla laturilla lataa tällaista LRP 1400UP Vtec akkua kun ei ole mitään valoa ilmoittamassa tässä vakiovermeessä ?
http://www.racingfactory.fi/shop/cat/product_details.php?p=1248
Ja eikös tämän voi jättää yöksi ihan huoletta lataamaan ?

Mitä pikalaturia näille suosittelette ?

Pikalaturin ois pääasiassa ladattava näitä 1400 akkuja sekä sharkin alkuperäistä rtr akkua.
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Poissa Scrap

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/18 Associated RC18B -- Shark ? Monsteri ?
« Vastaus #52 : 06.04.07 - klo: 16.04 »
Mulla on toiminut hyvin toi Graupner Ultramat 10 lataa NiCad, NiMH, LiIon, LiPo akut. Toimii sekä seinästä, että auton akusta. Säädettävä lataus virta ja delta-peak jne. jne. Miinuksena on ettei ole purku toimintoa.

Mutta kehukaa muutkin omianne.

Poissa slashdot

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: 1/18 Associated RC18B -- Shark ? Monsteri ?
« Vastaus #53 : 06.04.07 - klo: 21.32 »
Kyllä minullakin on tuo ultramat 10 aivan mahtava vehje on ladannu hienosti aina. Tossa on vielä kiva oldschool look. Siinä on kanssa safetimeri jos pelkää että ylilataa.

Suosittelen

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/18 Associated RC18B -- Shark ? Monsteri ?
« Vastaus #54 : 06.04.07 - klo: 23.20 »
Tuo Ultramat on kyllä saanu paljon muualtakin kehuja hinta/laatusuhteellaan. Kauanko tuolla lataa tällaisen 7,2V/1400mA akun täyteen ? niin toi ilmoittaa kun akku on täynnä vai ?
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Poissa Scrap

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/18 Associated RC18B -- Shark ? Monsteri ?
« Vastaus #55 : 07.04.07 - klo: 09.33 »
Piippaa kun on akku täynnä. Ryhtyy samalla ylläpitolataukseen.

Ultramat 10:stä irtoaa verkkovirralla vain 3A joten ton 1400mAh lataamiseen menee vajaa puoltuntia. Mulla ei oo kiire, joten latailen vain 2A.

Poissa Korpse

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: 1/18 Associated RC18B -- Shark ? Monsteri ?
« Vastaus #56 : 07.04.07 - klo: 13.09 »
jatketaan offtopiikkia; Kakkoslaturiksi tuollaisen 10 torstaina ostin. Pikkulipot ja lähetin latautunut moitteetta. Hyvä hinta / laatu.

Poissa martevuo

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: 1/18 Associated RC18B -- Shark ? Monsteri ?
« Vastaus #57 : 09.04.07 - klo: 15.53 »
Voi Ei!!

Nyt sitä ollaan ihan down. Onko tosiaan niin että mamba ei sharkkiin istu?
Oon jo orjentoitunut siihen että laitan sen kv8000 niin että lähtee lapasesta jo pienellä kaasulla..

Jos se ei nyt oikeesti siihen käy niin vastaavia moottoreita?

-Joni

Poissa Bagi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://adf.ly/46GqR
Vs: 1/18 Associated RC18B -- Shark ? Monsteri ?
« Vastaus #58 : 09.04.07 - klo: 18.58 »
Joudut vaihtamaan moottorin pikkurattaan
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

Poissa jarkko_h5

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: 1/18 Associated RC18B -- Shark ? Monsteri ?
« Vastaus #59 : 09.04.07 - klo: 19.38 »
LRP shark 1/18,
Thunder Tiger SSK Monster Truck