Itselläni on myös kokemuksia maahantuojan toiminnasta. Kyseessä oli GS-15 moottori. Moottori oli ajettu oikein sisään. Olin ajanut sisäänajon jälkeen n. 1 l verran, kun moottori "leikkasi kiinni" hiljaisessa vauhdissa. Otin kannen pois ja näin, kuinka männäntappi oli mielestäni epämääräisessä asennossa. Soitin maahatuojalle, ja lähetin koneen heille. Kun muutamaan viikkoon ei kuulunut mitään, soitin maahantuojalle ja kysyin moottorista. Sieltä sanottiin, että moottorilla on ajettu liian laihalla, onka seurauksena teflon tappi on sulanut ja he myivät sylinteri-mäntä sarjan puoleen hintaa. Kun moottori tuli takaisin, huomasin ettei sitä ei oltu avattu ollenkaan. Kun aloin vaihtamaan mäntää oli männäntappi todellakin poikki ja teflontappi oli täysin ehjä. Soitin maahantuojalle uudestaan, he eivät halunneet kommentoida asiaa, mutta laittoivat nyt ilmaiseksi uuden korjaussarjan.