Kirjoittaja Aihe: sähköcrossirata Tuusulaan  (Luettu 3438 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa silli

  • Jäsen
    • Profiili
sähköcrossirata Tuusulaan
« : 24.04.07 - klo: 11.44 »
Tervehdys kaikki talkoo henkiset sähköcrossi kuskit!

Harvat ovat huhuja kuulleet, että Tuusulaan hyrylän urheilukeskukseen olisi tulossa rata. Huhu pitää paikkansa.
Olen saanut luvan kunnalta rakentaa radan ja kunta on mukavasti lähtenyt hankkeeseen mukaan. Tilaa on noin 2500-3000 neliötä parkkipaikkoineen kaikkineen.
Paikka sijaitsee heti urheilukeskukseen menevän tien oikealla puolella.
Nyt sitten tarvisi talkoo henkeä radan rakentamiseen, joka alkaa jossain vaiheessa vapun jälkeen.
Mikäli kiinnostusta on ilmottakaa se täällä. Katsotaan myös tässä keskustelussa mikä viikonloppu vapun jälkeen sopii enemmistölle parhaiten (siis jos talkoo väkeä löytyy).

Mika Silvasti
"ilman lihaskramppeja en saisi yhtään liikuntaa"

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: sähköcrossirata Tuusulaan
« Vastaus #1 : 25.04.07 - klo: 14.45 »
Vau:n porukkaa voisi muutama olla tulossa, joten tarkempia infoja voisi toimittaa meillekin päin.

Varmaan parempi yrittää pitää pk-seudulla yks rata monen aktiivin kanssa hyvässä kunnossa, kuin että me Vau:ssa tehtäis se oma baana huonosti...

Vapun jälkeinen viikonloppu on vaan touringkisa-viikonloppu, joten silloin voi olla hiljasta..

 
---

Poissa Cruisaaja

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: sähköcrossirata Tuusulaan
« Vastaus #2 : 25.04.07 - klo: 15.07 »
Se touring kisa on kylläkin 12-13.5 :roll:
Sponsored by own wallet

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: sähköcrossirata Tuusulaan
« Vastaus #3 : 25.04.07 - klo: 15.15 »
Se touring kisa on kylläkin 12-13.5 :roll:

Kappas joo, mua informoitiin taas väärin..  :p
---

Poissa SS

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: sähköcrossirata Tuusulaan
« Vastaus #4 : 25.04.07 - klo: 23.05 »
Toihan on sen verran perinteinen paikka, että mä olen kilpaillut siellä 80 -luvun loppupuolella. Rata sijaitsi juuri avattuun urheilupuistoon menevän tien oikealla puolella. Kiinnostusta löytyy...
Team Associated / Reedy             Sami Salmela Racing             -Make 12th scale great again-

Poissa silli

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: sähköcrossirata Tuusulaan
« Vastaus #5 : 26.04.07 - klo: 08.36 »
Vaikealle näyttää tuo toukokuu ajan suhteen. En usko, että päästään vielä käsiksi rataan 4-5 toukokuuta, kun kunta siivoilee sitä rata paikkaa. Seuraavana onkin hyvinkään kisat. Seuraava vois olla mahdollinen, mutta osa porukasta varmaan haluaa treenata seuraavan viikon crossi kisoihin?

Ehkä järkevin ratkaisu on aloittaa urakka täysillä kesäkuun ensimmäisenä viikonloppuna. Silloin saadaan myös toivottavasti poppari tai kaksi paikalle.

Näillä näkymin saadaan kunnalta 400 metriä vyötärön korkuista metalli aitaa, sekä kunta vetää sähköt varikko alueen viereen. Varikko aluekkin on "valmiina", heti radan vieressä on noin yhden hyvinkään varikko puolen verran asvalttia.

(edit: lisää dataa asiasta)
« Viimeksi muokattu: 27.04.07 - klo: 22.02 kirjoittanut silli »
"ilman lihaskramppeja en saisi yhtään liikuntaa"

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: sähköcrossirata Tuusulaan
« Vastaus #6 : 28.04.07 - klo: 12.15 »
Toihan on sen verran perinteinen paikka, että mä olen kilpaillut siellä 80 -luvun loppupuolella. Rata sijaitsi juuri avattuun urheilupuistoon menevän tien oikealla puolella. Kiinnostusta löytyy...
Itse olen jo 70-luvulla ollut kaivamassa pohjaa koko urheilukeskukselle, joskus jopa niin, että aseella on kuopan reunalta osoiteltu.... :cool:
Talvella pudonnut pohjaveden peittämän jäänkin läpi.... :wink:
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa silli

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: sähköcrossirata Tuusulaan
« Vastaus #7 : 29.10.07 - klo: 20.17 »
Nyt on virallisesti Tuusulan urheilukeskuksen rata projekti potkaistu liikkeelle.

Kokonaan kiitos tästä kuuluu Asfalttihuolto Oy:lle ja eritoten Arto Hujaselle.
He/Hän ystävällisesti tuli heidän omalla maansiirtokoneella rakentamaan rataaluetta. Maata tosin oli niin paljon, että kuusi tuntia ei riittänyt kaiken siirtämiseen (kertoo siitä paljonko maata siellä on), mutta arto ystävällisesti tarjoutui jopa tulemaan keväällä jatkamaan siitä mihin nyt jäi.

Mitä hän kerkesi rakentamaan on noin 3m korkea 2m leveä ja 7m pitkä ajokoroke maasta mihin on helppo koolata puusta loput.
Sekä noin 30 metriä reunavalleja noin 1,5m korkea ja 1m leveää johon on helppo rakentaa aidoitus päälle.
Maata jäi vielä noin 2/5 osaa jäljelle josta rakennetaan loput vallit ja alusta profiilille. Tämän jälkeen voidaankin sitten tarttua lapioihin.

Tämä vain tilannetietona kaikille, että alkuun on päästy.

Terveisin:
Mika Silvasti
"ilman lihaskramppeja en saisi yhtään liikuntaa"

Poissa reittila

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: sähköcrossirata Tuusulaan
« Vastaus #8 : 29.10.07 - klo: 21.14 »
Hieno homma !
Hatunnosto Mikalle jo tässä vaiheessa.
Keväällä lapparit heilumaan.
-Pekka

Poissa Viltsu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: sähköcrossirata Tuusulaan
« Vastaus #9 : 11.12.07 - klo: 06.18 »
Juu erittäin tervetullut uutinen! Ja kyllähän siellä urheilukeskuksen kupeessa sitä "luppotilaa" onkin.
Crt.5e pro. Team Magic M8e-projekti, Inferno MP 7,5e, E-Revo, E-Firestorm, Tamiya TRF 415 MRE, Stampede, Nitro 4-Tec "e"-tekele, Losi MRC, NanoDragon ja Minirave.

Poissa silli

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: sähköcrossirata Tuusulaan
« Vastaus #10 : 05.04.08 - klo: 17.25 »
Tälle projektille etsitään uutta vetäjää.
Mikäli on innostusta niin ilmoita siitä minulle.

Olen päättänyt ripustaa hanskat naulaan koko lajin suhteen ja juuri siksi vetäydyn myös tästäkin projektista luonnollisesti.
Syitä on monia joita tässä en ala listata.

Kiitos kaikille neljästä vuodesta mitä tuli taas lajin parissa pyörittyä, oli ihan mukavasti vauhtia ja vaarallisia tilanteita.

Katsotaan jos tekisi taas uuden comebackin 15 vuoden kuluttua  :afro:

Terveisin:
Mika Silvasti
"ilman lihaskramppeja en saisi yhtään liikuntaa"