Kirjoittaja Aihe: Sanwa m8  (Luettu 1711 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vehkis1

  • Jäsen
    • Profiili
Sanwa m8
« : 25.04.07 - klo: 14.54 »
Kyselisin onko kellään komemusta sanwa m8 rattiradion ohjauksen sekoilusta voiko sitä korjata ja jos voi niin miten? Ostin radion viime kesänä ja nyt ollut onglemia ohjausliikkeen kanssa tekee välillä omia liikkeitään ostin spektrumin ja ajattelin että vastarissa olisi ollut vikaa mutta taitaapi vika olla ohjaimessa :( jos sollakin on ollut samanlaisia vikoja niin kertoilkaa miten toimia.

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Sanwa m8
« Vastaus #1 : 25.04.07 - klo: 16.41 »
oletko testannu servon?

Poissa Tuure

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Sanwa m8
« Vastaus #2 : 25.04.07 - klo: 17.48 »
Legenda kertoo että "isot pojat" vaihtavat Sanwan/Airtronicsin kerran vuodessa..Ilmeisesti ohjauksen potikka kuluu ja sen jälkeen auto menee vähemmän suoraan  :mrgreen:
Mutta kannattaa kokeilla toista servoa,vastaria,kaverin autoa jne. ennen kuin heittää lähettimen vaihtoon

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Sanwa m8
« Vastaus #3 : 25.04.07 - klo: 18.41 »
Legenda kertoo että "isot pojat" vaihtavat Sanwan/Airtronicsin kerran vuodessa..Ilmeisesti ohjauksen potikka kuluu ja sen jälkeen auto menee vähemmän suoraan  :mrgreen:
Mutta kannattaa kokeilla toista servoa,vastaria,kaverin autoa jne. ennen kuin heittää lähettimen vaihtoon


Legendat ovat väärässä, minulla ollut tuo radio jo jonkun aikaa ja sen ostin käytettynä ja se oli jo silloin jokunen vuosi vanha.
Voi olla servo rikki.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jippo

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Sanwa m8
« Vastaus #4 : 25.04.07 - klo: 20.10 »
Oma Sanwani on ollut minulla 4-5 vuotta ja ostin sen käytettynä. Toimii edelleen moitteetta. Eikä ole ollut vain hyllyn koristeena.

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Sanwa m8
« Vastaus #5 : 25.04.07 - klo: 20.13 »
Sanwa ollu jonku aikaa, käytettynä ostettu ja toimii...  :wink:

Poissa vehkis1

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Sanwa m8
« Vastaus #6 : 25.04.07 - klo: 21.17 »
uudet servot on, kokeiltu toisiakin servoja sekä digi että analogisia sekä toisessa autossakin. Olen kuullut että sanwa alkaisi ryömimään kuluessaan ja niitä olisi joku joutunnut korjailemaankin liike ei ole suurta mutta mietityttää jos vauhtia on ja väpätys alkaa niin...  :afro: