Kirjoittaja Aihe: KILPAILUKUTSU: HoBao Cup Turku  (Luettu 13750 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: KILPAILUKUTSU: HoBao Cup Turku
« Vastaus #60 : 05.06.07 - klo: 11.45 »
Olisiko mahdollista saada alkuerien ja nousujen kierrosaikatilastot esille myös. Mukavia tilastoja joita ei enää kisapäivän jälkeen muista ellei ole jossain ylhäällä.

 - Hount

Poissa Tuukka

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: KILPAILUKUTSU: HoBao Cup Turku
« Vastaus #61 : 05.06.07 - klo: 11.48 »
Sakin videolla on 2:20 kohdalla kiljaisu, jonka tein, kun poeka ajoi Peten ohi ja johti kisaa. 17 sekunttia myöhemmin ei enää. Mutta kannatti kiljaista ja iloita! Iloahan tämän pitäisi tuottaa.

Poissa huhhei

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: KILPAILUKUTSU: HoBao Cup Turku
« Vastaus #62 : 05.06.07 - klo: 14.18 »
Tuo kisaaminen oli aika hätäisen näköistä touhua.  :roll:
Itse olin ekaa kertaa RC-autokisoja seuraamassa pojan kanssa. Kun tuli eka rc-autokin hänelle hommattua, sähköinen tosin.
Tultiin paikalle toisen alkuerän aikoihin, ja itse yllätyin katsojamäärien vähyydestä. Odotin ettei nuorisotalon alueelle autoa saa, vaan joutuu muualle pysäköimään. Mitä itse katsojana tilannetta seurailin, taisi katsojia olla kaikkiaan noin kymmenkunta, muut katsojat olivat kuskeja tai mekaanikkoja.
Mutta ei noista kisoista taida muualla tietoa olla kuin netissä, ja satunnainen ohikulkija sinne saattaa eksyä ihmettelemään.
Ehkä noista kisoista kannattaisi mainita johonkin aamuset, turkulainen tai turun sanomien "tänään tapahtuu palstalle" jos katsojia, tätä kautta myös harrastajia, haluaa lisää.

Kuulutukset alkuerissä tosin eivät kuuluneet varsinaiseen katsomoon päin (alumiininen katsomo), finaaleissa ne taas kuuluivat hyvin.
Alussa oltiin vähän pihalla mitäs ne siellä erikseen pärräilee, kunnes saatiin eräältä kuskilta valaistusta kisankulusta. Nehän oli aika-ajot.
Alkueriä oli mukava seurata, kun kokoajan autoa vaihtui ja tapahtumaa riitti. Sitten tuli tunnin tauko ennen finaaleja, johon rupesi nuorempi väki kuumuudesta johtuen väsymään.
Käytiin sitten tauolla vähän varikollakin ihmettelemässä kalustoa.

Itsellekin pisti silmään nuo nostoporukkojen toiminta, muutama jamppa juoksi hätäisesti nosteleen autoja isoltakin alueelta. Kun taas muutama ei paljon paikaltaan liikahtanut, nosti jos eteen omalle kohdalleen osui, muuten sai hätäisempi heppu juosta jos yli 3 metrin päähän kaatui.  :angry:

Kisojen henki vaikutti muuten mukavan lepposelta kuskien välillä. Itse kisaa oli hauska seurata, vauhtia ja tiukkoja tilanteita oli kuin oikeissa autokisoissa. 

Katsojan näkökulmasta olisi kaivannut kuulutuskontin seinään jonkun näköistä lajiesittelyä säännöistä, eri kilpaluokkien eroista ja kilpailun kulusta. Ehkä pieni tietoisku kuulutuksissakin oli ollut paikallaan  :wink:
Kisa oli kuitenkin pienempien mielestäkin sen verran hauskaa seurattavaa, että täytyy noissa kisoissa käydä katselijana toistekin. :smiley:

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
Vs: KILPAILUKUTSU: HoBao Cup Turku
« Vastaus #63 : 05.06.07 - klo: 21.06 »
nyt on turun rata niin hienossa kunnossa että onnittelut kaikille ketkä on sitä rakentanut!

T: Veikko salosta  :afro:
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Mika R

  • Vieras
Vs: KILPAILUKUTSU: HoBao Cup Turku
« Vastaus #64 : 05.06.07 - klo: 21.44 »
todellakin!!

Poissa solar4

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: KILPAILUKUTSU: HoBao Cup Turku
« Vastaus #65 : 10.06.07 - klo: 20.19 »
Uutta kameraa opetellessa jokunen räpsy: http://copter.threewee.com/solar4/M8/hobaocup-tku07/album/
Toi oli vähän Jethron kanssa "kuvaa sä mun autoo niin mä kuvaan sun" juttu, eli tiettyjä kiesejä saattaa esiintyä enemmänkin  :grin:
Little to win, nothing to lose
SD/GT

Poissa ToniL

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: KILPAILUKUTSU: HoBao Cup Turku
« Vastaus #66 : 11.06.07 - klo: 19.28 »
Ellen nyt ihan väärässä ole niin tuosta puuttuu muutama erittäin tärkeä ja asiaan kuuluva kuva :grin:
T Toni L  www.sabe.fi/hobby
rc@sabe.fi   Puh02-2473222

Poissa jaan

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.large-scale-finland.eu
Vs: KILPAILUKUTSU: HoBao Cup Turku
« Vastaus #67 : 17.06.07 - klo: 22.28 »
Tuo kisaaminen oli aika hätäisen näköistä touhua.  :roll:
Itse olin ekaa kertaa RC-autokisoja seuraamassa pojan kanssa. Kun tuli eka rc-autokin hänelle hommattua, sähköinen tosin.
Tultiin paikalle toisen alkuerän aikoihin, ja itse yllätyin katsojamäärien vähyydestä. Odotin ettei nuorisotalon alueelle autoa saa, vaan joutuu muualle pysäköimään. Mitä itse katsojana tilannetta seurailin, taisi katsojia olla kaikkiaan noin kymmenkunta, muut katsojat olivat kuskeja tai mekaanikkoja.
 :smiley:
Kisoja olen kanssa käynyt kyttäämässä mahdollisuuksien mukaan. Foorumia selailemalla löydät kisoihin aikataulun. Myös näkee samasta paikasta missä kuskit ajaa.(luulisin, Aian ollut taskussa oma printti).
En koskaan lähde katsomaan alkueriä kinkkisemmät erät myöhemmin, "ei muksu kyllästy".
Nostajien toimintaa voidaan tuomita aina katsojien mielestä! Toki joka kisassa on aina "pientä" sähläystä ehkä! Mieti omalle kohdalle... Kauhee pärinä ja silmät seuraa määrättyä joukkoa. Ei voi millään nähdä joka suuntaan mitä tapahtuu. Vaikka olisi täysi mostaja miehitys radalla.
Kuulutuksista tarvii sanoa onko niitä.. HEH! Ei varmaan ole tarkoituskaan koko jyrkkälään tiedottaa mitä tapahtuu. Jos rc-kilpailu olisi katsojia täynnä ja miellyttävä, olisi kehitys tehnyt tehtävänsä ja liput 5€. Omia mitteitä vaan.

Voipi olla että seuraavassa HoBao cup:issa ollaan ihan kuskin paikalla viimein Truggy luokassa.


Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: KILPAILUKUTSU: HoBao Cup Turku
« Vastaus #68 : 19.06.07 - klo: 07.05 »
Vantaan kutsua odotellessa  :shocked:
-Team lapsena liian vähän leluja-