Kirjoittaja Aihe: Foorumin taso läpi linjan.  (Luettu 30756 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ClodZ

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.neppis.com
Foorumin taso läpi linjan.
« : 11.03.03 - klo: 20.35 »
Nyt kun kisaajille on saatu aikaiseksi oma osio jonka järjestyksenpito on sillä tasolla että keskustelua voidaan kutsua asialliseksi, olisi ehkä hyvä miettiä kuinka myös muu foorumi saadaan nostettua samalle tasolle? Meitä pihasudittelijoita on kuitenkin melkoinen joukko ja porukasta löytyy varmasti samalla tavoin niitä jotka ajoittainen tason floppailu karkottaa, se ei ole yksinomaan kilpailijoiden ongelma. Ts. kukaan ei jaksa kirjoittaa/panostaa tekstinsä sisältöön läheskään täydellä teholla, kun on tiedossa että hymyiöhyökkäilyt upottavat järkitekstin kadoksiin alle päivässä. Keskustelulle ja ratkaisuehdotuksille olisi selvä paikka?
XC - Poor boys Bruiser

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #1 : 11.03.03 - klo: 21.11 »
ei tästä tule mitään, mun täytyy nyt olla päivä erossa tästä foorumista!

Löysin tämän foorumin vahingossa, silloin kun vielä minulla ei edes ollut autoa. Lueskelin näitä juttuja viikon verran, sitten päätin ostaa alphan, no siihen tuli vikaa kysyin sitä täällä foorumissa. Kukaan ei IKINÄ vastannut mun kyselyyn, joten silloin päätin hiukka "terrorisoida" tätä foorumia. Noo siitä napsastiin mulle banni!.
Sitten en löytänyt apua alpha ongelmaani, ja päätin ostaa kunnon auton.
jolloin tajusin että tämä foorumi auttaa minua sen verran paljon tiedon lisäämisessä tässä RC-autoilussa, joten noi "hymiöhyökkäykset" olivat ihan täysin tyhmiä, koska en silloin vielä tiennyt MITÄÄN tästä touhusta. Olen kerännyt täältä noin 60% kaiken tiedon siitä mitä tästä hommasta tiedän nyt.
Joten kävin ensin katsomassa 2 Kunnon Fintrack kilpailua. Silloin minä päätin hankkia kunnon auton ja ostin Losin XXX-S, ajelin sillä kesän ja nyt talvi kaudeksi ostin asson TC3:sen, jolla edelleen ajelen

Joten huomenna nähään!!

mä oon tääl seuraavan kerran 12.03.2003

-T: M.V
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Otsomaani

  • Vieras
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #2 : 11.03.03 - klo: 22.02 »
Tämän foorumin taso on huomattavasti laskenut erittäin lyhyessä ajassa. Parissa kuukaudessa olen huomannut kuinka on alkanut ilmestyä viestejä kuten:

Moro!!!!!!!!!!!!!
Kannattaaks hobao hyperi ostaa????? :?:  :evil:  :evil:  :mrgreen:


Tuommoisia viestejä kun tulee viikossa ihan liian monta (yksikin on jo liikaa), niin ei enää jaksa selata kaikkia viestejä, löytääkseen yhden viestin jossa olisi jotain kunnon asiaa. Siksi Kilpa kuski -foorumi on hyvä idea kun voi lukea kaikkea kunnollista eikä joka toinen topikki ole tommonen, niinkuin tuo esimerkki.

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #3 : 12.03.03 - klo: 08.22 »
Jossain vaiheessa minulle tuli mieleen idea, että laitettaisiin aikaraja, jonka jälkeen pääsee vasta kirjoittamaan. Eli rekisteröitymisen jälkeen on kuukauden kirjoituskaranteeni, jonka jälkeen pääsee vasta kirjoittamaan.  Tämän kuukauden aikana uusi käyttäjä voisi opetella tavoille ja selata vanhat kirjoitukset läpi. Aloittelija löytää siis jo nykyisestä tietomäärästä varmasti moneen kysymykseensä vastauksen. Tietenkin jonkun kiperän kysymyksen kanssa voi joutua odottamaan tämän kuukauden ajan.

Tällöin vältytään myös turhilta tunnuksien vaihdoilta, koska uuden tunnuksen kanssa joutuu odotamaan sen kuukauden. Tätä voisi tehostaa sillä, että sääntöjen rikkojille annettaisiin kirjoituskielto. Tätähän ei pääsisi tässä tapauksessa kiertämään avaamalla uuden tunnuksen, koska siinähän on se kirjoituskielto. Nämä rikkurit/häiriköijät voitaisiin kavaltaa ylläpidolle esim. muiden kirjoittajien toimesta, jolloin ylläpitäjien ei tarvitsisi lukea aina kaikkia keskusteluja.

Miettikääpä tätä!  :wink:

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Jees
« Vastaus #4 : 12.03.03 - klo: 08.42 »
l150040>> Itseasiassa tuo karanteeni olisi erittäin hyvä idea! Äkkiä ajateltuna paras kehittämisidea sitten piiitkiin aikoihin  :D . Kunhan vaan toteutus onnistuu, niin puolestani tuota voisi alkaa soveltamaan vaikka heti.
Lahti Rock City

Poissa *toba*

  • Veteraani
    • Profiili
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #5 : 12.03.03 - klo: 08.47 »
Joo eilen illalla tästä "tapeltiin" ircissä.....
Jos nuo hymiö hommat poistettaisiin niin voisi taso vähän noista kun nämä tämmöiset =) hymiöt eivät nyt niin häiritse kun nuo värilliset pyöreät....

Toisaalta en tykkää yhtään tuosta kisaosiosta koska se on periaatteessa syrjintää ei kisaajat ja kisaajat.
Mutta onhan siellä ehkä vähän taso noussut mutta ei siellä päin huumoria oikein löydä....
Prrr

Poissa Mre

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.remonen.net
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #6 : 12.03.03 - klo: 09.20 »
Juu, jotain tarttis tehrä, jotta tämän avoimen puolenkin taso saataisiin pidettyä sellaisena että täällä viitsii liikkua.

Mun ehdotukset (saa kommentoida, jos uskaltaa ;) ):

- Vähennetään hymiöiden määrää, oma ehdotus turhista on:  :)  :P  :cry:  :evil:  :twisted:  :|
- vaihdetaan hymiöiden väri toiseksi, eivät hyökkää päälle tekstin seasta niin pahasti (tällöin lähtisi myös MR Green). Esimerkkiä voi katsoa esim Aqua Webistä
- lisätään muutama uusi alue:
 -- "Testit ja räpellykset" täällä saa vääntää hymiöitä ja testata kuvien upottamista, yms
 -- "Radiot" nyt radioista keskustellaan, silloin kun keskustellaan, sähkö- tai nitropuolella riippuen kysyjän autosta
 -- "Kalusto" tms. (tyhmä nimi) mutta nuo "mix mäx ostanx zit gu faija antaa hynää" ja "Asso vai Basso" jutut pitää saada pois johonkin yhteen paikkaan.
 -- "Kaupat ja kaluston hankkiminen" tms. Missä voisi keskustella kaupoista, palvelusta, ostamisesta ulkomailta, jne.
 -- joku paikka mihin voisi kerätä hyviä linkkejä. Esimerkiksi tuolla sähköpuolella joku sai kaivettua esiin loistavat ohjeet siitä miten PC-powerista voi rakentaa virtalähteen. Tällaiset helmet olisi hyvä saada talteen.

Ja lisäksi vain tiukempaa ryhmäkuria: ei lähdetä mukaan trolleihin ja hymiöhyökkäyksiin.

Edit: siis tuo "Kaupat ja kaluston hankkiminen" pitäisi tietysti sisällään myös nämä "Asso vai Basso"-jutut...
What! Me Worry? - Alfred E. Neumann

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
NO VOI HELLUREI!
« Vastaus #7 : 12.03.03 - klo: 10.29 »
Lainaus käyttäjältä: "Matias Vikstedt"
ei tästä tule mitään, mun täytyy nyt olla kuukausi erossa tästä foorumista!



Siinä se matias vuolaasti vuodatti... Mutta: Uusin rekisteröitynyt käyttäjä on rc-kruisailija.... Mailiosoite Matias.Vikstedt@jippii.fi ! Kolmas tunnari. Eli todellakin kannatan tätä karanteenijärjestelmää.
Lahti Rock City

Poissa Mre

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.remonen.net
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #8 : 12.03.03 - klo: 10.50 »
Juuri tuon takia nuo bannaamiset ei auta: voikukkakin nousee aina uudelleen...
Sori Matias/Viksma-a/rc-kruisailija... Toivottavasti olet oppinut tästä edes jotain.
What! Me Worry? - Alfred E. Neumann

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Re: NO VOI HELLUREI!
« Vastaus #9 : 12.03.03 - klo: 11.03 »
Lainaus käyttäjältä: "hellgren"

Siinä se matias vuolaasti vuodatti... Mutta: Uusin rekisteröitynyt käyttäjä on rc-kruisailija.... Mailiosoite Matias.Vikstedt@jippii.fi ! Kolmas tunnari. Eli todellakin kannatan tätä karanteenijärjestelmää.



Katselin aivan samaa. Tämä ei ole todellakaan mikään hyvä käytäntö. Olen siis saamassa oikein perusteltua kannatusta. (Tähän kohtaan olisin tietenkin voinut laittaa sen hymiön, mutta en laita aiheen vakavuuden takia.)

MRE:n ehdotuksista oli paljon hyvääkin, mutta hymiöiden määrän pudottaminen ei auta juurikaan. Ainahan nämä pommittajat voi iskeä viestiinsä sata samanlaista hymiötä peräkkäin. Värin muuttaminen esim. sinisävyiseksi voisi olla ihan hyvä asia. Tällöin hymiöt eivät varastaisi kaikkea huomiota.

Olen samaa mieltä, että radiolaitteille olisi hyvä perustaa oma ryhmänsä, koska nämä ovat polttiksille ja sähkiksille yhteisiä asioita. En kuitenkaan kannata muiden ehdotettujen ryhmien perustamista, koska ryhmien määrä olisi hyvä pitää mahdollisimman vähäisenä. Tuollaiset räpellysryhmät laskisivat vain koko foorumin tasoa, koska nämä räpellykset heijastuu varmasti myös muihin ryhmiin. Periaatteesa tuon yhden vapaan ryhmän pitäisi rittää tähän muuhun keskusteluun. Eli minun mielestäni kaupoista ja niiden palvelusta voisi keskustella ihan hyvin siellä vapaassa keskustelussa.

Poissa Hammer

  • Jäsen
    • Profiili
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #10 : 12.03.03 - klo: 12.17 »
Oliskohan järkevämpää ennemmin vaatia rekisteröitymisen yhteydessä muutakin kuin pelkkä anonyymi sähköpostiosoite. Ei kai tänne kuitenkaan nyt niin kauhea tunku ole, ettei niitä rekisteröitymisiä voisi vähän tarkistaa ja kaikenmaailman aku ankat poistaa jo siinä vaiheessa?
Jos joku on jonkin syyn takia bannattu, niin hän ei voisi silloin heti noin vain tulla uudella tunnuksella mukaan.

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #11 : 12.03.03 - klo: 13.11 »
Yksi vaihtoehto bannien kiertämisen estämiselle olisi, ettei samalla meilillä saisi rekiteröityä kuin yhden tunnarin. Tietenkin kuukauden kirjoituskaranteeni on hyvä vaihtoehto, mutta karsiiko se mahdollisia uusia harrastajia?
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa Hammer

  • Jäsen
    • Profiili
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #12 : 12.03.03 - klo: 13.30 »
Niin niin, mutta kun niitä meiliosoitteita voi ottaa aina uusia, vaikka tuhansia, ei sen osoitteen bannaaminen mitään auta, täytyy saada se henkilö bannattua. Jos rekisteröitymisessä olisi tarkempien tietojen luovuttaminen ylläpitäjälle pakollista, moni häirikkö jäisi pois jo siinä vaiheessa.

Aivan varmasti osa asiallisestakin porukasta kyllästyisi roikkumaan kuukauden taka-alalla olemiseen, eli se ei ole hyvä idea.

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #13 : 12.03.03 - klo: 13.32 »
Lainaus käyttäjältä: "Jukka"
Yksi vaihtoehto bannien kiertämisen estämiselle olisi, ettei samalla meilillä saisi rekiteröityä kuin yhden tunnarin. Tietenkin kuukauden kirjoituskaranteeni on hyvä vaihtoehto, mutta karsiiko se mahdollisia uusia harrastajia?


Hotmailista yms. palveluista saa liukuhihnalta uusia sähköpostiosotteita, joten tämä rajoitus ei oikein pure. Jokin aika sitten laskin omat viralliset sähköpostiosotteeni, ja pääsin toiselle kymmenelle ilman mainittuja ilmaisosotteita, että sillein.

Kyllä oikea harrastaja jaksaa odottaa ja pelkästään lukea tämän kuukauden. Kumpi sitten on parempi? Kaikki pitempiaikaiset harrastajat ja kisaajat ovat kaikonnet foorumista, koska sen taso on ala-arvoista. Pelkästään nämä alottelijat pommittaa toisiaan hymiöillä ja kirjoittaa p****a (Tämä oli selvästikin provosointia). Toinen vaihtoehto on se, että foorumin taso yritetään kaikin keinoin säilyttää asiallisena, jolloin ne todelliset tietäjätkin viitsii auttaa toisiaan ja varsinkin näitä asiallisesti käyttäytyviä alottelijoita.

On myöskin muistettava, että alottelijalle kysymys "Kumpi on parempi auto alottelijalle Asson TC3 Racer vai Factory Team", voi olla todellakin oikea, asiallinen ja mieltä askarruttava kysymys. Hän ei oikeasti tiedä kumpi on hänen kannaltaan se parempi vaihtoehto ja miksi. Eli tämän tyyppisiin ASIALLISIIN kysymyksiin kannattaa suhtutua myös asiallisesti. Toisaalta karanteeniaikana tämä henkilö ehtisi tutustua foorumin nykyiseen sisältöön, jolloin vastaus todennäköisesti löytyy.

Poissa mini-z-freak

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #14 : 12.03.03 - klo: 14.09 »
Lainaus käyttäjältä: "Jukka"
On myöskin muistettava, että alottelijalle kysymys "Kumpi on parempi auto alottelijalle Asson TC3 Racer vai Factory Team", voi olla todellakin oikea, asiallinen ja mieltä askarruttava kysymys. Hän ei oikeasti tiedä kumpi on hänen kannaltaan se parempi vaihtoehto ja miksi. Eli tämän tyyppisiin ASIALLISIIN kysymyksiin kannattaa suhtutua myös asiallisesti.


Tämä on aivan totta, minusta täällä pätevät samat säännöt kuin radan varressa. Mitä jos joku harrastusta aloitteleva nuori henkilö tulee repimään sinua hihasta ja kysyy onks toi sun autos hyvä? Sanotko vain kylmästi, että menes nyt siitä, ei mulla ole aikaa vastailla sun kysymyksiin? Tälläisen käsityksen moni nuori voi täällä saada, jos esittää kysymyksensä väärin.

Lainaus käyttäjältä: "Mre"
-- "Kaupat ja kaluston hankkiminen" tms. Missä voisi keskustella kaupoista, palvelusta, ostamisesta ulkomailta, jne.
-- joku paikka mihin voisi kerätä hyviä linkkejä. Esimerkiksi tuolla sähköpuolella joku sai kaivettua esiin loistavat ohjeet siitä miten PC-powerista voi rakentaa virtalähteen. Tällaiset helmet olisi hyvä saada talteen.


Nämä kuulostaisivat hyvältä.
Mini-Z | Mini-Z F1 | Mini-Z Overland |Micro RS4 | Wave Chopper | DigiQ

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Re: NO VOI HELLUREI!
« Vastaus #15 : 12.03.03 - klo: 15.26 »
Lainaus käyttäjältä: "hellgren"
Lainaus käyttäjältä: "Matias Vikstedt"
ei tästä tule mitään, mun täytyy nyt olla kuukausi erossa tästä foorumista!



Siinä se matias vuolaasti vuodatti... Mutta: Uusin rekisteröitynyt käyttäjä on rc-kruisailija.... Mailiosoite Matias.Vikstedt@jippii.fi ! Kolmas tunnari. Eli todellakin kannatan tätä karanteenijärjestelmää.



EI_OLE_TOTTA!!!

Jos mun pikkubroidi rekiteröityy tänne, niin ei siitä pitäisi mitään haloota nostaa. mun pikkubroidi on yheksän vuotias. se halus rekisteröityy tänne ja pyys mult apuu. sit se kysy mult et minkä mailiosotteen se laittais tähän, no mä sanoin et laita vaik mun ku ei sielt tuu muut ku ilmotuksii!!!
Siis, tää alkaa menee jo vähän yli hilseen!!
Siis mitä pahaa mun broidi on niinkun oikein tehny? laittanu mun mailiosotteen!


No, mun Broidi tuli lukee et mitä hauskaa tääl oikein on, no sit se löys tän topicin ja kerto mitä on kirjoteltu! Mä olin silleen et JES! no nyt siitä vasta haloo nousikin!!!

joten PLiis!


        EN_OLE_RC_KRUISAILIJA VAAN MINUN PIKKUBROIDI!!!!!!!!!!
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa coronet

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #16 : 12.03.03 - klo: 15.30 »
Miun ehotus foorumin parantamiseen ois, että otettais noi viestimittarit pois. On tullu vastaan monia henkilöitä joilla vaikuttaa olevan vaan tavoite saada hirveä määrä viestejä omiin nimiinsä..
Tamiya roks.

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
Re: NO VOI HELLUREI!
« Vastaus #17 : 12.03.03 - klo: 15.34 »
Lainaus käyttäjältä: "Matias Vikstedt"

EN_OLE_RC_KRUISAILIJA VAAN MINUN PIKKUBROIDI!!!!!!!!!!


Tässä mehukas lainaus vaikka signatureksi.  :wink:

Poissa TeemuR

  • Veteraani
    • Profiili
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #18 : 12.03.03 - klo: 15.44 »
hymiöistä: hymiöt sini sävysiks ja niihin 3 hymiön maksimi per viesti

karanteenista/odottelu ajasta: 2-3viikkoa vois olla parempi ettei aloittelia kyllästy odottelemaan
Tamiya - racing factory/ S-Grafix /

Poissa Mre

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.remonen.net
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #19 : 12.03.03 - klo: 16.06 »
Lainaus
mä oon tääl seuraavan kerran 11.04.2003

-T: M.V

Niin se aika rientää kun on hauskaa  :wink:
What! Me Worry? - Alfred E. Neumann

Poissa nici

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #20 : 12.03.03 - klo: 17.05 »
Minulle kyllä kelpaa oikein hyvin hymiöt kuten =) :D :p 8) eli nuo keltaiset/siniset hymiöt voisi poistaa kokonaan käytöstä mielummin kuin rajoittaa niiden käyttöä. Nuo eivät pistä samalla tavalla silmään ja ne ovat jopa selvempiä sekä ne sulautuu tekstiin paremmin kuin värilliset pallukat. Kuulemma sininen väri rauhoittaa ;)

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #21 : 12.03.03 - klo: 17.31 »
Lainaus käyttäjältä: "nici"
Minulle kyllä kelpaa oikein hyvin hymiöt kuten =) :D :p 8) eli nuo keltaiset/siniset hymiöt voisi poistaa kokonaan käytöstä mielummin kuin rajoittaa niiden käyttöä. Nuo eivät pistä samalla tavalla silmään ja ne ovat jopa selvempiä sekä ne sulautuu tekstiin paremmin kuin värilliset pallukat. Kuulemma sininen väri rauhoittaa ;)


Sininen väri saa minun sappeni kiehumaan :mrgreen: !

hymiöt veke, mut pliis säästäkää MrGreen :mrgreen:
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Nonih.
« Vastaus #22 : 12.03.03 - klo: 17.39 »
Aikaisempiin yhtyen, sekä lisäten:


Oli kysymys sitten vaikka kuinka "tyhmä" (riippuu lukijan näkökulmasta), niin jos se on asiallisesti esitetty, eli selvällä suomen kielellä (ala-asteen ekaluokalla aletaan käydä kielioppisääntöjä, joissa mainitaan asiat kuten piste, pilkku, sekä iso kirjain lauseen alussa) sekä sellaisella asenteella, että oikeasti haluaa tietää jotain, niin kysymykseen on aihetta vastata.

Karanteeniajaksi tuskin tarvitsee aivan kuukautta ottaa, karanteeniaikana voi miettiä jotain järkevää kysyttävää, odottaa kyllä jaksaa jos kysyttävää on.

Osastoja ei minun mielestäni kannata lisätä kuin ehkä tuo radiot osasto, niistä kun on tietoutta sekä sähkö-, että polttiskuskeilla.

Hymiöt tuskin on ydinongelma, mutta ainahan noista graafisista hymiöistä voi luopua kokonaan.


Niin ja Matias, pahoittelen häiriötä. Panin kyllä merkille, että tunnarillasi oli kirjoitettu viestejä selibaattiin astumisesi jälkeen, joten olisi hyvin loogista että loisit uuden tunnarin estääksesi "kiinni jäämisen".
Lahti Rock City

Poissa Teemu L

  • Veteraani
    • Profiili
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #23 : 12.03.03 - klo: 18.07 »
Lainaus käyttäjältä: "nici"
Minulle kyllä kelpaa oikein hyvin hymiöt kuten =) :D :p 8) eli nuo keltaiset/siniset hymiöt voisi poistaa kokonaan käytöstä mielummin kuin rajoittaa niiden käyttöä. Nuo eivät pistä samalla tavalla silmään ja ne ovat jopa selvempiä sekä ne sulautuu tekstiin paremmin kuin värilliset pallukat. Kuulemma sininen väri rauhoittaa ;)


Olen aivan samaa mieltä. Hymiöt saisi kokonaan periaatteessa poistaa tuosta, nämä ihan ns. "normaali hymiöt ( =),:D jne)" riittävät minulle.

Poissa Hammer

  • Jäsen
    • Profiili
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #24 : 12.03.03 - klo: 18.59 »
siis miten nämä hymiöt nyt hyppii silmille ja muutenkin teitä pahoinpitelee täällä noin kovin?
Ei mulle vaan koskaan ole noin käynyt... :mrgreen:

Poissa pete||

  • Veteraani
    • Profiili
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #25 : 12.03.03 - klo: 19.11 »
Eikö tähän foorumiin voisi ottaa käyttöön samoja hymiöitä kuin rc netin aloittelijoiden vieraskirjassa on ?

Tässä on esimerkit kaikista hymiöistä (toivottavasti ei haittaa)

Hymiöitä olisi vain 7 ja eivätkös nämä naamat ole ihan asiallisia ja kivan näköisiä ?  Mitä mieltä ?

Poissa nikoprkl

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • http://www.teamentisetkuskit.com
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #26 : 12.03.03 - klo: 19.21 »
noh. tämäkin keskustelu on jo näyttänyt foorumin tason aika hyvin.. keskustelu siirtynyt täysin hymiöiden vertailuun..
EuroRC / TEK

Poissa Juho.nordgren

  • Veteraani
    • Profiili
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #27 : 12.03.03 - klo: 19.30 »
No en nyt puhu mitään omasta kirjoituksistani, mutta omasta mielestäni hymiöt pois. Ja sähkö puoli on mielestäni jo noussut pois sieltä pahimmista pohja mudista ja polttis puoli on nousussa.

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
nono
« Vastaus #28 : 12.03.03 - klo: 20.12 »
Noh noh Juho eipäs nyt uskotella mitään tason nousua. Taso on noussut vasta sitten kun keskustelu on tasolla millä se oli vaikkapa vuosi sitten. No tämäpä taas oli oma näkökulmani, kun en ole täällä kuin vasta reilun vuoden pyörinyt.

Nikoon, itseeni ja moniin muihin yhtyen, Hymiöt tuskin ovat kovinkaan olennainen osa keskustelun tason laskua, joten eiköhän niistä jauhaminen riitä. Jos on oikeita parannusehdotuksia, niin antaapi tulla.
Lahti Rock City

Poissa *toba*

  • Veteraani
    • Profiili
Foorumin taso läpi linjan.
« Vastaus #29 : 13.03.03 - klo: 07.51 »
Noh toi 2-3 viikon banni olisi hyvä jos käyttäytyy pikkaisen huonolla tavalla täällä...

Ja yhden konee ip:stä voisi rekistöröityä vaan yksi ihminen.
Jos sinulla on vaikka veli(kuten minulla) joka haluaa käydä täällä näin niin hän voi ilmoittaa viestin alussa tai lopussa että nyt kirjoittaa rekistyötityneen esim. *toba*:n veli...

Niin ei tule noita epäselvyyksiä.
Prrr